Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Doe toch een kleine waterladen / depletion.

Dat houdt in dat je eerst je water opvoert tot je ong ieder kwartier/halfuur nd wc moet en dan de dag voor de shoot verminder je met ongeveer de helft en de dag van de shoot niets meer, je lichaam verwacht nog wel eenzelfde hoeveelheid water dus je blijft naar de wc gaan, met als doel zoveel mogelijk onderhuidsvocht te lozen en er zo strakker bij te staan op het moment van de fotos.

Omdat ik normaliter al 5 a 6 liter per dag drink moet ik dus behoorlijk aanpoten om die extra liters te drinken.

Duidelijk, dankjewel voor de uitleg :thumbs:

Pas op dat je niet verdrinkt meis :p

Nog ff doorbijten POWPOWPOOOOW!!!:wl:
Je doet het fantastisch!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beacause??

Die emo tegenslag is wel begrijpelijk hoor. Het lijkt me ook pokke zwaar. Maar je flikt het wel. Nog ff volhouden. Je foto's worden super sexy blasting hotttt. En daar kijk je dsn straks vol trots naar terug.

#trots

• Topic Starter Topic Starter
De dag zit er opppppp!!!!

0D880126-AF31-47CD-850F-A392EB460DB5.jpeg

53D325C5-8332-4A0B-8637-5A3E2529C4D2.png

Straks lekker 40gr m&ms om te beginnen met laden.. geen drinken meer vanavond en morgen. Ik vind het erg spannend, hoop dat ik wat slaap :roflol:

Hou nog maar weinig vocht vast, dus dat is goed gegaan. Hopelijk gaat het overige vocht morgen met laden en pompen richting de spieren.. erg spannend.

Vanochtend depletiontraining gedaan om 7u. Je denkt dat doe ik even, laag gewicht, veel reps.. nou ik kan je vertellen, het was een grote hel. Het huilen stond me nabij. Gelukkig was pun mee om me er doorheen te slepen.. anders had ik waarschijnlijk niet zo mijn best gedaan. Wel epic plat nu, echt dunne armpjes en beentjes, en dat zeg ik niet gauw :roflol: morgenochtend de final meting en weging.. (@Punjab must not forget!)

Vanmiddag nog een beetje aan de tanninggains gewerkt maar wel een paar moeilijke momenten gehad. Ook continu hoofdpijn, hopelijk kan ik een lach op mijn gezicht toveren tijdens het maken van de fotos :D

Voor nu alvast lekker slapen mensen!!!

:kiss:

Eet smakelijk en geniet van je M&M's vanavond, je hebt ze meer dan verdient. Ik ben echt reuze benieuwd naar de foto's :o

Enjoy the M&M's! Zal vast heel erg smaken :)
En in verband met de shoot morgen: probeer er vooral van te genieten!
Die foto's komen sowieso in orde :thumb:

succes morgen Hil! Heb t laatste tijd wat stilletjes gevolgd , maar je hebt een pracht fysiek!!!

Nu lekker eten en alles goed vol laten lopen :)

Succes en slaap lekker :)

• Topic Starter Topic Starter
GOEDEMORGEN :roflol:

Ik denk moet maar lekker op tijd wakker zijn voor deze grote dag, lekker lang niets drinken:emo: epic droge mond en groot verlangen naar koffie, nog 5 uurtjes.........

Nu nog 4,5 :D

Nog 4, f**k ik moet zo werken.

Werk ze :)

Oh spannend!
Geniet ervan vandaag! Je hebt het zoooooooooo verdiend! :heart:

Terug
Naar boven