Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook blij dat je niks weg hebt van die vieze jailbait hoer met haar vieze kleine bikini :roflol:
 
TRAINING / CARDIO MAANDAG

Gisteren tijdens de lunch gewandeld onder het mom van de tijd goed besteden. Was best warm in 30 graden pfff.
0939AEB7-7384-43A7-B4BC-057E30F8BE71.png


TRAINING

Pullups

2x5 :cheer:
1x4,5

Heb ze al een tijd niet gedaan, vond het vrij tof dat ik voor het eerst 2x5 en bijna nog 1x5 kon halen in mijn eentje..

DB row
1x8x12

Mijn handen zijn nog steeds een beetje overbelast, dus het vooroversteunen op het bankje was pijnlijk, dus maar geskipped.

Seated rows wide grip SS Cable pushdown
1x10x18 / 1x8x9
2x10x25 / 1x8x9

Glute cable pullthrough
1x10x45
1x10x54
2x10x69

Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Facepulls SS DB Curl
3x10x23 / 1x8x7 + 1x5x7

Pijnlijke aanhechtingen bij de curls, dus ook maar geskipped....................... gezeik.

Hyperextensions SS Decline crunches
3x10 / 3x10

Upright row
1x8x15 mehh te zwaar
2x10x10

CARDIO:
Wandelgainz
1C0D2057-1006-472D-8055-05335AF3884B.png


En dan vanochtend nog weer op de mountainbike naar het werk:

ABCDE0AD-6172-48C3-8149-30605780621B.png




8BF390B9-4935-4042-B688-E9B5B5BEB3E2.png


71FC8E02-7859-4FDE-8FE8-0636DB01A6FC.png
 
Thanks! Ik ben ook niet heel gezellig. De meeste mensen kan ik wel schieten, maar ik probeer me nog redelijk in te houden..

Het zijn gewoon de kleine dingen soms... Mijn collega die naast me zit slurpt echt enorm aan haar koffie en nog meer aan haar soep 's middags.
Ik vind het sowieso irritant, maar nu wil ik haar gewoon naar de strot vliegen of het in haar gezicht gooien (wat ik niet doe uiteraard, ik heb nog een beetje zelfcontrole :roflol:).
Soms denk ik aan een subtiele manier om het duidelijk te maken, maar het is een gevoelig type. Dus ik wil ze ook niet laten huilen :p
 
Ik ben ook blij dat je niks weg hebt van die vieze jailbait hoer met haar vieze kleine bikini :roflol:

:roflol:

:heart: :heart:

Het zijn gewoon de kleine dingen soms... Mijn collega die naast me zit slurpt echt enorm aan haar koffie en nog meer aan haar soep 's middags.
Ik vind het sowieso irritant, maar nu wil ik haar gewoon naar de strot vliegen of het in haar gezicht gooien (wat ik niet doe uiteraard, ik heb nog een beetje zelfcontrole :roflol:).
Soms denk ik aan een subtiele manier om het duidelijk te maken, maar het is een gevoelig type. Dus ik wil ze ook niet laten huilen :p

Echt he... Gelukkig geen collega's en mijn werkgever is op vakantie. :cheer: Dus kan hier superchill in mijn eentje zitten haha. Maar mensen in de trein die te hard ademen..... De buurman die zich drukmaakt over het feit dat er een auto onhandig geparkeerd staat in de straat waardoor hij moeilijk uit de oprit kan komen "maar moet je weg dan?" "Nee...". :bang:

Mensen die rond 13.00u met hun hond aan de lijn aan het fietsen zijn, mensen die in de weg lopen. Ohhh ik zou wel tegen ze willen schreeuwen.. :roflol:

Wat een leven he.... :emo:

Ik zou gewoon wat zeggen van die slurpert. Dat is gewoon supersmerig. Ik kan heel slecht tegen dat soort dingen. Mensen horen kauwen word ik ook gek van. Brrrrr.

Cardio: OVER 9000!!:emo:

Echt hé.... Ik kom per saldo zowat op 0 kcal per dag uit zo :roflol: Begin dat ook wel aardig te voelen, ondanks dat ik dan bijv. net avondeten op heb ben ik megaslap en val ik bijna om..


:kiss:
 
Getuigt weer van inzet dat je, zelfs al zit je er tegenaan, toch weer die verlepte cardio doet. Pluspunten.
 
