- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh spannend!
Geniet ervan vandaag! Je hebt het zoooooooooo verdiend!![]()
Pak nog wat fruit voordat je gaat poseren...is echt vermoeiend ...succes meis!!!![]()
Heel veel succes dadelijk tijdens de shoot en geniet er ook een beetje van hé![]()
Wat is nu eigenlijk de bedoeling even 2 weken boel de boel en dan weer bulken ofzo?
) geselecteerd om nog te vergelijken en daaruit dan een keuze maken.
)
(god***domme wat moeilijk om en je abs en lijnen in je benen tegelijk te doen.. het was zweten, trillen, kapotgaan!)Thanks chick! Erg blij dat het er op zit!
Thanks!! Jij ook nog even :chee: you can do it!!
Pfff wat je zegt! Ik ben kapot!
Dankjewel! Genieten was er niet bij hoor!
Geen de boel de boel en geen bulk. Vasthouden vasthouden vasthouden!
Het poseren viel me erg zwaar, natuurlijk misselijk van de m&ms maar die hebben hun werk goed gedaan!
Twee rondes fotos gedaan, ben eigenlijk erg blij met het resultaat! Heb inmiddels wat fotos (van de 500) geselecteerd om nog te vergelijken en daaruit dan een keuze maken.
Nu lekker lunchen, en geloof het of niet. Niet gekozen voor een vette hap oid, maar braaf voor een salade met gegrilde kip gekozen
![]()
Ik durf niet! (@Punjab , post jouw foto van je eten even)
Maar morgen lekker uiteten en wie weet vanavond BBQen en een lekker wijntje!
Ik ben gewoon van plan om door de week onder onderhoud te blijven op hetzelfde als de afgelopen weken (wellicht iets hoger) en cardio te blijven doen zoals de afgelopen tijd.
En uiteraard blijven gymmen. Wie weet verlies ik nog wat vet, maar doel voor nu is toch echt mijn abs behouden(god***domme wat moeilijk om en je abs en lijnen in je benen tegelijk te doen.. het was zweten, trillen, kapotgaan!)
Maar nu eerst!!!! EEN BEETJE LEVEN!!
500 trots op je....dat ziet er wel zeer smakelijk uit 
De dag is nog niet om he! Ik hoop dat @Punjab je een beetje in bedwang kan houden zodat je straks niet de koelkast en de keukenkastjes leegrooft.Nu lekker lunchen, en geloof het of niet. Niet gekozen voor een vette hap oid, maar braaf voor een salade met gegrilde kip gekozen

OOOOH YES, OOH YES!

Karma-error500 trots op je....dat ziet er wel zeer smakelijk uit
![]()
De dag is nog niet om he! Ik hoop dat @Punjab je een beetje in bedwang kan houden zodat je straks niet de koelkast en de keukenkastjes leegrooft.![]()
Jij weet ook altijd positief er in te komen hé
Topper!
Eet alsjeblieft ook voor mij. Ik moet nog een week.
P.s. ik ga je ontvolgen op insta want dit kan ik niet aan![]()

Benieuwd naar je foto's. Goed om te horen dat je tevreden bent l!!!
Ik zou ze zo graag nu al delen, maar het mag niet van de baas. En is ook wel leuker natuurlijk.. Nu maar hopen dat het niet tegenvalt voor jullie 
Ik ben ook hartstikke benieuwd. En nu inderdaad even goed genieten van al het smakelijke eten, je hebt het dubbel en dwars verdiend, want wat heb jij gestreden zeg!![]()

Kon savonds niet eens fatsoenlijk op mijn buik liggen op bed 
hierrrr je hebt nog wel trek in snoepjes.. hierrrrrr neem nog een ijsje, HET MAG! Vreet je lekker kapot vetz*k!!! 
gewoon weer strak op voedingsschema, niet zo zeer een keihard dieet, maar gewoon rustig tussen de 1000-1200kcal en gewoon lekker blijven bewegen.

Het is zo'n klein boomerhondje en was echt een schatje.. nog maar 4 maanden oud.. Die schat kon niet eens op de bank springen, dus hoe ze in hemelsnaam op het zwembad van tenminste een meter hoog(wat afgesloten is met een zeil) terecht is gekomen en dan ook nog eens onder het zeil,
ben er echt heel verdrietig van.. Wij wilden vandaag ook een zwembad opzetten, maar nu ben ik bang dat één van onze katten er misschien in verdrinkt als we even niet opletten 
Tot overmaat van ramp werd mijn positiviteit vanochtend gelijk de kop in gedrukt. Het hondje van mijn ouders is verdronken in het zwembadHet is zo'n klein boomerhondje en was echt een schatje.. nog maar 4 maanden oud.. Die schat kon niet eens op de bank springen, dus hoe ze in hemelsnaam op het zwembad van tenminste een meter hoog(wat afgesloten is met een zeil) terecht is gekomen en dan ook nog eens onder het zeil,
ben er echt heel verdrietig van.. Wij wilden vandaag ook een zwembad opzetten, maar nu ben ik bang dat één van onze katten er misschien in verdrinkt als we even niet opletten
![]()
Wat een klote zooi zeg!!