spark
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heee mannen niet zo flauw... deze jongen (pietpiraat23 of zoiets) is pas 17 jaar. Niet iedereen wil een kleerkast worden, en het eerste doel moet natuurlijk niet al te onrealistisch zijn. Wil je zoals Ronnie Coleman worden dan heb je een lange weg te gaan.
Op zich heeft Ronaldo een goed atletisch lichaam, benen zijn natuurlijk veel breder en gespierder dan zijn bovenlichaam.
Wat ik je kan adviseren is langzaam naar dit doel toewerken. Alle spiergroepen goed trainen. Kom je moeilijk gewicht bij door bijvoorbeeld een snelle stofwisseling dan moet je veel koolhydraten binnenkrijgen (veel pasta's-rijst en aardappelen). Het aantal reps(herhalingen) in je training tussen de 12 a 8 houden op volle intensiteit (tot je de laatste rep bijna niet meer omhoog krijgt) LET WEL OP JE HOUDING. Ga niets forceren, luister goed naar je lichaam. Dus altijd het gewicht gebruiken zodat je houding goed blijft (vraag hier advies bij de begeleiding van je sportschool).
Kom je makkelijk gewicht bij dan zal het makkelijker gaan. Hou het aantal reps dan tussen de 20 a 12. Het ligt er natuurlijk aan hoe vaak en intensief je traint (wat je erin stopt haal je er ook uit). Maar als je net begint met fitness/bodybuilding zal je dit naar 1 a 2 jaar wel kunnen bereiken.
Ook ik had een lichte bouw door een snelle stofwissling, met 18 jaar woog ik 62 kg met 194 cm. Het heeft lang geduurd maar na 6 jaar goed trainen (en eten) woog ik 99 kg bij een vetpercentage van 12%. En dat zonder aan de rotzooi te zitten. Gewoon geduld hebben en lekker sporten.
zijn jullie gamers die niets van bodybuilding afweten ofwat?
ik doe dit niet meer zelf,, jij misschien wel ... Sukkel
IK DOE DIT NIET MEER ZELF,, JIJ MISSCHIEN WEL ... sukkel
Beetje meel lespect kan geen kwaad vool el Homble, pietpilaat plus nummel.IK DOE DIT NIET MEER ZELF,, JIJ MISSCHIEN WEL ... sukkel
Beetje meel lespect kan geen kwaad vool el Homble, pietpilaat plus nummel.
HEEY MAN IK weet HOE JIJ ZO GOED LIGAAM KAN KRIJGEN JONG! JE MOET SPUIT KOPUH MET WAT VROUWLIJKE HORMONEN EN DAN SPUITEN DNA KRIJG JE OOK SOWN GOED LIGAAM!IK DOE DIT NIET MEER ZELF,, JIJ MISSCHIEN WEL ... sukkel
en iedereen blijft maar happen en reageren, het is toch overduidelijk dat dit een kloontje is?
Nee je doet het ook niet zelf sukkel.
Hij trekt jou af en jij hem.
En nou oprotten met je voetbalflikker.
37 .