MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Aahh die oliehoorn frietsaus snap ik zo erg:heart::heart: (ja vet late reactie, ben hier erg slecht in, working on it:emo:).

Lekker bezig!!

Don't get me started, ik kan uren over m'n katten praten..
Haha, geweldig! Ik ben er ook stapelgek van. Over 4/5 weken moeten we met vakantie en moet ik ze in handen laten van onze buren.. Verschrikkelijk vind ik dat.
Wij hebben er 4, 2 ragdolls van 2 jaar, een bengaal/mainecoon van 4 jaar en een halve bengaal van 11. Een stelletje is het hoor. Ik zou er niet zonder kunnen. Maar voordat ik het hele l

Please do, mn karakters van katten leuk,
DSC00271.JPG

Sorry voor tijdstip, net wakker gebeld voor werk (dienstdoende ziekenhuis).

• Topic Starter Topic Starter
Cardio

Jaja, ik heb de smaak te pakken, burn the fat!

Op nuchtere maag touwtjespringen
26 minuten, waarvan 13 min gesprongen, dus telkens 1 minuut springen, 1 minuut rust. Ik wilde een half uur, maar de laatste 2 x springen faalde ik steeds, dus vond het wel mooi geweest.

Morgen benen trainen! Maar eerst genieten van de zon en BBQen :eyebrow:

Cardio

Jaja, ik heb de smaak te pakken, burn the fat!

Op nuchtere maag touwtjespringen
26 minuten, waarvan 13 min gesprongen, dus telkens 1 minuut springen, 1 minuut rust. Ik wilde een half uur, maar de laatste 2 x springen faalde ik steeds, dus vond het wel mooi geweest.

Morgen benen trainen! Maar eerst genieten van de zon en BBQen :eyebrow:

I’m Proud baby :heart:

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo dramatisch. Hoe meer ik eet hoe meer honger ik krijg. Nu ziet mijn dag er zo uit:

05.00u-09.00u: 3 kopjes koffie (met drie zoetjes hehehe)
07.00u-11.00u: 2,5liter slimpie
11.00u: 1 smartbar á 165kcal
11.00u-12.30u: 1liter slimpie
12.30u: tonijnsalade á 260kcal
12.30u-14.00u: 1liter slimpie
14.00u-15.00u: coca cola zero cherry (nieuwe verslaving, fluids of the gods)
15.00u-16.00u: 5 plakjes kipfilet
16.00u-1700u: 1 blik monster zero
18.00u: avondeten

Niet vergeten dat einde van de streep dit best nog wel eens zo'n 50kcal aan trace calorieen kunnen zijn, ook al is het allemaal light. Kan mierenneuker zijn, maar als je al op Ethiopische kcal hoeveelheden zit zoals jij zit, kan dit best wel eens progressie hinderen op den duur.

Ziet er goed uit HillR, Ik ben veel milder gestemd over je dit jaar :roflol:

Haha, nee ik meen het, je oogt strakker :thumbs:

Niet vergeten dat einde van de streep dit best nog wel eens zo'n 50kcal aan trace calorieen kunnen zijn, ook al is het allemaal light. Kan mierenneuker zijn, maar als je al op Ethiopische kcal hoeveelheden zit zoals jij zit, kan dit best wel eens progressie hinderen op den duur.
IK doe net of ik dit niet gelezen heb..:o

Maar eerst genieten van de zon en BBQen :eyebrow:
Genieten Hill!

Je ziet er goed uit..bijna een half uur touwtjes springen HIIT style..hoe hou je het vol?

Aahh die oliehoorn frietsaus snap ik zo erg:heart::heart: (ja vet late reactie, ben hier erg slecht in, working on it:emo:).

Lekker bezig!!

Thanks! En idd die fritessaus :heart:

Please do, mn karakters van katten leuk,
DSC00271.JPG

Sorry voor tijdstip, net wakker gebeld voor werk (dienstdoende ziekenhuis).

Geen probleem hoor ;) zal binnenkort eens shape update van de katten doen :p

:heart: thank you love!!

Jaa, I know, maar dat is het nu wel waard, in tegenstelling tot vorig jaar ga ik dit keer richting eind van de contest over op water :treuren:

Ziet er goed uit HillR, Ik ben veel milder gestemd over je dit jaar :roflol:

Haha, nee ik meen het, je oogt strakker :thumbs:

Thanks Marr, ik zal m'n best doen om dit jaar een betere score van je te verdienen ;)

IK doe net of ik dit niet gelezen heb..:o

Genieten Hill!

Je ziet er goed uit..bijna een half uur touwtjes springen HIIT style..hoe hou je het vol?

Thanks! Ben ook niet geheel ontevreden en erg gemotiveerd, voelde me oprecht kut dat mijn vetpercentage veel hoger ligt dan de rest van de deelnemers, dusja dan moet je wat.

Het touwtjespringen.viel me echt goed mee, ga het er proberen in te houden, op gegeven moment wel steken in m'n zij en kramp in kuiten, maar dat kwam pas na een kwartier ongeveer...

Mooi figuurtje hoor, en met tje bedoel ik geen disrespect, 1.50 toch?

Goed bezig! Touwtje springen doe ik ook soms, is lastiger dan je zou denken...

Training maandag

Pfoe, we hadden even een zwaar momentje vandaag.. We zeiden tegen elkaar dat we wel gek zouden zijn om met dit lekkere weer, op onze vrije dag naar de gym te gaan.. We wilden lekker terrasje pakken en straks de BBQ aanzetten...

