MuscleMeat

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Muh, balen dat het even niet zo lekker gaat de laatste dagen.. Dat maakt het trainen er inderdaad niet leuker op. Snap dat wat meer rust pakken je niet aanstaat, wil daar zelf ook nooit aan. Het zou uiteindelijk je trainingen wel goed doen, en je toestand omtrent je lichaam al helemaal. Tsja, ik blijf het zeggen, dat gedoe met verstand en gevoel..

En dan die adertjes op je schouders, tsja, dat motiveert vervolgens alleen maar om alsnog zo hard mogelijk door te knallen :D

En anders.. Toch even korte tijd even wat hoger in koolhydraten gaan zitten?

Anyhow, kop op, komt wel weer goed :).

Haha, heb je gelijk in.. je weet op zich wel wat goed voor je is.. maar er naar handelen is vaak redelijk moeilijk.

Yeah, die adertjes zien is wel leuk! Heb er een paar op m'n schouders, bovenkant chest en op m'n biceps. Verder is er niets te bekennen. Maar ach.. daar word ik al vrolijk van.

Ik zit op zich niet heel laag in kh. Zo'n 150gr per dag, tegenover 140gr eiwit en 60gr vet.
Ik heb niet veel meer ruimte om hoger te gaan.

Moest gisteren ook steeds weer slikken :rolleyes: maakt het trainen er niet leuker op. Maar ik moet maar even doorzetten.. zal vanzelf wel weer voorbij gaan.
1236166298_quagmire_-_giggity.gif

Giggity

@die foto, hoeveel cm is je bicep, ik denk dat je me overtreft!

Thanks Rob. Nu je het zo uitlegt dan snap ik het wel.. Toch vind ik dat ik dat zou moeten kunnen. :o Maarja.. ik ben liever fit. Die hoofdpijn is echt killing en mijn kracht is ook p*ssy inderdaad. Probeer gewoon lekker m'n rust te pakken.. kunnen we vanzelf weer goed knallen! Ik wil gewoon zo graag eens in de buurt komen van mijn doel :rolleyes:

Tuurlijk zou dat moeten kunnen ;) Maar conditie en cns weerstand bouw je niet zo snel op als je zou willen.
Daar moet je ook tijd voor uit trekken. Je kan niet van je lichaam verwachten dat je meer gaat doen,
minder gaat eten en je lichaam dat maar goed moet vinden :D Dat duurt gewoon even voordat die aanpassing
gebeurd

echt super goede biceps.

dikkere biceps als mij.

gelukkig zijn mijn t**ten groter!

• #1.885
LOWERBODY

Mijn stagiaire van het werk wilde heel graag eens met mij sporten... Nouja.. Ik ben de beroerdste niet, dus heb mij maar even opgeofferd om haar aan het werk te zetten.

Wel leuk. Ze deed goed haar best, ook al probeerde ze wel een beetje te smokkelen hier en daar. That ain't happening when HillR is around :whip:

Opwarmen
Big bear complex (deadlift, frontsquat, military press, backsquat) x5

- Slecht idee :rolleyes: mijn arme schoudertjes moesten bijna huilen. Dus maar wat anders gedaan.

Crunches SS Backsquats
3x20 / 3x10x20kg

Backsquats
1x8x30
1x5x35
1x5x40
1x5x45
1x5x50 met spot. *(&^%$~!$@^%@ Kan niet eens fatsoenlijk zelf 50kg squaten.

RDL
1x10x30
1x10x35
1x10x40

Legextensions
1x8x30
1x8x35
dropset: 1x8x40 / 6x30 / 1x5x20

Glute kickback
God wat vind ik dit toch een vermoeiende kutoefening
3x10x10

Lunges
3x16x8kg

Was een lekkere train. Was wel goed kapot na de tijd.. Heb behoorlijk zware benen nu! Tot en met zondag lekker rust! :D

Goed :thumb:

• #1.887
Goeie chest, f**k biceps! :$

:p

1236166298_quagmire_-_giggity.gif

Giggity

@die foto, hoeveel cm is je bicep, ik denk dat je me overtreft!

Ik zal 'm eens meten met pomp. Morgen wordt er weer gemeten zonder pomp. Eens kijken of mijn cut tot nu toe wat uitgehaald heeft.

