- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat sneu zeg. Wauw. Dat zijn zeer verdrietige momenten.Tot overmaat van ramp werd mijn positiviteit vanochtend gelijk de kop in gedrukt. Het hondje van mijn ouders is verdronken in het zwembadHet is zo'n klein boomerhondje en was echt een schatje.. nog maar 4 maanden oud.. Die schat kon niet eens op de bank springen, dus hoe ze in hemelsnaam op het zwembad van tenminste een meter hoog(wat afgesloten is met een zeil) terecht is gekomen en dan ook nog eens onder het zeil,
ben er echt heel verdrietig van.. Wij wilden vandaag ook een zwembad opzetten, maar nu ben ik bang dat één van onze katten er misschien in verdrinkt als we even niet opletten
![]()
Zoveel mixed emotionsworstel je dr maar doorheen meis
thnxs

Ojee, zo triest!
Voor je katten moet je geen schrik hebben denk ik, die blijven liefst zo ver mogelijk weg van water...
Vreten moet je inderdaad niet gaan doen, maar blijven doorgaan op 1000-1200kcal, is dat niet heel weinig?
Dat hou je toch geen maanden (meer) vol?
Ik vind het heel bizar.. ze was de laatste keer dat ik er was nog 2x zo klein als onze katten. Kon toen niet eens op de bank van 30cm hoog springen (nog steeds niet).. Maargoed.
Die arme stakker durfde zo'n 4 maanden niet meer naar buiten.. Wat sneu zeg. Wauw. Dat zijn zeer verdrietige momenten.

Het is wel weinig kcal inderdaad, maar laten we vooral onthouden dat ik een meisje ben van maar 1.50 en op dit moment maar 53 kg. Zittend werk heb en maar 3 dagen per week sport. Ik heb geen hoog onderhoud. En door door de week laag te gaan heb ik op vrijdagavond / zaterdag / zondag wat meer speling qua voeding en hoef ik dan niet zo dramatisch te tracken.
Mocht ik het te weinig vinden dan zal ik het uppen, maar misschien wil ik zelfs nog wel wat extra proberen af te vallen, want ik ben nog steeds niet superdroog.

Tot overmaat van ramp werd mijn positiviteit vanochtend gelijk de kop in gedrukt. Het hondje van mijn ouders is verdronken in het zwembadHet is zo'n klein boomerhondje en was echt een schatje.. nog maar 4 maanden oud.. Die schat kon niet eens op de bank springen, dus hoe ze in hemelsnaam op het zwembad van tenminste een meter hoog(wat afgesloten is met een zeil) terecht is gekomen en dan ook nog eens onder het zeil,
ben er echt heel verdrietig van.. Wij wilden vandaag ook een zwembad opzetten, maar nu ben ik bang dat één van onze katten er misschien in verdrinkt als we even niet opletten
![]()
Zo'n jong beestje ook nog...triest en sterkte voor je ouders! Gaan ze een nieuw hondje kopen?Heel veel sterkte hier mee.. wat ontzettend kut zeg![]()

Ik eet bijna 3x zoveel qua kcal
nog steeds niet buff

Snap ik, ben zelf ook maar 1m58 en weeg nu nog 50kg. Zit ook minstens 10u/dag stil
Maar zelfs met de 1600kcal/dag dat ik nu eet viel ik nog 200gr af vorige week...
Dus denk dat je best wat meer kunt eten en jezelf op weekdagen niet hoeft "uit te hongeren".
Je spiermassa is een stuk groter dan die van mij, dus zal je metabolisme ook hoger zijn (zeker gezien ik ook nog hypothyreoïdie heb).
Maak het jezelf niet té moeilijk![]()
Hill gaat ook gewoon lekker de zomer door Marvinnen...
Doordeweeks low...weekend een beetje genieten![]()
Ik volg je log al zo lang dat ik al behoorlijk veel kennis heb op gedaan om het marvinnen toe te passen 
Wat een droevig nieuws. Lijkt me verschrikkelijk voor je ouders om zo de hond te moeten vinden![]()
Pardon my French, maar wat een kutzooi!!Zo'n jong beestje ook nog...triest en sterkte voor je ouders! Gaan ze een nieuw hondje kopen?
) wat dat betreft is mijn moeder wel iemand van de impulsaankopen, maar ze zit veel alleen en is zo verdrietig... wat geeft betere troost dan een nieuwe puppie.
Het zwembad hebben ze in ieder geval gelijk leeg laten lopen.. Denk niet dat er ooit nog één komt...
wat aan het klaarmaken is op de BBQ, en je dat gewoon kunt eten

