- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik woog vanochtend 57,4, nog nooit gewogen, dus er zal vast wel iets positiefs zijn aan de meting. Ben benieuwd! Goed bezig!! mooie trainingen!.
Mixed grip vind ik zelf persoonlijk meer voor powerlifters
Nee geen mixed grip gedaan. Wel eens gedaan met de BOR. Maar ik vond het maar k*t aanvoelen.
Wat heeft dat met powerliften te maken? Je grip mag iig niet een belemmering zijn voor je rug training.
Oke want met dubbel overhands zul je niet ver komen (wat ook logisch is). Bor is trouwens ook niet echt aan te raden met mixed grip.
Anders hook grip of straps want denk wel dat je je rug training niet te licht wil doen door je grip

Eens.. Door mixed grip train je je rug ook niet opeens anders ofzo, dus ik zie ook geen reden om het niet te doen. Een deadlift moet niet opeens je grip training worden ofzo.
Lekkere training! Squat jumps zijn gewoon heel zwaar, ik wilde nog zeggen dat je die misschien beter als laatste kon doen ivm motivatie. Maar aan de andere kant was het dan misschien nog zwaarder en moeilijker gegaan. Met de kracht oefeningen moet je gewoon kijken wat voor jou werkt.
Je zou ook nog goblet squats kunnen doen ipv back squats. Squaten zonder rack haalt nooit het optimale uit je training, dan gaat je squat gewicht afhangen van het gewicht van je kan pressen.
---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 11:51 ----------
Plyo is ook voornamelijk voor explosieve kracht en uithoudingsvermogen/cardio. De rest van je training verbrand je dan meer, dus spierpijn van plyo hoeft niet persee, dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Super gedaan en dat je het vol gehouden hebt!
En het gaat elke week beter, zeker weten!
Wel een aanslag op je energie, trouwens. Ik dacht tijdens doen van benen, nu mag ik kuiten wel tussendoor doen anders haak ik zometeen af
Netjes van je meting.
Welke mong**l gaat nou tegen iemand praten tijdens een set??
Mooie progressie dan! Maar waarom huiverig, je had dst verschil toch zelf ook wel in de spiegel gezien?
Moet ik eens los gaan laten, maarja.. dat is meer in t hoofd he, alleen de nadelige dingen zien en de positieve daardoor laten beinvloeden. Komt vanzelf als ik echt strak ben!
Denk niet dat je mindset dan opeens verandert![]()
BB lijkt me niets aan, als je niet van je progressie leert te genieten. Tevreden ben je nooit, blijft work in progress!
Maar dat kan ik niet beloven.. 

Je gaat gewoon super! en ja.. we zijn de ergste mensen als we onszelf beoordelen he.
Maar je gaat waanzinnig vooruit. Kijk gewoon goed naar at je vooruit ziet gaan en wees er trots op! Dat maakt het zoveel leuker en motiveert ook veel meer dan dat je nu jezelf naar beneden haalt! Je gaat supergoed vooruit en doet het echt goed! Be proud meid! En zie het wel zo ... je hebt meer dan je doel gehaald in die 5 weken!
Ga lekker door en neem zo nu en dan een foto. Soms zie je daar de vooruitgang veel beter op omdat je toch anders kijkt.![]()