XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal wel voor je kiezen :kiss:

No need to stress, met dit weer krijgen we al zo weinig slaap :roflol:

hihi :heart

Thanks!

Prachtige foto idd!! Nice hoor Hill. Ik zou niet stressen, je shape nu is nog beter dan op die foto!

Thanks! Ik hoop dat het goed genoeg is voor de DBB critici!

Ik was na die foto in 1 klap je gelogde training vergeten! Welke training? :eyebrow::fluit:

:roflol:

:cheer:

Maakt niet uit, van mij krijg je sowieso een dikke 10.:cheer:

Haha, dankjewel Berttttt!

Jeetje wat heftig zeg:(
Heel veel sterkte daarmee!

Maar je ziet er wel echt top uit hoor!! Respect voor jou, toch maar mooi voor elkaar gekregen:flexgrin:

Thanks chick!

UPDATE
Gisteren alle lichaamsbeweging geskipped. Is toch geen doen met dit weer mensen!!!
Begin aardig moeite te krijgen met voeding. Het is erg rustig op mijn werk en fucking heet, zo'n 27/28 graden binnen.. Lekker in de sauna achter m'n computertje. Door de verveling heb ik honger, en doordat ik alles weer mag eten heb ik NOG MEER honger.

Ik probeer me ontzettend in te houden.. Heb me gisteren netjes aan mijn 1100kcal gehouden... al kwam daar later nog een magnum á 270 kcal bij..... Die wilde ik er graag nog weer af wandelen, maar het was te warm, en even wat tijd door brengen met mijn geliefde @Punjab is ook niet verkeerd natuurlijk.

Hoop dat de honger wat afneemt, want ik hou ook aardig vocht vast en dat vind ik vrij frustrerend. Tel daar extra kcal bij op en ik ben weer snel een dik rolmopsje.

Morgen ga ik iig op de fiets naar het werk, dus dat scheelt weer 500 kcal. Nu maar hopen dat ik die er niet weer aan eet :roflol:

Vanaf vandaag mogen de foto's ingeleverd :eyebrow: Maar ik wil er één dezer dagen nog even samen met Pun naar kijken of het wel echt goed genoeg is. Niet dat mijn fysiek nu beter is om nog aanvullende foto's te maken, maar toch...........

Accepteer gewoon dat je van nature niet super slank bent. Ik bedoel, de rest van je leven dit proberen vol te houden is toch ook geen leven?

Trust me, je staat er geweldig op :heart:

Vrouwen :dunno:

:heart:

Accepteer gewoon dat je van nature niet super slank bent. Ik bedoel, de rest van je leven dit proberen vol te houden is toch ook geen leven?

Ohh, ik accepteer wel dat ik van nature niet superslank ben, dat ik maar een laag onderhoud heb en dat ik dus blijkbaar meer werk er in moet steken dan anderen om zo'n fysiek te hebben/behouden, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het dan maar opgeef en naast me neer moet leggen toch?

Ik heb nou eenmaal de verbranding van een midget en de eetlust van een reus.. Dat hoeft niet te betekenen dat ik dan nooit slank kan zijn toch? Wel een mooi excuus voor de dikkertjes onder ons "Jaaa, maar ik ben van nature niet slank.. dusja.. he... eat all the food :cheer: "

en fucking heet, zo'n 27/28 graden binnen.. Lekker in de sauna achter m'n computertje

Trust me...het kan erger. Gisteren om 10 uur 's-ochtends bij mij 29,5 graad op de kamer en er wordt NIETS aan gedaan!! Het is nu...8:33 uur...en reeds 28 graden :treuren: Dit wordt een zware dag.

Jij ook sterkte in je warme kantoor... :zweet:

Ohh, ik accepteer wel dat ik van nature niet superslank ben, dat ik maar een laag onderhoud heb en dat ik dus blijkbaar meer werk er in moet steken dan anderen om zo'n fysiek te hebben/behouden, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het dan maar opgeef en naast me neer moet leggen toch?