Ik zou gewoon wat zeggen van die slurpert. Dat is gewoon supersmerig. Ik kan heel slecht tegen dat soort dingen. Mensen horen kauwen word ik ook gek van. Brrrrr.

Lag op het puntje van mijn tong deze middag, maar toch gewoon erop gebeten en gezwegen.
Ik herinnerde me dat ik een aantal weken terug de opmerking kreeg dat ze gemeld had dat ik soms "een beetje te direct" ben en ze "daar niet zo goed tegen kan".
Meestal zeg ik inderdaad gewoon wat ik denk :engel: Dat valt niet altijd in goede aarde...
Dus nu weet ik helemaal niet hoe ik dit moet aanbrengen zonder de tere gevoelentjes te raken :eyes:
 
Ik herken mijzelf hier zo goed in. Ik zeg normaal ook wat ik denk maar op sommige vlakken niet. Dan ben ik gewoon te onzeker om er wat over te zeggen, daar helpt mijn cut nu wel mee:roflol:.
Nu ben ik een stuk directer en zeg ik waar het op staat. Of dat nou altijd in dank wordt genomen...
 
Ik geloof ik wel :o
 
Getuigt weer van inzet dat je, zelfs al zit je er tegenaan, toch weer die verlepte cardio doet. Pluspunten.

Thanks hoor! Begin er steeds meer moeite mee te krijgen tbh. Begin ook een emotioneel wrak te worden. Onzeker, ontevreden over mijn fysiek, blijf veel vocht vasthouden, voel me dikkig enzovoort. Ondanks dat ik wel weet dat mijn gedachten niet realistisch zijn beginnen die emoties wel enigszins de overhand te krijgen. *zucht*

Lag op het puntje van mijn tong deze middag, maar toch gewoon erop gebeten en gezwegen.
Ik herinnerde me dat ik een aantal weken terug de opmerking kreeg dat ze gemeld had dat ik soms "een beetje te direct" ben en ze "daar niet zo goed tegen kan".
Meestal zeg ik inderdaad gewoon wat ik denk :engel: Dat valt niet altijd in goede aarde...
Dus nu weet ik helemaal niet hoe ik dit moet aanbrengen zonder de tere gevoelentjes te raken :eyes:

Ohh, je moet er idd ook op je werk geen problemen mee krijgen. Jammer dat je zon tere collega hebt.. goed dan wel dat je het voor je hebt gehouden, anders heb je denk ik alleen jezelf ermee!

Ik herken mijzelf hier zo goed in. Ik zeg normaal ook wat ik denk maar op sommige vlakken niet. Dan ben ik gewoon te onzeker om er wat over te zeggen, daar helpt mijn cut nu wel mee:roflol:.
Nu ben ik een stuk directer en zeg ik waar het op staat. Of dat nou altijd in dank wordt genomen...

:roflol:

Jaa het lontje wordt korter en korter.....

Je kunt toch niet zomaar zeggen wat je denk!

Oneeeeee!?!?!?

Een lotgenoot!!! :D

Ik kan daar dus echt helemaal gek van worden... Mijn vriendin zegt wel eens dat ik misofonie heb... :eek:

:roflol:

Ik weet zeker dat ik daar last van heb. Vroeger behoorlijk vaak tegen mijn vader uitgevallen. EET EENS NORMAAL!!!!!! Altijd zo smerig te smakken!!!!! Smeerpijperij!!

Je hebt ook heel vaak mensen in de trein die een appel eten ofzo... wat mankeert die mensen!!!!!! :p

misofonie misantropie welkom bij de club , wij houden geen bijeenkomsten hebben we een hekel aan :p

:roflol:

Een misantroop ben ik dan weer niet gelukkig ;-)

Ik geloof ik wel :o

beleef je ook voldoening als mensen gefrustreerd van je raken ?

Nee, ik ben verdomme geen narcist :punch:
:haha::haha:



Ennnnn de cardio.. vanavond waarschijnlijk nog een stukje wandelen, als ik uberhaupt nog op mijn benen kan staan. Maar weet ook niet wat ik anders met mijn leven aanmoet, eten mag ook niet, slapen in de hitte is gaar, dusja, kan maar beter wat om handen hebben.. ik begin volgens mij langzaamaan knettergek te worden :roflol:

1DF0F047-CF5C-4391-890C-76F99570BECF.png
 
Back
Naar boven