Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met alle respect, maar sla je nu niet een beetje door met je 0 gram carbs?
Zelfs in een super-strikt ketogeen dieet zitten sporen van carbs (max 30 gram).

Alle respect voor jou ook hoor :) Ik had misschien +- voor de 0 moeten zetten voor de duidelijkheid.

Er zullen vast wat carbs in mijn sla en komkommer van vanmiddag zitten, ook in de groente die ik vanavond eet zullen wat carbs zitten. Maar die carbs zijn te verwaarlozen.

De gehele contest heb ik continu op hetzelfde aantal carbs gezeten (alleen had ik toen nog wel snoeptomaatjes met 40gr carbs op m'n "lowcarb" dagen), op mijn carbdagen had ik er twee boterhammen bij en aardappelen bij het avondeten. Dus het enige wat ik doe is de 40gr carbs skippen uit de snoeptomaatjes voor 3 dagen.

Ik zie niet zo goed wat dat met doorslaan te maken heeft. Ik hou op het moment nog erg veel vocht vast, zal mede door de warmte komen, en het is zonde als dat mijn fysiek op de foto's minder tot zijn recht laat komen. Wie weet heeft dit effect...
 
Ik moet die 0 gram carbs dus niet te letterlijk nemen, want dan had je bijvoorbeeld geen plantaardige producten meer kunnen eten ;) Maar ik denk niet dat dat vocht door de snoeptomaatjes komt, maar alles heeft te maken met de stress van de afgelopen weken. En een superstreng dieet is OOK stress voor het lichaam.
 
Ik moet die 0 gram carbs dus niet te letterlijk nemen, want dan had je bijvoorbeeld geen plantaardige producten meer kunnen eten ;) Maar ik denk niet dat dat vocht door de snoeptomaatjes komt, maar alles heeft te maken met de stress van de afgelopen weken. En een superstreng dieet is OOK stress voor het lichaam.

True true. Kan inderdaad zo zijn. Ik denk ook niet dat de tomaatjes de oorzaak zijn, maar misschien is het skippen ervan nog wel een hulpmiddel om wat extra vocht kwijt te spelen.. Zo erg ga ik ze ook niet missen, het zijn 10 tomaatjes :roflol: daar kan ik wel 3 dagen zonder..
 
Lekker bezig, tot zover een mooi resultaat.
Maar ook ik sta een beetje te kijken van de low carbs, vergeet je niet dat je bolletje en je lever alleen maar glucose gebruiken als
fuel he.
Anders kun je dadelijk alleen nog maar aftrekken in plaats van ook optellen hahaha.
Dus de kans van je graatje gaan wordt wel groot op te weinig carbs, al denk ik dat Pun je wel goed in check houdt volgens mij:D
 
Lekker bezig, tot zover een mooi resultaat.
Maar ook ik sta een beetje te kijken van de low carbs, vergeet je niet dat je bolletje en je lever alleen maar glucose gebruiken als
fuel he.
Anders kun je dadelijk alleen nog maar aftrekken in plaats van ook optellen hahaha.
Dus de kans van je graatje gaan wordt wel groot op te weinig carbs, al denk ik dat Pun je wel goed in check houdt volgens mij:D

Thanks!

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar natuurlijk houden we het goed in de gaten! Afgelopen zaterdag heb ik hoog in carbs gezeten +-150, zondag ook hoog in carbs +-150 maandag iets verlaagd in carbs naar +-75, gisteren verlaagd naar +-50. En nu zal ik dan tussen de 0 en 20/30gr carbs zitten.

Maar leuk is natuurlijk anders idd :roflol:
 
UPDATE

Jullie krijgen allemaal de groetjes van mijn grenzen! Ik kwam ze gisteren tegen! :emo:

Wat een @#$!@ dag gisteren zeg. Natuurlijk ook logisch als je de dag er voor alle kcal verbrand die je binnen hebt gekregen en al 10 weken op een behoorlijk decifit zit. Maar Hill denkt, ik kan dat! :flex: Bikkelen toch! Wie was extra eten, burn the fat you pig!

Dom dom dom.

Tegen het einde van de ochtend kreeg ik het zwaar, moeite met concentreren, viel bijna in slaap, hoofdpijn, voelde me echt ontzettend verrot. Toen maar gauw mijn tonijn met sla gegeten, didn't work. Extra tonijn met sla gegeten.