Ik heb nou eenmaal de verbranding van een midget en de eetlust van een reus.. Dat hoeft niet te betekenen dat ik dan nooit slank kan zijn toch? Wel een mooi excuus voor de dikkertjes onder ons "Jaaa, maar ik ben van nature niet slank.. dusja.. he... eat all the food :cheer: "

Helemaal mee eens! Waarschijnlijk omdat ik in hetzelfde schuitje zit :D
Nooit echt slank geweest, altijd het chubby type van de groep die de pannenlatten moest aanhoren terwijl ze over hun gewicht klaagden (dan voel je je echt een olifant).
Ik heb mijn schildklier wel een aantal jaar als excuus genomen om te blijven hangen rond de 58-62kg.
Tot ik dat vorig jaar beu was, en ik me er sinds januari helemaal voor heb gesmeten. En kijk nu! F*k off luie schildklier :roflol:

Maar ik moet me ook niet elke dag laten gaan, of die kilo's zijn er zo weer bij.
Bij voorkeur eet ik onmiddellijk een half brood als ik naar de bakker ben geweest en het nog half warm is, of breng ik broodjes/koffiekoeken mee.
En wekelijks frietjes, of pizza, of iets anders afhaal. Of een koekje zonder dat ik moet denken "wat zal ik dan schrappen vandaag?".
Ik eet zoooooooooo graag :treuren:
Maar ik wil ook graag slank zijn, dus ik beheers mezelf en af en toe kan het dan wat losser in het weekend :)
Betekent dat dat ik dagelijks een aantal periodes honger heb, en niet kan eten? Ja... Maar daar wen je wel een beetje aan.

Ik lees net de laatste paar pagina's...damn...de bikkelprijs is voor jou!!

Die foto kan ik zeer goed waarderen hoor :heart: Mogen heel veel vrouwen echt wel jaloers op zijn hoor. En je hebt er ook nog eens super veel werk voor moeten verzetten waar je echt wel super trots op mag zijn.:thumbs:

Welcome to the Endo club....blijft een gevecht altijd...:( :D :cool:

• Like
Waarderingen: Bubs
Voor altijd?... Pffff :(
Daar gaat mijn droom om ooit zonder gevolgen te kunnen vreten wat ik wil :roflol:
Als je van nature wat 'voller' bent, dan kun je met voldoende beweging en gezond eten je setpoint wel een beetje verschuiven richting iets slanker, zonder elke dag honger te moeten lijden. Het is maar net wat je er voor over hebt. Maar op 1100-1200 KCal leven en meerdere malen per dag honger hebben (dus geen lekkere trek) lijkt me niet gezond, zowel fysiek als mentaal. Maar goed, ik heb makkelijk praten en kan vreten wat ik wil zonder aan te komen.

Als je van nature wat 'voller' bent, dan kun je met voldoende beweging en gezond eten je setpoint wel een beetje verschuiven richting iets slanker, zonder elke dag honger te moeten lijden. Het is maar net wat je er voor over hebt. Maar op 1100-1200 KCal leven en meerdere malen per dag honger hebben (dus geen lekkere trek) lijkt me niet gezond, zowel fysiek als mentaal. Maar goed, ik heb makkelijk praten en kan vreten wat ik wil zonder aan te komen.

