- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Ik zal wel voor je kiezen
No need to stress, met dit weer krijgen we al zo weinig slaap![]()
hihi :heart
Thanks!
Prachtige foto idd!! Nice hoor Hill. Ik zou niet stressen, je shape nu is nog beter dan op die foto!
Thanks! Ik hoop dat het goed genoeg is voor de DBB critici!
Ik was na die foto in 1 klap je gelogde training vergeten! Welke training?![]()

Maakt niet uit, van mij krijg je sowieso een dikke 10.![]()
Haha, dankjewel Berttttt!
Jeetje wat heftig zeg
Heel veel sterkte daarmee!
Maar je ziet er wel echt top uit hoor!! Respect voor jou, toch maar mooi voor elkaar gekregen![]()
Thanks chick!
UPDATE
Gisteren alle lichaamsbeweging geskipped. Is toch geen doen met dit weer mensen!!!
Begin aardig moeite te krijgen met voeding. Het is erg rustig op mijn werk en fucking heet, zo'n 27/28 graden binnen.. Lekker in de sauna achter m'n computertje. Door de verveling heb ik honger, en doordat ik alles weer mag eten heb ik NOG MEER honger.
Ik probeer me ontzettend in te houden.. Heb me gisteren netjes aan mijn 1100kcal gehouden... al kwam daar later nog een magnum á 270 kcal bij..... Die wilde ik er graag nog weer af wandelen, maar het was te warm, en even wat tijd door brengen met mijn geliefde @Punjab is ook niet verkeerd natuurlijk.
Hoop dat de honger wat afneemt, want ik hou ook aardig vocht vast en dat vind ik vrij frustrerend. Tel daar extra kcal bij op en ik ben weer snel een dik rolmopsje.
Morgen ga ik iig op de fiets naar het werk, dus dat scheelt weer 500 kcal. Nu maar hopen dat ik die er niet weer aan eet

Vanaf vandaag mogen de foto's ingeleverd
Maar ik wil er één dezer dagen nog even samen met Pun naar kijken of het wel echt goed genoeg is. Niet dat mijn fysiek nu beter is om nog aanvullende foto's te maken, maar toch...........

Dit wordt een zware dag.

(j/k)
Het is niet zo dat ik echt honder lijd. Ik lijd aan carbcravings en soms hevige trek. In mijn bekrompen wereldje noem ik dat honger maar zo serieus is dat niet. Ik kan echt heel goed functioneren / leven op 900-1200 kcal. En als ik mijn maaltijden goed time (en ver weg blijf van carbs) heb ik eigenlijk nergens last van. Maar doordat ik de afgelopen dagen redelijk wat suiker heb binnengekregen heb ik nu echt onstilbare trek. Heletijd dat gevoel dat je eigenlijk wel trek hebt in chocola, snoepjes, enzovoort. 
Vanochtend een ontzettend stijve en pijnlijke rug.. Kon bijna niet opstaan, lopen was een hel, douchen was een uitdaging... Dus dat is een gevalletje van niet weer doen he!
Uiteindelijk een ibu en een para er ingeknald en toch op de fiets gegaan.. Staand fietsen ging niet dus het was wel even afzien, maar ik heb het gered