Nadat ik 2006 de Eenmondscup had gedraaid wist ik voor mijzelf dat dit niet mijn laatste wedstrijd zou worden.
Met 83kilo en een 4% heb ik toen gestreden, maar die dag waren er gewoon betere jongens dan ik.
Had toen de doel voor mijzelf vastgesteld, dat als ik opnieuw het podium opging ik een stuk zwaarder moest.
Dat doel heb ik op ruim 100kilo staan (droog).
Mijn stats op dit moment;
103kilo met ongeveer 8,5%.
Daarnaast heb ik altijd wel een keer naar de States willen gaan.
Lijkt me gewoon gaaf om daar een keer heen te gaan.
Toen ben ik in kontakt gekomen met Astrid. Jullie zullen wel denken, who is Astrid?
Dat is de blonde dame op de foto (zie link)
B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008
Dus ook naar aanleiding van haar topic heb ik meerdere malen met haar kontakt gehad over de wedstrijd en gelijk wat praktische info opgevraagd.
Mijn voorwaarde om mee te doen met de wedstrijd is dat ik mijn streefgewicht haal. Lukt mij dat niet dan zal ik ook niet deelnemen aan de wedstrijd. Het is alles of niets.
Zoals jullie op de site kunnen zien zal de wedstrijd in juli plaatsvinden.
Dus we hebben nog ruim 8 maanden om ons doel te halen.
Wat is de planning:
Heel simpel, clean bulken. Waarom clean bulken?
Nou simpelweg omat ik geen zin heb om 20 kilo aan te komen met veel vet en vocht (en de bijbehorende sides) en dan wederom de helft af te trainen.
Nee het mooiste is om mijn BF ook proberen te handhaven. Met andere woorden wel proberen lean massa op te bouwen, maar tegelijk niet mijn BF te veel laten stijgen.
Ik zal regelmatig mijn bevindingen, progressies, tegenslagen etc hier plaatsen.
Daarnaast zal ik binnenkort diverse schema plaatsen, waar we samen over kunnen discussieren.
Effe genoeg over mij en nu wat info over de wedstrijd.
Om je vragen te beantwoorden:
als je naar mijn website gaat
B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008 dan zie je "register", daar kan je het formulier downloaden om te registeren.
Deze kan via mij doorgemaild worden naar Astrid.
de klassen worden ingedeeld naar lengte.
de dagindeling staat nog niet vast, natuurlijk in de ochtend de prejudging, alles ligt er ook natuurlijk aan hoeveel deelnemers er zijn. We hebben ook bikini divas en figuur en physique en bodybuilding mannen en vrouwen, dus zoals je ziet velen klassen, ik kan je de indeling geven zodra ik weet hoeveel deelnemers we hebben.
accomodatie, ik kan je daarmee helpen, Las Vegas heeft zoveel hotels in elke prijs klasse er is altijd wel iets goedkoops te vinden en misschien kan ik je wel onderbrengen bij een vrienden. Ons huis is al volgeboekt, helaas, maar er is alijd wel iets te vinden.
Jammer jongens
De prijzen in het algemeen liggen tussen de 45 en 300 dollar voor een hotel kamer, max. 3 personen per kamer.
Inschrijvingen gaan via ons, kan mij toe faxen of emailen of per post, alle info op de website.
er wordt niet getest, dit is een normale wedstrijd waar iedereen aan kan deelnemen, dus ook diegene die iets gebruiken.:D
We hebben geen foto's, dit is het eerste jaar dat er op zo'n groote schaal een wedstrijd georganiseerd wordt. Buiten de pro-wedstrijden bestaat er geen amateur wedstrijd die zoveel doet en geeft aan prijzen voor de winnaars en deelnemers. Wij doen dit voor de athleten en niet om er geld aan te verdienen.
Zoals gezegd alle info op de website.
Zoals je misschien al gezien hebt komen er velen bekenden uit de industrie, zoals Tony Pearson, Serge Nubret, Diana Dennis, Lenda Murray (waarschijnlijk) we zijn bezig met Serge Oliva en velen anderen. Kijk op de site en je kan zien wie er komen.
Het zou leuk zijn als een groepje uit Nederland zou komen.
Maken we er een gezamenlijke log van, kan heel DBB ons quest volgen.
Indien er liefhebbers zijn, neem ff kontakt op met mij.
Misschien wil je wel mee als aanhang en geen wedstrijd draaien, kan ook.
Want Las Vegas moet je een keer gezien hebben.
Zodra de aantal deelnemers/ aanhang bekend is zal ik dat communiceren met Astrid, dan zal zij voor de rest zorgen.
Of het een zware wedstrijd is... ik denk het wel.
Maar het blijft een kickuh ervaring. Je moet alles een keer gedaan hebben.
Indien ik nieuwe info heb omtrent de wedstrijd en alles er om heen ,zal ik dit hier ook posten.
Jullie input is natuurlijk ook van harte welkom.
Nou let the games begin...