Niks werkte. Heb een ontzettend gare dag gehad verder. Bij thuiskomst gauw twee proteinbars naar binnengewerkt en vrijwel gelijk daarna het avondeten (biefstuk en broccoli). Uiteindelijk op 1250 kcal uitgekomen, toen voelde ik me wel iets beter. Heb mezelf vervolgens stiekem in slaap gehuild en besloten dat ik vandaag niet naar mijn werk ga fietsen, ik doe het gewoon niet meer!

Maarja, dan wordt het ochtend, knallende koppijn, nog 2 dagen tot de shoot, het komt wel goed. Dus gewoon braaf op het fietsje en besloten vandaag wat meer te eten, de dubbele portie tonijn en twee proteinrepen ipv 1. Te meer omdat ik dus 500kcal verbrand met fietsen.

En toen ging ik fietsen... wat een leven!!!! Ik kon wel huilen :janken: van geluk.

Eerst zag ik een groepje konijntjes vlakbij het fietspad, vervolgens een grote bonte specht die gewoon bleef zitten, er stonden mooie bloemetjes in de berm en halverwege zag ik nog een groepje reeën. :heart: Must, not, cry! Dan weet je wel dat het ernstig gesteld is met je emotionele toestand hoor :P

Toen kwam ik in Nijmegen aan en moest ik stoppen voor een heuuuuuuuule groep vierdaagse wandelaars. MUST NOT RAGE, you fucking up my time mennn. Maar ze waren allemaal superblij en vrolijk en wensten mij heel veel succes met de start zometeen!

:haha: Jaa thanks!!! Jullie ook nog veel succes!! Zet 'm opppppp!!! :rocknana:

Nou, ik heb de hele reis met een enorme glimlach op m'n fiets gezeten. Lekker snel gefietst, ik bespaar jullie de screenshot maar, want volgens mij kijkt niemand daar naar :roflol:

Nu zelfs redelijk energiek op het werk, ik heb er zin in.. dus ga maar weer eens wat doen.

Het water drinken vind ik wel kut. Vandaag 9 liter :barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf: En ik zit nog maar op 1,5, dus moet een beetje doordrinken...

Maar jongens! Het leven is moooooooooooooi!
 
Ik snap je echt met je emotionele rollercoaster...

Ik kan overal om janken. En normaal huil ik echt niet. Mijn emoties zitten hoog. Ik ga van intens gelukkig naar ontzettend verdrietig naar heel gemotiveerd naar het is het niet waard.

Maar goed, je hoeft nog maar even lieverd. Hou dat vast! Je bent er bijna en shit je doet het echt heel goed. Probeer alleen echt niet te ver te gaan, want dat is het nou ook weer niet waard.
Je kunt het topper!
 
Nog 2 daagjes! Allerlaatste loodjes:).
 
Positive vibes legggooo
 
Wat een beetje eten niet kan doen met een mens :D
Nog even volhouden!
 
Leuk joh zo'n contest prep :roflol:
En dan te bedenken dat sommige pro's dit het overgrote deel van het jaar doen...die hebben verder echt geen leven..
 
Echt ongelooflijk en bijna bizar hoever je gaat voor het bereiken van je doel. Ik vind het zo onvoorstelbaar knap hé en heb erg verschrikkelijk veel respect voor. Als ik dit verhaal zo lees zit ik bijna met ongeloof naar mijn beeldscherm te kijken, ondanks dat de moed je soms in de schoenen zakt, je wel kan janken en het soms helemaal niet meer ziet zitten ga je toch door want je wilt dat doel halen... Discipline, een ongekende hoeveelheid discipline heb je, en ongetwijfeld zal pun er voor een deel ook verantwoordelijk voor zijn maar jij bent degene die het flikt.

Dus wat een topper ben jij zeg :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 
Eerst zag ik een groepje konijntjes vlakbij het fietspad, vervolgens een grote bonte specht die gewoon bleef zitten, er stonden mooie bloemetjes in de berm en halverwege zag ik nog een groepje reeën. :heart:

Ben je niet gewoon aan het hallucineren door het gebrek aan carbs etc? :D
 
Ik snap je echt met je emotionele rollercoaster...

Ik kan overal om janken. En normaal huil ik echt niet. Mijn emoties zitten hoog. Ik ga van intens gelukkig naar ontzettend verdrietig naar heel gemotiveerd naar het is het niet waard.

Maar goed, je hoeft nog maar even lieverd. Hou dat vast! Je bent er bijna en shit je doet het echt heel goed. Probeer alleen echt niet te ver te gaan, want dat is het nou ook weer niet waard.
Je kunt het topper!

