XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

wat is 1 stukje taart nou ik at in me refeed 8000-9000 cal weg (ieder weekend) en door de weeks 2800 en viel nog steeds een kilo of meer per week af.. genoeg roids en t3 en je kan evengoed vreten als een paard
Amen..

Dit bevestigt voor mij nogmaals dat het nemen van dergelijke middelen het dieten een stuk aangenamer maken. Het zou verre van ideaal zijn om veel te cheaten, maar je komt er o zo makkelijk mee weg..

• Like
Waarderingen: vntl
Amen..

Dit bevestigt voor mij nogmaals dat het nemen van dergelijke middelen het dieten een stuk aangenamer maken. Het zou verre van ideaal zijn om veel te cheaten, maar je komt er o zo makkelijk mee weg..
nou moet ik wel eerlijk bekennen dat het niet de gezondste manier is :eyes:

Ook weer geen monsterfysieken maar gewoon goed droog. Hier is alles onmogelijk te behalen zonder liters aas,HGH enz. Naturel is weer een ander verhaal natuurlijk.

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij ligt nog steeds 99% van de bevolking van deze aarde binnen het normale genetisch potentieel. Daarmee bedoel ik dus dat die genetics geen reet uitmaken voor die 99% die naar die 1% genetic freaks staan te kijken die groeien als kool. Als dergelijke genen al bestaan dan zijn er ook genen (ziekte?) waardoor het bijna onmogelijk is voor die persoon om dergelijke fysieken te bereiken.

Overigens sta ik zowieso al sceptisch tegenover 'genetics' op het vlak van bodybuilding, en er zal nog veel moeten gebeuren voor dat verandert.

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij ligt nog steeds 99% van de bevolking van deze aarde binnen het normale genetisch potentieel. Daarmee bedoel ik dus dat die genetics geen reet uitmaken voor die 99% die naar die 1% genetic freaks staan te kijken die groeien als kool. Als dergelijke genen al bestaan dan zijn er ook genen (ziekte?) waardoor het bijna onmogelijk is voor die persoon om dergelijke fysieken te bereiken.

Overigens sta ik zowieso al sceptisch tegenover 'genetics' op het vlak van bodybuilding, en er zal nog veel moeten gebeuren voor dat verandert.
Begrijp ik nou goed uit je post dat je twijfelt aan het bestaan van zeer goede, dan wel zeer slechte, genen m.b.t. bodybuilding?

Sceptisch tegenover het genetische aspect van bodybuilding?

Kijk jij wel eens om je heen in de sportschool?

No clue over genetics, maar als ik in mijn gym kijk heeft iedereen blijkbaar poep genetics... Of ze trainen als r**ards

Dat. Zelfs verandering van één nucleotide van één gen is voldoende om VER boven het gemiddelde uit te steken. Aanschouw:
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa040933

De moeder had één puntmutatie op het myostatine-gen als heterozygoot en was een professioneel atleet (huh wat toevallig, vast rijst, kip en hard work, no genetics), de zoon had de puntmutatie op beide allelen en ik citeer:
Ultrasonography showed that the cross-sectional plane of the patient's quadriceps muscle was 7.2 SD above the mean (±SD) value for 10 age- and sex-matched controls (6.72 cm2 vs. 3.13±0.49 cm2). Moreover, the thickness of his subcutaneous fat pad was 2.88 SD below the mean value for controls (0.18 cm vs. 0.36±0.06 cm).
En:
Now, at 4.5 years of age, he continues to have increased muscle bulk and strength, and he is able to hold two 3-kg dumbbells in horizontal suspension with his arms extended.
I rest my case.

Dat. Zelfs verandering van één nucleotide van één gen is voldoende om VER boven het gemiddelde uit te steken. Aanschouw:

De moeder had één puntmutatie op het myostatine-gen als heterozygoot en was een professioneel atleet (huh wat toevallig, vast rijst, kip en hard work, no genetics), de zoon had de puntmutatie op beide allelen en ik citeer:

I rest my case.
Kan je dit ook uitleggen voor mensen die geen WO doen?

Kan je dit ook uitleggen voor mensen die geen WO doen?
Nucleotiden zijn de bouwstenen van de genetische code (DNA). Het DNA telt in totaal vier verschillende soorten van deze bouwstenen, en een gen bestaat uit een heleboel van deze bouwstenen die uiteindelijk een eiwit coderen (de blauwdruk voor een eiwit, uiteindelijk). In bovenstaande studie was er één bouwsteen verwisselt met een ander in het myostatine-gen, en voila. Freak of nature.

Dit krijg je trouwens ook met biologie op het vwo.

Nucleotiden zijn de bouwstenen van de genetische code (DNA). Het DNA telt in totaal vier verschillende soorten van deze bouwstenen, en een gen bestaat uit een heleboel van deze bouwstenen die uiteindelijk een eiwit coderen (de blauwdruk voor een eiwit, uiteindelijk). In bovenstaande studie was er één bouwsteen verwisselt met een ander in het myostatine-gen, en voila. Freak of nature.
Cool, is het mogelijk om genen compleet aan te passen pre birth dan?

Als je denkt dat genetics geen zak uitmaken is het ook misschien leuk om onderzoek te doen naar belgian blue bulls

Als je denkt dat genetics geen zak uitmaken is het ook misschien leuk om onderzoek te doen naar belgian blue bulls
Die hebben inderdaad ook allemaal een verlies-van-functie-mutatie in het myostatine-gen. Bovenstaande casus hetzelfde, maar dan in een mens.

Lijkt mij dat de wereld snel ten einde is als we allemaal genetische monsters hebben. Dan kunnen er geen uitblinkers meer zijn
Ik vind het enger dat ze op die manier mensen kunnen gaan broeden voor bepaald werk.

Letterlijk born for the job

En:

I rest my case.
Dat bedoel ik net, dat is weer die 1% toch?

Terug
Naar boven