Dus, ik ben vrij bang voor het moment dat de foto's online komen. Uiteindelijk doe je het ook voor jezelf, maar de online vleeskeuring vind ik dan toch wel weer eng.. 
TRAINING
Om niet gelijk te vervallen in een endless foodfestijn en luiheidmodus gisteren maar even een fullbody eruitgeknald.
f**k wat een hitte zeg.. ik wil niet klagen over de zomer, maar damn.
Pullups SS DB Row
1x5 / 1x10x10
1x3+2 negative / 1x8x12
1x1+4 negative / 1x8x14
Toch wel gek dat als ik 1x per week pullups doe ik enorm achteruit ga in progressie, doe ik ze een maand niet kan ik er veel meer...
Backsquat
1x10 opwarmen
1x8x40
Voelde kut in mijn glutes, dus not gonna do this.
Goblet Squats
3x10x16
Box stepups
3x10 per been duh
Sideraises SS Frontraises
1x8x6 / 1x8x5
1x8x7 / 1x8x5
1x8x8 / 1x8x5
DB kickback SS Lying Legraises SS DB curl
3x8x6 / 3x10 / 3x8x7
Adductor machine
3x10x18
Glute pushdown in pullupmachine
1x10x38
1x10x41
1x10x45
Verder gisteren in totaal 7 km gewandeld als cardio. Eén keer een halfuurtje tijdens de lunch en een uurtje in de avond.
Als avond eten twee broodjes hamburger
Dat is dan wel lekker, dat je thuiskomt en Punwat aan het klaarmaken is op de BBQ, en je dat gewoon kunt eten
Al had ik toen ik binnenkwam wel zulk iets, MAAR MAAR, ik moet gewoon groente en een stukje eiwitrijkvlees... dit.. dit kan niet...
Maar al gauw opzij gezet en gebunkerd
Tot slot nog maar een fotootje van vakantie.
@Punjab heeft mijn collage al klaar gemaakt.. twee versies en ik kan niet zo goed kiezen... Dan komt toch weer een beetje de angst.. is dit wel goed genoeg? Had ik iets anders aan moeten trekken, had ik nog beter mijn best moeten doen? Had ik dit, had ik zus, of had ik zo.............Dus, ik ben vrij bang voor het moment dat de foto's online komen. Uiteindelijk doe je het ook voor jezelf, maar de online vleeskeuring vind ik dan toch wel weer eng..
![]()
TRAINING
Om niet gelijk te vervallen in een endless foodfestijn en luiheidmodus gisteren maar even een fullbody eruitgeknald.
f**k wat een hitte zeg.. ik wil niet klagen over de zomer, maar damn.
Pullups SS DB Row
1x5 / 1x10x10
1x3+2 negative / 1x8x12
1x1+4 negative / 1x8x14
Toch wel gek dat als ik 1x per week pullups doe ik enorm achteruit ga in progressie, doe ik ze een maand niet kan ik er veel meer...
Backsquat
1x10 opwarmen
1x8x40
Voelde kut in mijn glutes, dus not gonna do this.
Goblet Squats
3x10x16
Box stepups
3x10 per been duh
Sideraises SS Frontraises
1x8x6 / 1x8x5
1x8x7 / 1x8x5
1x8x8 / 1x8x5
DB kickback SS Lying Legraises SS DB curl
3x8x6 / 3x10 / 3x8x7
Adductor machine
3x10x18
Glute pushdown in pullupmachine
1x10x38
1x10x41
1x10x45
Verder gisteren in totaal 7 km gewandeld als cardio. Eén keer een halfuurtje tijdens de lunch en een uurtje in de avond.
Als avond eten twee broodjes hamburger
Dat is dan wel lekker, dat je thuiskomt en Punwat aan het klaarmaken is op de BBQ, en je dat gewoon kunt eten
Al had ik toen ik binnenkwam wel zulk iets, MAAR MAAR, ik moet gewoon groente en een stukje eiwitrijkvlees... dit.. dit kan niet...
Maar al gauw opzij gezet en gebunkerd
Tot slot nog maar een fotootje van vakantie.
@Punjab heeft mijn collage al klaar gemaakt.. twee versies en ik kan niet zo goed kiezen... Dan komt toch weer een beetje de angst.. is dit wel goed genoeg? Had ik iets anders aan moeten trekken, had ik nog beter mijn best moeten doen? Had ik dit, had ik zus, of had ik zo.............Dus, ik ben vrij bang voor het moment dat de foto's online komen. Uiteindelijk doe je het ook voor jezelf, maar de online vleeskeuring vind ik dan toch wel weer eng..
![]()