MuscleMeat

Hitman goes Las Vegas??

• Topic Starter Topic Starter
Wat kost eigenlijk de reis ernaar toe?

Ben een beetje aan het zoeken geweest op het net. Ongeveer tussen de 600 en 1000 euro.
Tis wel een lange vlucht joh. Rond de 16 uur heen vlucht.
Na 3 uur vliegen heb ik al een jetlag:p (dat wordt nog wat)

Veel succes hitman, hoop dat je je doel haalt en zelfs nog beter! :D

succes kerel!!!

leuk dat je erheen gaat, maar er is hier in het kleine koude nederland nog zoveel te behalen!
hamburger-cultuur daar zal wel lol zijn.
Ga ervoor dude.

succes kerel!!!

leuk dat je erheen gaat, maar er is hier in het kleine koude nederland nog zoveel te behalen!
hamburger-cultuur daar zal wel lol zijn.
Ga ervoor dude.

Thx Pipo. Dat ik in 2008 een wedstrijd wilt draaien is zeker.
En daarnaast wou ik altijd een keer naar de States, dus he waarom niet combineren:D
Maarja een vereiste voor mezelf is dat ik wel mijn gewenste gewicht haal.
Maar daar gaan we natuurlijk voor.
Vandaag stond een training op de planning met Reus op de sportschool waar hij traint. Voorlopig train ik dus bij 2 sportscholen.Goed voor de motivatie. Wegens omstandigheden hebben we helaas niet het dezelfde tijdstip kunnen trainen, maar toch heb ik een lekker kunnen trainen. Donderdag komt dat wel weer goed.
Vandaag stond de borst op de planning.
Lange tijd heb ik de combi borst/triceps getraind.
Vanaf vandaag ben ik overgestapt over borst/ biceps.
Zowiezo voor een nieuwe prikkel, maar voornaamste reden is dat mijn biceps bij een borst training niet voorvermoeid raken, waardoor ik mijn biceps goed kan aanpakken.
De volgende keer zullen we met mijn begeleider aan tafel gaan zitten om mijn doelen te bespreken.
Goed ik heb al eerder geroepen dat ik aan cleanbulken wilt doen, dus zal ik naast mijn voeding en supplementen een extra gainer willen tussen de maaltijden door.
Supplementen die ik nou gebruik:
-XXL instant whey (betaalbare prijs, hoog gedoseerd en drinkt lekker weg)
-XXL creatine
-Vitargo
De whey, vitargo en creatine mix ik in 1 shake.
Nou zijn er een heleboel gainers op de markt. Lean Gainer, IsoGainer, Mammoth etc.
Met Mammoth heb ik ook goede ervaringen, maar wil nou wel eens gaan voor de Lean Gainer of de IsoGainer. De verhouding KH/EW bevalt mij wel.
Iemand die mij kan overhalen om een van deze 2 te gebruiken, of hebben jullie nog beter suggesties.
Dit zal een extra aanvulling zijn bovenop mijn voeding om de calorieen op te schroeven.

als het extra aanvulling is zou ik maizena met whey mengen das ook een prima lean shake

@ Hitman "AAA voorzitter",

Duidelijke tekst kerel!!
Trainen in verschillende gyms is vaak wel beter ja, maar zelf breekt het mij vaak op kwa reistijd en dan is de lol er snel af.
Ik heb een hele tijd borst/rug gedaan en dat gaf een mega pomp in me bovenlichaam en armen blijven dan redelijk ontzien voor de volgende trainen biceps/triceps.
Er zijn 1001 gainers ja, maar bij allen heb je als je teveel KH,s neemt je er toch vet van wordt.
Vitargo is zeldzaam goor brr ik kreeg het niet weg en heb dus 2 emmers weggemikt.
Zelf neem ik voor de training meestal/altijd No-Explode en super-pump van gaspati en na de training cellmas en ga daar goed op.
Ik hoop voor je dat je je doelen kunt halen en goed zal scoren.
"k heb gister ff wat dingen van Reus gezien en die gast is giga vooruitgegaan zeg!!! mega toppie!!