Tuurlijk zou dat moeten kunnen ;) Maar conditie en cns weerstand bouw je niet zo snel op als je zou willen.
Daar moet je ook tijd voor uit trekken. Je kan niet van je lichaam verwachten dat je meer gaat doen,
minder gaat eten en je lichaam dat maar goed moet vinden :D Dat duurt gewoon even voordat die aanpassing
gebeurd

Ja.. moet maar even een tandje lager!

echt super goede biceps.

dikkere biceps als mij.

gelukkig zijn mijn t**ten groter!

Agh, who needs grote t**ten, grote biceps is veel leuker!

:p

Ik zal 'm eens meten met pomp. Morgen wordt er weer gemeten zonder pomp. Eens kijken of mijn cut tot nu toe wat uitgehaald heeft.

Ja.. moet maar even een tandje lager!

Agh, who needs grote t**ten, grote biceps is veel leuker!

Whuuuuuttttttt :treuren:

Haha, je hebt dus goed de zweep erover gehaald :D. Wil ze nog een keertje met je mee of heeft ze besloten dat het maar een eenmalige happening moet blijven? ;)
Glute kickbacks, vind die oefening ook zwaar ruk.. Maar goed, dan maar blijven denken aan het resultaat dat het gaat opleveren :o.

Nice als je iemand op sleeptouw neemt en lekker laat beulen. :D durft ze nog een keer mee??

Sterke training! moet toch eens die glute kick back proberen. Lijkt me wel een lekkere oefening.

owww en die bear complex is zooo lekker!!

• #1.892
METING

Jaja.. het werd wel weer eens tijd om de boel op te meten en kijken of ik wat progressie heb geboekt. Het viel me niet tegen :D

Ik ben nu een maand aan het cutten

Meting gedaan op 4 oktober 2014 en op 1 november 2014. Let overigens maar niet op de benamingen van mijn meetplekken, maar dan is het iig duidelijk :o

Gewicht:
4/10: 59,5 ----- 1/11: 58,7

Onder borst:
4/10: 74 cm ----- 1/11: 73 cm

Buik ter hoogte van de navel:
4/10: 75 cm ----- 1/11: 70 cm

Buik, dikste stuk:
4/10 84 cm ----- 1/11: 84 cm :rolleyes: vieze hardnekkige dikke k*tvet.

Biceps (armen, zowel links als rechts), ontspannen:
4/10: 29 cm ----- 1/11: 27 cm -- so much gains lost /cry

Bovenbeen, dikste stuk:
4/10 59 cm ----- 1/11: 57 cm

Taille:
4/10: 70 cm ----- 1/11: 66 cm

Overall dus dik (huehue) tevreden. :D

Vanavond upperbodytrain.. en morgenavond alleen cardio.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Poor baby.. komt wel goed :kiss:

Haha, je hebt dus goed de zweep erover gehaald :D. Wil ze nog een keertje met je mee of heeft ze besloten dat het maar een eenmalige happening moet blijven? ;)
Glute kickbacks, vind die oefening ook zwaar ruk.. Maar goed, dan maar blijven denken aan het resultaat dat het gaat opleveren :o.

Ze wil nog wel een keer mee :roflol: ik kreeg nog een berichtje dat ze nog nooit zo'n pijn gevoeld heeft :roflol:

Nice als je iemand op sleeptouw neemt en lekker laat beulen. :D durft ze nog een keer mee??

Sterke training! moet toch eens die glute kick back proberen. Lijkt me wel een lekkere oefening.

is wel een lekkere oefening ja! Wel echt killing vind ik!

owww en die bear complex is zooo lekker!!

Agreed.. maar helaas... Ik ben niet gemaakt voor dat soort dingen blijkbaar :p

Goeie progressie hoor :thumb:
Leuk he andere mensen afbeulen :D
Tijdje terug ook samen met collega getrend en die kon zich de volgende dag amper aankleden :D

Je gaat goed Sexy :heart:
Komende maand gaan we er nog een schepje (cardio) bovenop doen! :kiss:

Goede meting toch ;)

Prima resultaat lijkt me!!
.. Hoe doe jij dat, zo veel centimeters in een maand krimpen bij je navel en taille.. :o.
Balen dat je wat kwijt bent bij je biceps, maar als ik het verlies in centimeters in het licht zie van het gewicht dat je kwijt bent, dan lijkt het me een logische conclusie dat het vooralsnog best meevalt met het verlies van spiermassa?
Je bent lekker bezig!!

lkkr bezig Hillie :D

Terug
Naar boven