AndroidHealthClinic

Hoe krijg ik dit mooi lichaam? Antwoorden plz...

5 sterren voor deze topicje

en dankzij de post van Sava nog in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol lollollol lol
lol lol lol lol
lol lol lol lol
lol lollollol lol

Ik weet wat de ts moet doen. Beetje fitnessen en op onderhoud blijven eten als hij al droog genoeg is

En heeft ook nog een kind of kinderen :o

Ja dat heb je goed, wat wil je hier precies mee zeggen?
Ik maak gewoon een geintje en je betrekt mijn kind erin??

Vind het echt LAAG bij de grond deze opmerking van jou, heel gemeen en er zit veel achter.
Heb jou nooit iets verkeerds gedaan of gezegd dus snap niet waar je motivatie om dit te zeggen vandaan komt.
Wat ik mij nu wel realiseer is dat jij tot de laagste soort op deze aarde behoort, de onderkruipsels.
Dat is wat jij bent, een onderkruipsel.

Ik fix je nog wel een keer, zekers.

Laatst bewerkt:
IK DOE DIT NIET MEER ZELF,, JIJ MISSCHIEN WEL ... sukkel

Hang jij hier nou nog rond:mad: Jij bent inderdaad een kansloze homo zeg. Je bent gewoon onzeker omdat je nen k*tlichaam heb en ziet dat die christiano ronaldo alle breezersletten voor het rapen heeft en jij bijna iedere avond empflix of tnaflix of naughty america of brazzers zit af te surfen in de hoop een ubergeile geöliede busty big butt milf/teen zou vinden waar je je zieke geile fantasietjes op zou kunnen uitleven.

Je voelt je totaal onbeduidend in de samenleving en in de dansclubs (net zoals die homo die komt vragen hoe je moet dansen als je uitgaat, hier is je antwoord, MAAKT GEWOON NIET UIT, als je maar PLEZIER hebt en confidence toont) Je betekend op school of op je werk en in je vriendenkring totaal geen zak en spendeert het meeste van je tijd surfend, tv gapend naar mtv en de nieuwste trendsetters om toch maar een beetje hip te wezen............

Doel van al dit gelul is dit: maakt niet uit wat je doet, ga gewoon trainen, en train alles en je komt ervanzelf wel. Maar als je die k*tflikker als voorbeeld gaat nemen, pah:D dan lacht iedereen je nu al uit, wat iedereen dus nu al effectief heeft gedaan

Ik fix je nog wel een keer, zekers.

Is dat een bedreiging, daar kan je een ban voor krijgen he?

Maar serieus man, reageer niet zo paranoide met je er steekt heel veel meer achter. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat types als jij (de indruk die je op mij wekt, ik kan je alleen maar beoordelen op basis van je gedrag op dit forum, nietwaar) in mijn perfecte wereld een verbod zouden krijgen tot voortplanting, that is all. Op basis van deze reactie bevestig je voor mij dat idee alleen maar. Je zal vast andere talenten hebben die wel nuttig zijn voor de samenleving!

Chill man, ik schrik me een hoedje!

Laatst bewerkt:

Maar serieus man, reageer niet zo paranoide met je er steekt heel veel meer achter. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat types als jij (de indruk die je op mij wekt, ik kan je alleen maar beoordelen op basis van je gedrag op dit forum, nietwaar) in mijn perfecte wereld een verbod zouden krijgen tot voortplanting, that is all. Op basis van deze reactie bevestig je voor mij dat idee alleen maar. Je zal vast andere talenten hebben die wel nuttig zijn voor de samenleving!

Beste Klaas,Ik Chill wel, no worries!!
Zal je zeggen dat ik voor mijn zoon heb moeten vechten en het nog elke dag doe.
Mijn kind heeft een hele moeilijke geboorte gehad en heeft een achterstand op verstandelijk en mororisch gebied,zit op het speciaal onderwijs en zat vroeger in een medisch kinderdagverblijf, dat is helaas niet zo leuk, de wereld/mileu waar wij hier in de hoofdstad in zitten is helaas niet zo vriendelijk richting ons, dus jouw post...... vul het zelf maar in wat dat bij mij los maakt want je bent daar inteligent genoeg voor.
Ik had jou zeer zeker veel hoger ingeschat en had NOOIT gedacht dat jij je tot dit niveau zou verlagen.
Die indruk is die ik volgens jou wek op dit forum? , volg je al mijn posts?
Verbod tot voortplanting, zo man je gaat ver, juist jij waarvan ik had gedacht dat je niet zo was, jammer, echt jammer, anyway jouw lowball opmerking vind ik niet ok en met "Ik fix je nog wel een keer" bedoel ik dat je van mij ooit net zo een lowball opmerking terug kunt verwachten en meer ook niet.

Ik kan het echt niet snappen wat je gepost hebt en waarom je het gepost hebt want dit zoveelste ronaldo topic is toch gewoon fun en mischien zelfs van een kloontje, zeer vermakelijk en je post daar wat grappige shit.
Dat moet toch gewoon kunnen dat moet toch niks te maken hebben met het feit dat ik een kind heb?
TS vraagt hoe krijg je zo een figuur: Domme vraag toch op een BB forum.
Ik: Door veel af te trekken: Is een geintje !!! weet je humor???
TS: dat doe ik Niet meer dat moet jij doen (grappig toch)
Ik: nee dat moeten jullie samen doen (hij en ze Ronaldo) etc etc..

Is toch gewoon dollen of niet dan??

Die 2 duimen foto, daar hebben mn hersenen moeite mee.

je doet 'al een paar jaar fitness' maar je weet niet wat borstspieren zijn? w00t

:angstig:

Zieke honden voor een stel 30 jarigen HET IS MAAR INTERNET HELEMAAL NIET BELANGRIJK HOE DAARO EEN ANDER OVER JOU DENKT fam en vrienden directe ongeveng daar moet je het van hebben . Moet zeggen dat ik het wel eens ben met El
zin laatste reactie

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, sommige mensen hebben precies niet door dat dit maar het internet is!

Ja dat dacht ik ook maar je komt wel eens gasten tegen die om het minste of geringste ineens helemaal emo en hyped up worden. Wat internet allemaal al niet kan doen he?

Minste geringste wil ik het niet noemen, het was niet alleen de opmerking maar de embarressment smily erachter.
Ach zand erover, ik weet nou hoe je bent en zal me daar gewoon wat beter op instellen.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Zieke honden voor een stel 30 jarigen HET IS MAAR INTERNET HELEMAAL NIET BELANGRIJK HOE DAARO EEN ANDER OVER JOU DENKT fam en vrienden directe ongeveng daar moet je het van hebben . Moet zeggen dat ik het wel eens ben met El
zin laatste reactie

Je hebt 100% gelijk in wat je zegt dat het maar internet is en dat het daar helemaal niet belangrijk is hoe een ander over je denkt.
Had daar nog niet echt zo over nagedacht en zal je advies goed in me koppie houden.

Zieke honden voor een stel 30 jarigen

:roflol: Prachtig gezegd!!!

Ben tot tranen geroerd...blij dat jullie weer vriendjes zijn!
Ben als 30-er trots op jullie:bow:

haha ik heb ook gewoon echt elke pagina helemaal doogelezen, heerlijk! Door dit soort dingen blijft men gelukkig en hoeft niemand aan de prozac.

Denk dat als je aardig hard aan de coke gaat en ondertussen op saterday night fever gaat dansen je toch aardig in de buurt zal komen van onze geliefde Ronaldo.
aint nothing to it but to do it eaj? "coleman"

Mooie kuif

Terug
Naar boven