Succes mannen

@ Hitman "AAA voorzitter",

Duidelijke tekst kerel!!
Trainen in verschillende gyms is vaak wel beter ja, maar zelf breekt het mij vaak op kwa reistijd en dan is de lol er snel af.
Ik heb een hele tijd borst/rug gedaan en dat gaf een mega pomp in me bovenlichaam en armen blijven dan redelijk ontzien voor de volgende trainen biceps/triceps.
Er zijn 1001 gainers ja, maar bij allen heb je als je teveel KH,s neemt je er toch vet van wordt.
Vitargo is zeldzaam goor brr ik kreeg het niet weg en heb dus 2 emmers weggemikt.
Zelf neem ik voor de training meestal/altijd No-Explode en super-pump van gaspati en na de training cellmas en ga daar goed op.
Ik hoop voor je dat je je doelen kunt halen en goed zal scoren.
"k heb gister ff wat dingen van Reus gezien en die gast is giga vooruitgegaan zeg!!! mega toppie!!

Succes mannen

Gaan we ff uitzoeken. Enne als je de volgende keer 2 emmers over hebt van Vitargo ehh.... niet weggoien he, kan je mij wel mee blij maken:D:D

Nadat ik 2006 de Eenmondscup had gedraaid wist ik voor mijzelf dat dit niet mijn laatste wedstrijd zou worden.
Met 83kilo en een 4% heb ik toen gestreden, maar die dag waren er gewoon betere jongens dan ik.
Had toen de doel voor mijzelf vastgesteld, dat als ik opnieuw het podium opging ik een stuk zwaarder moest.
Dat doel heb ik op ruim 100kilo staan (droog).
Mijn stats op dit moment;
103kilo met ongeveer 8,5%.
Daarnaast heb ik altijd wel een keer naar de States willen gaan.
Lijkt me gewoon gaaf om daar een keer heen te gaan.
Toen ben ik in kontakt gekomen met Astrid. Jullie zullen wel denken, who is Astrid?
Dat is de blonde dame op de foto (zie link)
B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008

Dus ook naar aanleiding van haar topic heb ik meerdere malen met haar kontakt gehad over de wedstrijd en gelijk wat praktische info opgevraagd.
Mijn voorwaarde om mee te doen met de wedstrijd is dat ik mijn streefgewicht haal. Lukt mij dat niet dan zal ik ook niet deelnemen aan de wedstrijd. Het is alles of niets.
Zoals jullie op de site kunnen zien zal de wedstrijd in juli plaatsvinden.
Dus we hebben nog ruim 8 maanden om ons doel te halen.
Wat is de planning:
Heel simpel, clean bulken. Waarom clean bulken?
Nou simpelweg omat ik geen zin heb om 20 kilo aan te komen met veel vet en vocht (en de bijbehorende sides) en dan wederom de helft af te trainen.
Nee het mooiste is om mijn BF ook proberen te handhaven. Met andere woorden wel proberen lean massa op te bouwen, maar tegelijk niet mijn BF te veel laten stijgen.
Ik zal regelmatig mijn bevindingen, progressies, tegenslagen etc hier plaatsen.
Daarnaast zal ik binnenkort diverse schema plaatsen, waar we samen over kunnen discussieren.

Effe genoeg over mij en nu wat info over de wedstrijd.
Om je vragen te beantwoorden:
als je naar mijn website gaat B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008 dan zie je "register", daar kan je het formulier downloaden om te registeren.
Deze kan via mij doorgemaild worden naar Astrid.

de klassen worden ingedeeld naar lengte.

de dagindeling staat nog niet vast, natuurlijk in de ochtend de prejudging, alles ligt er ook natuurlijk aan hoeveel deelnemers er zijn. We hebben ook bikini divas en figuur en physique en bodybuilding mannen en vrouwen, dus zoals je ziet velen klassen, ik kan je de indeling geven zodra ik weet hoeveel deelnemers we hebben.

accomodatie, ik kan je daarmee helpen, Las Vegas heeft zoveel hotels in elke prijs klasse er is altijd wel iets goedkoops te vinden en misschien kan ik je wel onderbrengen bij een vrienden. Ons huis is al volgeboekt, helaas, maar er is alijd wel iets te vinden. Jammer jongens:D
De prijzen in het algemeen liggen tussen de 45 en 300 dollar voor een hotel kamer, max. 3 personen per kamer.

