- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Muh, balen dat het even niet zo lekker gaat de laatste dagen.. Dat maakt het trainen er inderdaad niet leuker op. Snap dat wat meer rust pakken je niet aanstaat, wil daar zelf ook nooit aan. Het zou uiteindelijk je trainingen wel goed doen, en je toestand omtrent je lichaam al helemaal. Tsja, ik blijf het zeggen, dat gedoe met verstand en gevoel..
En dan die adertjes op je schouders, tsja, dat motiveert vervolgens alleen maar om alsnog zo hard mogelijk door te knallen
En anders.. Toch even korte tijd even wat hoger in koolhydraten gaan zitten?
Anyhow, kop op, komt wel weer goed.
Haha, heb je gelijk in.. je weet op zich wel wat goed voor je is.. maar er naar handelen is vaak redelijk moeilijk.
Yeah, die adertjes zien is wel leuk! Heb er een paar op m'n schouders, bovenkant chest en op m'n biceps. Verder is er niets te bekennen. Maar ach.. daar word ik al vrolijk van.
Ik zit op zich niet heel laag in kh. Zo'n 150gr per dag, tegenover 140gr eiwit en 60gr vet.
Ik heb niet veel meer ruimte om hoger te gaan.

.
maakt het trainen er niet leuker op. Maar ik moet maar even doorzetten.. zal vanzelf wel weer voorbij gaan.
Maarja.. ik ben liever fit. Die hoofdpijn is echt killing en mijn kracht is ook p*ssy inderdaad. Probeer gewoon lekker m'n rust te pakken.. kunnen we vanzelf weer goed knallen! Ik wil gewoon zo graag eens in de buurt komen van mijn doel
Maar conditie en cns weerstand bouw je niet zo snel op als je zou willen.

ik kreeg nog een berichtje dat ze nog nooit zo'n pijn gevoeld heeft