Maarja, niet slacken, dus onze lazy glutes toch maar naar de gym gesleept en ondanks de hitte en de bizarre drukte toch een lekkere train neergezet. Geen benen, maar fullbody omdat onze trainingsdagen deze week ma-do-vr zijn.. En morgen en woensdag fietsen als cardio.. :treuren:

RDL
4x10x30

Pull-ups ss BOR
1x2+3assist /1x8x30
1x1+4assist /1x8x30
1x5assisted /1x8x30

Sideraises ss DB press
1x8x6 / 1x10x6
1x8x7 /1x8x8
1x8x8 / 1x8x8

Goblet squats
3x10x16

Upright row ss curtsy lunges
2x10x10 /2x10
1x10x15 / 1x10

Glute pullthrough
1x10x45
1x10x52
1x10x59

One arm Cable push down
3x8x9

Bicep ropecurl
1x10x14
1x20x19
1x10x23

VOEDING GISTEREN
Echt heel erg mijn best moeten doen, ernstig trek in Malibu, en er was chips voor de hele straat :( maar niet voor hill :(

1 Milano broodje kaas a 300kcal
1 rolletje kipfilet met roomkaas
1 rolletje ham met roomkaas
4 stokjes kipsaté (150gr in totaal)
50 ml satesaus
1 broodje hamburger
150gr aardbeien

Geen kcal geteld, maar als ik het zo zie een prima kutdag.

Voeding vandaag
Vooralsnog 1 wit bolletje met 3 plakjes kipfilet op... Ik hoop dat de baas vandaag iets minder streng is met de BBQ :eyebrow:

MN triceps komen ook langzamerhand weer tevoorschijn *jeej*

Ik las cardio.

I approve dis message.

Oh en uiteraard goed bezig geweest zo op Pinksteren met dit weer! Compliment waard.

Nice, ben jaloers op je armen!
Nog steeds geen (kracht)training hier :grumble:

Ooooh, je armen!! Wow, mooi hoor!!

Excuus voor late quotes, in weekend zit ik op m'n tel en dan lukt het quoten nooit zo best.

Mooi figuurtje hoor, en met tje bedoel ik geen disrespect, 1.50 toch?

Dankjewel, 1.50 inderdaad... :D

Goed bezig! Touwtje springen doe ik ook soms, is lastiger dan je zou denken...

Pfff, ik heb nu spierpijn in mijn kuiten... geen doen hoor. Nu weet ik weer waarom ik touwtjespringen zo haat. :P

Ik las cardio.

I approve dis message.

Oh en uiteraard goed bezig geweest zo op Pinksteren met dit weer! Compliment waard.

:cheer:

Dank!

:banana: Leuk dat je er ook bent :D Welkom!

Nice, ben jaloers op je armen!
Nog steeds geen (kracht)training hier :grumble:

Thanks! Wat balen dat je niks kunt doen, ook geen benen op machines ofzo? Chestpijn toch? Dat is zo'n nare pijn. Kan zo scherp zijn :( Beterschap!

Ooooh, je armen!! Wow, mooi hoor!!

Thanks :D Erg blij ook met de progressie over de laatste jaren daar.. Beetje jammer dat het daar wel droogtrekt en op de benen nog niet echt.. Maargoed, zal vast oooooooooooooooooit komen.

VOEDING GISTEREN
1 witte bol met 3 plakjes kipfilet
1 hamburger met wat satésaus
1 varkensfiletlapje met wat joppiesaus
5 stukjes stokbrood met kruidenboter / satesaus
Salade van sla/paprika/komkommer/tomaat/curry/slasaus/pasta/muscle meat kant en klare kipfilet +/- 200gr in totaal
75gram bavette met wat joppiesaus
2 hapjes magnum pink :heart: (Ik mocht natuurlijk geen hele, terwijl ieeeeeeeedereen een grote magnum zat te vreten. Ook 3x boze blikken werpen naar Pun hielp niet. Ik mocht ook al geen malibu. Was toch niet een ekte ekte bbq :( maar achteraf natuurlijk wel trots op het (opgelegde) doorzettingsvermogen, ook al ging ik met honger naar bed :roflol: Maar wel lief dus dat ik de laatste twee hapjes van Pun mocht :heart:)

Op zich niet heel slecht. Geen idee hoeveel kcal, te lui om in myfitnesspal in te voeren..

CARDIO
Voelde me als een dweil vanochtend. Slappe hap zeg. Ook maar 6,5 uur geslapen in plaats van de broodnodige 8 uren..

Spierpijn litteraly everrrrrrrrrrywhere. M'n kuiten super erg, maar m'n quads, je hoort ze gewoon bijna huilen als ik ga bewegen.

Ook terug te zien in m'n fietstochtje van vanochtend.. 31 minuten over gedaan (30 excl opstappen/afstappen xD) En mijn gemiddelde snelheid een km lager dan vorige week. Maar ik kreeg het gewoon echt niet voor elkaar.

Screenshot_20180522-082358.png

Vanmiddag nog eenzelfde ritje, en morgen ook.. Hoop dat het onweer vanmiddag wacht tot ik thuis ben..

VOEDING GISTEREN
Echt heel erg mijn best moeten doen, ernstig trek in Malibu, en er was chips voor de hele straat :( maar niet voor hill :(

1 Milano broodje kaas a 300kcal
1 rolletje kipfilet met roomkaas
1 rolletje ham met roomkaas
4 stokjes kipsaté (150gr in totaal)
50 ml satesaus
1 broodje hamburger
150gr aardbeien

Geen kcal geteld, maar als ik het zo zie een prima kutdag.
CUT-LEVEN!:marvin:

Toch netjes dat jullie wel even naar de gym gegaan zijn! Jullie hadden het gewoon verdiend!

Terug
Naar boven