Inschrijvingen gaan via ons, kan mij toe faxen of emailen of per post, alle info op de website.

er wordt niet getest, dit is een normale wedstrijd waar iedereen aan kan deelnemen, dus ook diegene die iets gebruiken.:D:D

We hebben geen foto's, dit is het eerste jaar dat er op zo'n groote schaal een wedstrijd georganiseerd wordt. Buiten de pro-wedstrijden bestaat er geen amateur wedstrijd die zoveel doet en geeft aan prijzen voor de winnaars en deelnemers. Wij doen dit voor de athleten en niet om er geld aan te verdienen.

Zoals gezegd alle info op de website.

Zoals je misschien al gezien hebt komen er velen bekenden uit de industrie, zoals Tony Pearson, Serge Nubret, Diana Dennis, Lenda Murray (waarschijnlijk) we zijn bezig met Serge Oliva en velen anderen. Kijk op de site en je kan zien wie er komen.

Het zou leuk zijn als een groepje uit Nederland zou komen.
Maken we er een gezamenlijke log van, kan heel DBB ons quest volgen.
Indien er liefhebbers zijn, neem ff kontakt op met mij.
Misschien wil je wel mee als aanhang en geen wedstrijd draaien, kan ook.
Want Las Vegas moet je een keer gezien hebben.
Zodra de aantal deelnemers/ aanhang bekend is zal ik dat communiceren met Astrid, dan zal zij voor de rest zorgen.

Of het een zware wedstrijd is... ik denk het wel.
Maar het blijft een kickuh ervaring. Je moet alles een keer gedaan hebben.
Indien ik nieuwe info heb omtrent de wedstrijd en alles er om heen ,zal ik dit hier ook posten.
Jullie input is natuurlijk ook van harte welkom.

Nou let the games begin...

Bedankt voor de promo...! Ik hoop velen hollanders hier te zien in Vegas...!!

Vegas Baby, our slogan "What happens in Vegas stays in Vegas""

Ben een beetje aan het zoeken geweest op het net. Ongeveer tussen de 600 en 1000 euro.
Tis wel een lange vlucht joh. Rond de 16 uur heen vlucht.
Na 3 uur vliegen heb ik al een jetlag:p (dat wordt nog wat)

Voor zover ik weet zijn er direct vluchten vanuit Amsterdam naar Las Vegas !!(10-12 uur) Er is altijd een direct vlucht mogelijk vanuit duitsland over dusseldorf of frankfurt. De vluchten daar zijn iets goedkoper!
Als ik iets doen kan laat het me weten...
Astrid

succes, have fun! :D

Voor zover ik weet zijn er direct vluchten vanuit Amsterdam naar Las Vegas !!(10-12 uur) Er is altijd een direct vlucht mogelijk vanuit duitsland over dusseldorf of frankfurt. De vluchten daar zijn iets goedkoper!
Als ik iets doen kan laat het me weten...
Astrid

Ehhmmm .. ons first class laten invliegen:D
Nou zometeen een training met Reus.
Schouders en triceps staan op de planning.
Heb er al lekker zin in.

Gisteren voor het eerst sinds begin dit jaar weer samen getraind!
Het was dan ook erg fijn om elkaar weer te spreken en samen zwaar te trainen.
Op naar 2008!

Gisteren voor het eerst sinds begin dit jaar weer samen getraind!
Het was dan ook erg fijn om elkaar weer te spreken en samen zwaar te trainen.
Op naar 2008!

Hell yeah :wl:
Vandaag stond mijn rug op de training.Al vroegtijdig had ik al een goed pomp in de armen, wat kort daarna toch een beetje begon te steken.
Voelde gewoon irritant aan. Jammer genoeg daardoor niet zwaar kunnen trainen.
Maar goed toch ff doorgebeten en iets minder zwaar getraind.
Daardoor wel mijn training af kunnen maken.
Tot maandag maar goed rusten, zodat we maandag weer lekker tekeer kunnen gaan.

Zulke dagen kun je ook hebben maar de volgende keer knal je twee keer zo hard,bro!!!

joo hitman! ****ing gaaf man! zou leuk zijn als je bijv elke 2 weken een pic plaatst zodat we je echt kunnen volgen!! succes en hoop dat je bereikt wat je in gedachten hebt!!

greetz Animallegs!

Donderdag staan de benen op het programma en dan zal ik die gekke Hitman laten zien wat benen zijn:D

Terug
Naar boven