Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Je weet toch dat je ook op "topic volgen" kan klikken?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet toch dat je ook op "topic volgen" kan klikken?

Don't get me started, ik kan uren over m'n katten praten..
Haha, geweldig! Ik ben er ook stapelgek van. Over 4/5 weken moeten we met vakantie en moet ik ze in handen laten van onze buren.. Verschrikkelijk vind ik dat.
Wij hebben er 4, 2 ragdolls van 2 jaar, een bengaal/mainecoon van 4 jaar en een halve bengaal van 11. Een stelletje is het hoor. Ik zou er niet zonder kunnen. Maar voordat ik het hele l

Cardio
Jaja, ik heb de smaak te pakken, burn the fat!
Op nuchtere maag touwtjespringen
26 minuten, waarvan 13 min gesprongen, dus telkens 1 minuut springen, 1 minuut rust. Ik wilde een half uur, maar de laatste 2 x springen faalde ik steeds, dus vond het wel mooi geweest.
Morgen benen trainen! Maar eerst genieten van de zon en BBQen

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo dramatisch. Hoe meer ik eet hoe meer honger ik krijg. Nu ziet mijn dag er zo uit:
05.00u-09.00u: 3 kopjes koffie (met drie zoetjes hehehe)
07.00u-11.00u: 2,5liter slimpie
11.00u: 1 smartbar á 165kcal
11.00u-12.30u: 1liter slimpie
12.30u: tonijnsalade á 260kcal
12.30u-14.00u: 1liter slimpie
14.00u-15.00u: coca cola zero cherry (nieuwe verslaving, fluids of the gods)
15.00u-16.00u: 5 plakjes kipfilet
16.00u-1700u: 1 blik monster zero
18.00u: avondeten
IK doe net of ik dit niet gelezen heb..Niet vergeten dat einde van de streep dit best nog wel eens zo'n 50kcal aan trace calorieen kunnen zijn, ook al is het allemaal light. Kan mierenneuker zijn, maar als je al op Ethiopische kcal hoeveelheden zit zoals jij zit, kan dit best wel eens progressie hinderen op den duur.

Genieten Hill!
Aahh die oliehoorn frietsaus snap ik zo erg(ja vet late reactie, ben hier erg slecht in, working on it
).
Lekker bezig!!

Sorry voor tijdstip, net wakker gebeld voor werk (dienstdoende ziekenhuis).
zal binnenkort eens shape update van de katten doen 
thank you love!! Niet vergeten dat einde van de streep dit best nog wel eens zo'n 50kcal aan trace calorieen kunnen zijn, ook al is het allemaal light. Kan mierenneuker zijn, maar als je al op Ethiopische kcal hoeveelheden zit zoals jij zit, kan dit best wel eens progressie hinderen op den duur.
Ziet er goed uit HillR, Ik ben veel milder gestemd over je dit jaar
Haha, nee ik meen het, je oogt strakker![]()
IK doe net of ik dit niet gelezen heb..
Genieten Hill!
Je ziet er goed uit..bijna een half uur touwtjes springen HIIT style..hoe hou je het vol?

maar niet voor hill 

Maarja, niet slacken, dus onze lazy glutes toch maar naar de gym gesleept en ondanks de hitte en de bizarre drukte toch een lekkere train neergezet.
Mooi figuurtje hoor, en met tje bedoel ik geen disrespect, 1.50 toch?

Goed bezig! Touwtje springen doe ik ook soms, is lastiger dan je zou denken...

Ik las cardio.
I approve dis message.
Oh en uiteraard goed bezig geweest zo op Pinksteren met dit weer! Compliment waard.

Leuk dat je er ook bent
Welkom!Nice, ben jaloers op je armen!
Nog steeds geen (kracht)training hier![]()
Beterschap!
Erg blij ook met de progressie over de laatste jaren daar.. Beetje jammer dat het daar wel droogtrekt en op de benen nog niet echt.. Maargoed, zal vast oooooooooooooooooit komen.
(Ik mocht natuurlijk geen hele, terwijl ieeeeeeeedereen een grote magnum zat te vreten. Ook 3x boze blikken werpen naar Pun hielp niet. Ik mocht ook al geen malibu. Was toch niet een ekte ekte bbq
maar achteraf natuurlijk wel trots op het (opgelegde) doorzettingsvermogen, ook al ging ik met honger naar bed
Maar wel lief dus dat ik de laatste twee hapjes van Pun mocht
)CUT-LEVEN!VOEDING GISTEREN
Echt heel erg mijn best moeten doen, ernstig trek in Malibu, en er was chips voor de hele straatmaar niet voor hill
1 Milano broodje kaas a 300kcal
1 rolletje kipfilet met roomkaas
1 rolletje ham met roomkaas
4 stokjes kipsaté (150gr in totaal)
50 ml satesaus
1 broodje hamburger
150gr aardbeien
Geen kcal geteld, maar als ik het zo zie een prima kutdag.