XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

Pas je op dat je niet halverwege omvalt?
 
Pas je op dat je niet halverwege omvalt?

Is gelukt!! Zelfs wel wat energie van gekregen!:haar:

1FF987BE-A583-46BB-9C7E-1C82264961B3.png


Misschien leuk voor de vergelijking:

Vandaag volgens map my run in totaal 747 kcal verbrand, tegenover voeding van 786 kcal :roflol: Today was a good day:

7D98FEFC-CFF7-458A-8011-51E6B3173E5E.png
 
Ho ho..ik zou nog een blokje omlopen voor die laatste 39kcals:roflol:
 
Haha, die appel.
Mijn team leader eet dagelijks een appel (die zit uiteraard aan de andere kant van me): lekker erin bijten en dan het sap naar binnen zuigen.
Oja, ik zit op een zalige plek :hamer:

Ddamn, bijna meer kcal verbrand met alleen al wandelen dan je hebt gegeten!
Wat ben je toch een doorbijter! Alle respect :thumb::thumb:
 
Ga je ook nog niets doen met depleten en laden?

Respect hoor, had mezelf allang vergrepen aan een berg voedsel ;)
 
Gaat lekker Hill. Keep it up topper!!! :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ho ho..ik zou nog een blokje omlopen voor die laatste 39kcals:roflol:

:roflol: Ik ben er toe in staat hoor!

Haha, die appel.
Mijn team leader eet dagelijks een appel (die zit uiteraard aan de andere kant van me): lekker erin bijten en dan het sap naar binnen zuigen.
Oja, ik zit op een zalige plek :hamer:

Ddamn, bijna meer kcal verbrand met alleen al wandelen dan je hebt gegeten!
Wat ben je toch een doorbijter! Alle respect :thumb::thumb:

Brrrrr, je treft het wel zeg :no:

Thanks meis.. einde komt in zicht..


:flexbiceps:

De allerlaatste loodjes kleine bikkel van me :heart: Je doet het geweldig en ondanks dat je je op zijn kutst ever voelt nu, kun je straks terugkijken op een geweldige prestatie!! :kiss:

:heart: Het begint inderdaad wel een beetje kut te worden.. wakker geworden met hoofdpijn en koffie heeft tot nu toe niet geholpen.. maar nog even... En ondertussen gewoon vast blijven houden aan "het is het allemaal waard!", al geloof ik daar geen moer van hahahha :roflol:

:kiss: je bent lief!

Respect voor je doorzettingsvermogen :heart:

Thanks chick! Ik hoop dat ik ook een goed fysiek kan neerzetten ermee..

Ga je ook nog niets doen met depleten en laden?

Respect hoor, had mezelf allang vergrepen aan een berg voedsel ;)

Thanks Rambo!

Ik ga komend weekend de eerste foto's schieten, en als ik niet tevreden ben dan trek ik het door tot de week erna. Ik ben op het moment bezig met waterladen en ik denk er om dat ik niet meer zout eet dan ik normaal doe. Vrijdag doe ik een depletiontraining en dan zaterdag of zondag, afhankelijk van mijn fysiek de eerste foto's. Ik vertrouw hierin compleet op Vonk. Als mijn fysiek/foto's dan kut zijn kan ik hem mooi de schuld geven :windup:

Gisteren mijn laatste carbs gehad (50gr) en de komende dagen 0gr, zelfs geen snoeptomaatjes in mijn tonijnsalade meer :treuren:

Ik zou er volgende week pas mee beginnen, maar ik begin langzamerhand een beetje om te vallen dus ik wil er wel een eind aan breien (mits mijn fysiek goed genoeg is natuurlijk), maar als het kan dan kan het. Ik denk dat als ik mij zo voel dat nog een week extra ook niet uitmaakt voor mijn fysiek, heb dan hooguit een nog verlepter hoofd op de foto's :roflol:

Maar even zien, een stemmetje in mijn hoofd zegt dat als ik nu nog extra mijn best doe er misschien nog wat droger bij kan komen te staan.. Het andere stemmetje wil gewoon slapen en fatsoenlijk eten..