-500 karma voor een "ikkanallesetener" :scold: (j/k)

1100-1200kcal/dag kan ik me moeilijk voorstellen (toch zeker op lange termijn), op 1500-1600 leven is al niet altijd even makkelijk. Ik wil niet weten hoe dit voelt voor @HillR
Zelf neem ik ontbijt, lunch en diner met minimum aan tussendoortjes omdat er meestal geen ruimte voor is...
Kan wel zeggen dat ik 5/7 dagen best honger heb tussen 7-9, 11-13 en 16-19 uur (afhankelijk van trainingsdagen enzoverder).
Maar als je al aankomt van naar een koekje te kijken en slank wil worden/blijven kan het niet echt anders vrees ik.

je kan je lichaamstype niet veranderen meis....Het enige wat je kan doen is je metabolisme versnellen/hoog houden

Daar doen zowel @HillR als ik goed ons best voor denk ik :D
Alles wat we meer kunnen eten nemen we er graag bij :roflol:

Eten is altijd weer n feestje hé :D
food-cat-meme.jpg

Trust me...het kan erger. Gisteren om 10 uur 's-ochtends bij mij 29,5 graad op de kamer en er wordt NIETS aan gedaan!! Het is nu...8:33 uur...en reeds 28 graden :treuren: Dit wordt een zware dag.

Jij ook sterkte in je warme kantoor... :zweet:

:roflol: Ernstig hoor!

I will... het komt ook een beetje bij vlagen, vandaag weer veel vocht kwijt en denk ik ooooooo ik ben niet dik!

Helemaal mee eens! Waarschijnlijk omdat ik in hetzelfde schuitje zit :D
Nooit echt slank geweest, altijd het chubby type van de groep die de pannenlatten moest aanhoren terwijl ze over hun gewicht klaagden (dan voel je je echt een olifant).
Ik heb mijn schildklier wel een aantal jaar als excuus genomen om te blijven hangen rond de 58-62kg.
Tot ik dat vorig jaar beu was, en ik me er sinds januari helemaal voor heb gesmeten. En kijk nu! F*k off luie schildklier :roflol:

Maar ik moet me ook niet elke dag laten gaan, of die kilo's zijn er zo weer bij.
Bij voorkeur eet ik onmiddellijk een half brood als ik naar de bakker ben geweest en het nog half warm is, of breng ik broodjes/koffiekoeken mee.
En wekelijks frietjes, of pizza, of iets anders afhaal. Of een koekje zonder dat ik moet denken "wat zal ik dan schrappen vandaag?".
Ik eet zoooooooooo graag :treuren:
Maar ik wil ook graag slank zijn, dus ik beheers mezelf en af en toe kan het dan wat losser in het weekend :)
Betekent dat dat ik dagelijks een aantal periodes honger heb, en niet kan eten? Ja... Maar daar wen je wel een beetje aan.

:roflol:

Ik herken mij zo in je verhaal!

Ik lees net de laatste paar pagina's...damn...de bikkelprijs is voor jou!!

Wat aardig, dankjewel!

Die foto kan ik zeer goed waarderen hoor :heart: Mogen heel veel vrouwen echt wel jaloers op zijn hoor. En je hebt er ook nog eens super veel werk voor moeten verzetten waar je echt wel super trots op mag zijn.:thumbs:

:D Thanks Visser!

Welcome to the Endo club....blijft een gevecht altijd...:( :D :cool:

Echt he... houdt ons van de straat toch! :D

Jij krijgt de award voor meest serieuze van dit forum :1e: Het is niet zo dat ik echt honder lijd. Ik lijd aan carbcravings en soms hevige trek. In mijn bekrompen wereldje noem ik dat honger maar zo serieus is dat niet. Ik kan echt heel goed functioneren / leven op 900-1200 kcal. En als ik mijn maaltijden goed time (en ver weg blijf van carbs) heb ik eigenlijk nergens last van. Maar doordat ik de afgelopen dagen redelijk wat suiker heb binnengekregen heb ik nu echt onstilbare trek. Heletijd dat gevoel dat je eigenlijk wel trek hebt in chocola, snoepjes, enzovoort.

