- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Ik ben ook niet heel gezellig. De meeste mensen kan ik wel schieten, maar ik probeer me nog redelijk in te houden..
).
Ik ben ook blij dat je niks weg hebt van die vieze jailbait h**r met haar vieze kleine bikini![]()

Het zijn gewoon de kleine dingen soms... Mijn collega die naast me zit slurpt echt enorm aan haar koffie en nog meer aan haar soep 's middags.
Ik vind het sowieso irritant, maar nu wil ik haar gewoon naar de strot vliegen of het in haar gezicht gooien (wat ik niet doe uiteraard, ik heb nog een beetje zelfcontrole).
Soms denk ik aan een subtiele manier om het duidelijk te maken, maar het is een gevoelig type. Dus ik wil ze ook niet laten huilen![]()
Dus kan hier superchill in mijn eentje zitten haha. Maar mensen in de trein die te hard ademen..... De buurman die zich drukmaakt over het feit dat er een auto onhandig geparkeerd staat in de straat waardoor hij moeilijk uit de oprit kan komen "maar moet je weg dan?" "Nee...".

Begin dat ook wel aardig te voelen, ondanks dat ik dan bijv. net avondeten op heb ben ik megaslap en val ik bijna om..
Ik zou gewoon wat zeggen van die slurpert. Dat is gewoon supersmerig. Ik kan heel slecht tegen dat soort dingen. Mensen horen kauwen word ik ook gek van. Brrrrr.
Dat valt niet altijd in goede aarde...

misofonie misantropie welkom bij de club , wij houden geen bijeenkomsten hebben we een hekel aan![]()
beleef je ook voldoening als mensen gefrustreerd van je raken ?

Getuigt weer van inzet dat je, zelfs al zit je er tegenaan, toch weer die verlepte cardio doet. Pluspunten.
Lag op het puntje van mijn tong deze middag, maar toch gewoon erop gebeten en gezwegen.
Ik herinnerde me dat ik een aantal weken terug de opmerking kreeg dat ze gemeld had dat ik soms "een beetje te direct" ben en ze "daar niet zo goed tegen kan".
Meestal zeg ik inderdaad gewoon wat ik denkDat valt niet altijd in goede aarde...
Dus nu weet ik helemaal niet hoe ik dit moet aanbrengen zonder de tere gevoelentjes te raken![]()
Ik herken mijzelf hier zo goed in. Ik zeg normaal ook wat ik denk maar op sommige vlakken niet. Dan ben ik gewoon te onzeker om er wat over te zeggen, daar helpt mijn cut nu wel mee.
Nu ben ik een stuk directer en zeg ik waar het op staat. Of dat nou altijd in dank wordt genomen...

Een lotgenoot!!!
Ik kan daar dus echt helemaal gek van worden... Mijn vriendin zegt wel eens dat ik misofonie heb...![]()

misofonie misantropie welkom bij de club , wij houden geen bijeenkomsten hebben we een hekel aan![]()

Je hebt ook heel vaak mensen in de trein die een appel eten ofzo... wat mankeert die mensen!!!!!!![]()