Ik ben van mezelf al een emotioneel kind :roflol: Maar ik ken de schommelingen wel.. Zo voel je je goed en zo is het hele leven kut. Ik probeer alleen wel positief te blijven, je schiet er maar weinig mee op door alles negatief te bekijken en zo sleep ik me er vaak wel door heen.

Ik ben inmiddels al ver genoeg gegaan, de laatste dagen zijn nu echt aangebroken en ik hoop heel erg dat de foto's naar mijn zin zijn.

Jij ook nog succes chick!!

Nog 2 daagjes! Allerlaatste loodjes:).

:cheer:

En dan te bedenken dat ik probeer te verzinnen wat ik allemaal wil gaan eten, en dan eigenlijk niets kan bedenken omdat ik zo graag dit fysiek wil behouden :roflol:

Positive vibes legggooo

:cheer: we're all gonna make it!!

Komop hillll, einde is in zicht!!

Awwwyeahh!

Wat een beetje eten niet kan doen met een mens :D
Nog even volhouden!

Haha echt he.. we gaan er voor!

Leuk joh zo'n contest prep :roflol:
En dan te bedenken dat sommige pro's dit het overgrote deel van het jaar doen...die hebben verder echt geen leven..

Ik kan me echt niet voorstellen dat die mensen dat continu doen, ik ben daar niet voor gemaakt en heb gelukkig ook echt die ambitie niet!

Echt ongelooflijk en bijna bizar hoever je gaat voor het bereiken van je doel. Ik vind het zo onvoorstelbaar knap hé en heb erg verschrikkelijk veel respect voor. Als ik dit verhaal zo lees zit ik bijna met ongeloof naar mijn beeldscherm te kijken, ondanks dat de moed je soms in de schoenen zakt, je wel kan janken en het soms helemaal niet meer ziet zitten ga je toch door want je wilt dat doel halen... Discipline, een ongekende hoeveelheid discipline heb je, en ongetwijfeld zal pun er voor een deel ook verantwoordelijk voor zijn maar jij bent degene die het flikt.

Dus wat een topper ben jij zeg :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Hele lieve woorden. Dankjewel! Zonder Pun zou ik dit inderdaad allemaal niet kunnen!

Ben je niet gewoon aan het hallucineren door het gebrek aan carbs etc? :D

:roflol:

GODVERDOMME ECHTNIET!!!!!!

Het was echt zo mooi, ik hou van de natuur dus dat zijn echt geluksmomentjes!


Thanks!


Vandaag erg veel moeite om het water binnen te krijgen, merk dat ik te weinig naar de wc ga dus moet me iets meer focussen. Zit nu op 3,75 liter.. Moet rond 3 uur toch echt wel aan de 6 á 7 liter zitten, dus moet opschieten nu..
 
Drink up !
 
jaja wat een bikkel ben je ook je mag super trots zijn op je behaalde doel 2 dagen zijn zo voor bij eindelijk kan je samen met pun Flaneren :p:lifter:
 
Vandaag erg veel moeite om het water binnen te krijgen, merk dat ik te weinig naar de wc ga dus moet me iets meer focussen. Zit nu op 3,75 liter.. Moet rond 3 uur toch echt wel aan de 6 á 7 liter zitten, dus moet opschieten nu..

Wat is eigenlijk de reden dat zo super veel water moet drinken?
 
jaja wat een bikkel ben je ook je mag super trots zijn op je behaalde doel 2 dagen zijn zo voor bij eindelijk kan je samen met pun Flaneren :p:lifter:

Merci!!! Hoop dat ik trots kan zijn! En idd, eindeloos flaneren :eyebrow:

Wat is eigenlijk de reden dat zo super veel water moet drinken?

Doe toch een kleine waterladen / depletion.

Dat houdt in dat je eerst je water opvoert tot je ong ieder kwartier/halfuur nd wc moet en dan de dag voor de shoot verminder je met ongeveer de helft en de dag van de shoot niets meer, je lichaam verwacht nog wel eenzelfde hoeveelheid water dus je blijft naar de wc gaan, met als doel zoveel mogelijk onderhuidsvocht te lozen en er zo strakker bij te staan op het moment van de fotos.

Omdat ik normaliter al 5 a 6 liter per dag drink moet ik dus behoorlijk aanpoten om die extra liters te drinken.
 
Back
Naar boven