Ik heb het er absoluut voor over om niet continu maar alles te eten wat ik zou willen, en er dan zo uit te zien. Dat is het me meer dan waard. Want zeker op het moment dat ik dan die snoepjes en chocola naar binnen schuif heb ik even een geluksgevoel, maar daarna heb ik of trek in meer, voel ik me opgezet of voel ik me dik enzovoort (als ik echt gewoon continu doorgegeten heb). Maar als ik mij netjes aan mijn schema houd voel ik me fit, energiek en zie ik er op momenten best goed uit als ik naar mezelf kijk :D

Misschien klaag ik wat te veel, maar ik blijf een vrouw, dat mag je me echt niet kwalijk nemen!

-500 karma voor een "ikkanallesetener" :scold: (j/k)

1100-1200kcal/dag kan ik me moeilijk voorstellen (toch zeker op lange termijn), op 1500-1600 leven is al niet altijd even makkelijk. Ik wil niet weten hoe dit voelt voor @HillR
Zelf neem ik ontbijt, lunch en diner met minimum aan tussendoortjes omdat er meestal geen ruimte voor is...
Kan wel zeggen dat ik 5/7 dagen best honger heb tussen 7-9, 11-13 en 16-19 uur (afhankelijk van trainingsdagen enzoverder).
Maar als je al aankomt van naar een koekje te kijken en slank wil worden/blijven kan het niet echt anders vrees ik.

Daar doen zowel @HillR als ik goed ons best voor denk ik :D
Alles wat we meer kunnen eten nemen we er graag bij :roflol:

Ik maak het graag wat erger dan het is, al heb ik heus wel de hele dag trek in meer. Hoe meer kcal ik in te vullen heb hoe meer slechte dingen er in passen.. Hier past neit zo veel in, dus weinig keus :roflol: dus forever slank right?!!?

Mijn honger/trek begint eigenlijk rond een uurtje of 11, lunch dan om 12, volgende honger/trek begint dan gelijk na het avondeten.. CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik heb zo'n vriendin, die klaagt dat het te warm is voor normaal eten en vooral warm eten want ja eten is vies natuurlijk. Maar een zak chips weg werken met gemak.

De foto's zijn ingeleverd jongens en meisjes......... :bang::bang::bang::bang::bang::bang::bang::bang::bang::bang: Dus nu is de contest voor mij officieel teneinde.

Ik zei een paar dagen terug toch dat ik de Java frappuchino van de Starbucks wilde als ik klaar was... Nou, vanochtend voordat ik richting de starbucks ging de kcal even opgezocht.. net geen 500 :roflol: Dus die frappuchino kan me gestolen worden :scold:

Gisteravond voor het eerst deze week lekker geslapen.. Lekker de waaier met een bevroren fles water ervoor aan laten staan.. Such a fucking good idea. :duh: Vanochtend een ontzettend stijve en pijnlijke rug.. Kon bijna niet opstaan, lopen was een hel, douchen was een uitdaging... Dus dat is een gevalletje van niet weer doen he!

Wilde vanochtend op de fiets naar het werk.. maarja, met zoveel pijn.... :scratch: Uiteindelijk een ibu en een para er ingeknald en toch op de fiets gegaan.. Staand fietsen ging niet dus het was wel even afzien, maar ik heb het gered :cheer: Rug voelt nu gelukkig ook al wat soepeler en ik kan inmiddels weer ademen zonder pijn, was dus een goed idee!

Nu ik carbs weer mijd geen cravings meer.. Gisteren wel lekker andijviestamppot gehad.. Dat hoort toch bij dit weer :shrug:

Vandaag nog een dagje werken en dan weekend.. lekker uiteten, genieten van het weer (en de regen die voorspeld is).. life is good people!

Nu nog een paar dagen aftellen tot de foto's online komen, zo spannend.... :rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:

Verder niets boeiends te melden want met dit weer ga ik echt niet de gym in. Bij ons tikt het de afgelopen en komende dagen 37 graden aan.. dus ik vind het wel goed!

Ohhhh ik ben echt benieuwd naar je foto's!
Zal waarschijnlijk heel gaaf zijn :heart:

Hard werken wordt beloond en je mag hartstikke trots zijn op jezelf!

Terug
Naar boven