Daarnaast wil ik hierna eigenlijk wel gewoon doorcutten.. Dat laatste beetje vet er nog af... :scratch: maar dan minder rigoreus als de afgelopen weken (al geloof ik niet dat ik dat kan). Verder wil ik eigenlijk ook gewoon een beetje kunnen genieten van het epic zomerweer, met een terrasje, een wijntje, een BBQ zonder stress, gezelligheid (en eten huehue).

Dus, zoals je leest zit ik behoorlijk in de knoop met mezelf :gek:


Gaat lekker Hill. Keep it up topper!!! :heart:

Dankjewel mop :kiss:
 
Succes vandaag weer meid :thumb:
 
Gisteren mijn laatste carbs gehad (50gr) en de komende dagen 0gr, zelfs geen snoeptomaatjes in mijn tonijnsalade meer :treuren:
ooooh shiiit!

Laatste loodjes Hill! Hopelijk betaalt het zich uit!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
0gr carbsss... :shake::janken:

Succes Hill! Je bent er bijna en je doet het voortreffelijk...Keep it up :flexbiceps:
 
Geen carbs meer, you crazy! :gek:
Succes alvast met de laatste dagen! Hopelijk ben je dit weekend tevreden over de shoot en kun je maandag eens lekker "vreten" :D
Daarna weer een beetje normaal doen natuurlijk ;) :p
 
Geen carbs meer, you crazy! :gek:
Succes alvast met de laatste dagen! Hopelijk ben je dit weekend tevreden over de shoot en kun je maandag eens lekker "vreten" :D
Daarna weer een beetje normaal doen natuurlijk ;) :p

En dinsdag als een balletje vocht misselijk op de bank liggen :D
 
Met alle respect, maar sla je nu niet een beetje door met je 0 gram carbs?
Zelfs in een super-strikt ketogeen dieet zitten sporen van carbs (max 30 gram).
 
Succes vandaag weer meid :thumb:

Thanks :D Komt goed!

ooooh shiiit!

Laatste loodjes Hill! Hopelijk betaalt het zich uit!!

We gaaaaan ervooorrrrr :cheer:

0gr carbsss... :shake::janken:

Succes Hill! Je bent er bijna en je doet het voortreffelijk...Keep it up :flexbiceps:

Thanks Darude, erg aardig!

Geen carbs meer, you crazy! :gek:
Succes alvast met de laatste dagen! Hopelijk ben je dit weekend tevreden over de shoot en kun je maandag eens lekker "vreten" :D
Daarna weer een beetje normaal doen natuurlijk ;) :p

:treuren:

Komt goed meis! Geen gevreet voor mij.. Dat heb ik vorig jaar na de contest gedaan en daar werd ik doodongelukkig van. Ik ga gewoon rustig door, we gaan misschien wel lekker uiteten, en ik wil graag een starbucks java frappucino. Verder kan ik nog niet echt iets bedenken wat ik wil. Ja een lekker pistoletje met rosbief ofzo en fritessaus mmm.

En misschien ook wel een grote kipschotel van onze favo thuisbezorgder met frietjes.. :roflol: kuuuuuuuuuuuuuuut, hier gaat het fouuuuuuuuut!!!

maxresdefault.jpg


Maar verder wil ik eigenlijk gewoon beetje gezond blijven doen en dit fysiek behouden.. want in de ochtend sta ik er wel okay bij.. en dat vind ik wel cool hihi.

En dinsdag als een balletje vocht misselijk op de bank liggen :D

Ja... zonde :( ga het proberen te voorkomen!! Gelukkig is het superwarm, dan heb ik toch iets minder trek in allerlei vreterij gelukkig.
 
Back
Naar boven