XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

Zodra er AAS in het spel komt is het enige wat genetisch is, als volgt:
- Hoe goed reageert je lijf op AAS dosissen. Low responder / high responder.
- Hoe zien je spieren er fysiek uit als ze groeien

Je zegt dus eigenlijk dat stel persoon A voor 100% zou reageren op 500 test only
en persoon B voor 50% zou reageren op test 500 only

Persoon B dus eigenlijk 1000 test only moet pakken om dezelfde gains te maken als training en voeding hetzelfde is?

Je zegt dus eigenlijk dat stel persoon A voor 100% zou reageren op 500 test only

Persoon B dus eigenlijk 1000 test only moet pakken om dezelfde gains te maken als training en voeding hetzelfde is?

Om het maar stom in beeld te brengen dus hahaha

Heeft wel degelijk invloed al denk ik zelf maatje. Vriend van me zat op 250 test 350 tren en groeide als de tyvus en at serieus nog geen 2000kcal.

Ik daarentegen 250 test 350 tren 5000kcal clean serieus nooit junken en ben in 5 weken niet eens zo gegroeit als wat hij de eerste week deed

Je maat heeft van nature hogere IGF levels? Hij liegt over zn doseringen/kcals? Gebruikt betere gear?

Als je dat magischerwijs van te voren zou kunnen weten...tjah...dan impliceeert mijn post dat inderdaad :p

Of dat in de praktijk ook zo werkt weet ik niet. Wel is het natuurlijk algemeen bekend dat de ene gewoon meer nodig heeft dan de ander.
Precies hetzelfde als andere sides die men kan ervaren. De ene persoon kan een gram test blasten zonder gyno, en de ander krijgt al gyno als die naar een vial test kijkt.

Je maat heeft van nature hogere IGF levels? Hij liegt over zn doseringen/kcals? Gebruikt betere gear?

Zelfde gear zelfde batch als mij. Eet nog geen halve pepernoot ben een week minimaal 5 hele dag met hem. Weet dus precies wat die eet. Kuurschema heb ik voor hem gemaakt en ik injecteer hem ook, weet precies wat erin gaat :P

Als je dat magischerwijs van te voren zou kunnen weten...tjah...dan impliceeert mijn post dat inderdaad :p

Of dat in de praktijk ook zo werkt weet ik niet. Wel is het natuurlijk algemeen bekend dat de ene gewoon meer nodig heeft dan de ander.
Precies hetzelfde als andere sides die men kan ervaren. De ene persoon kan een gram test blasten zonder gyno, en de ander krijgt al gyno als die naar een vial test kijkt.

Ik denk dat ik in het hoekje val ik kan veeeel gebruiken zonder sides, maar ook veel nodig hebben voor resultaat. Dit merk ik gek genoeg ook met drank en drugs weetniet of er toevallig een correlatie is tussen die 3 ?

Ik denk dat ik in het hoekje val ik kan veeeel gebruiken zonder sides, maar ook veel nodig hebben voor resultaat. Dit merk ik gek genoeg ook met drank en drugs weetniet of er toevallig een correlatie is tussen die 3 ?
Ja, ook bij drugs (daar rekening ik drank ook bij) is dat het geval. Lichaamsgewicht en tolerantie hebben daar ook veel mee te maken.

Wat ik dan echter niet bedoel, is dat als je veel drugs aan kan, dat je ook veel AAS aan kan. Wat dat betreft denk ik dat er geen correlatie is.

Evan Centopani is groter/sterker dan jij en daarom weet hij meer van voeding/training/AAS dan jij.

Dat is niet de conclusie die ik trek nooch mn redenatie. Beter begrijpend lezen volgende keer. Ik hoop dat je de wetenschappelijke literatuur niet zo leest in je vrije tijd en hier als een beunhaas de "kenner" uithangt :)

Wat bepalen genetics dan zo sterk? (naast the obvious insertions en verhoudingen enzo) Hoeveel gear men kan overleven of ook echt wat voor en hoeveel resultaat men van een bepaalde dosis krijgt?

Zowat alles? Hoe snel je groeit, je ewitsynthese, je insuline, hoe snel je herstelt, hoe goed je reageert op aas is allemaal genen gerelateerd.

Iemand die de genen niet meeheeft, zal mogelijks veel meer aas nodig hebben (maar ook de kwalijke gevolgen ervan, we vb niet wat de bloedwaardes van die atleten zijn en wat voor blessures ze allemaal niet hebben door hun aas gebruik) om eenzelfde resultaat te behalen dan iemand die de genen wel mee heeft.

Met veel gear zal je wel ver geraken, maar bbers die strijden vr mr olympia/arnold classic zijn een klasse apart waarvan ik geloof dat je met een shitload aan gear nog niet kunt geraken.

Toch blijft genetisch een behoorlijk breed begrip.

Stel ik maak naturel, genetisch, 50mg test per week aan. Als ik vervolgens 500mg test injecteer dan omzeil ik toch m'n genetics?

Genetica en hypertrofie is meer dan hormonen. :)
Hoe dat aas een effect uitoefent op een individu werkt is natuurlijk variabel.
Toch blijft genetisch een behoorlijk breed begrip.

Stel ik maak naturel, genetisch, 50mg test per week aan. Als ik vervolgens 500mg test injecteer dan omzeil ik toch m'n genetics?

Omdat genetica en spierhypertrofie meer is dan hormonen. Hoe goed je eiwitsynthese werkt, hoe beter het werkt via aas is ook individuafhankelijk. Of anders gezegd, 500 mg test e voor u betekent iets anders voor een andere.

Excuses dat ik geen multiquote heb gebruikt manne, kmoe dat eens leren voor volgende keer :x

Persoonlijk, van meest naar minst belangrijk, denk ik.

1. Genen
2. Aas: hoeveelheid, kwaliteit, aaskennis, interactie aas plus genen
3. Discipline, qua cutten, bulken, trainingsdiscipline, opofferigen, aantal jaren ervaring etc
3. Kennis over voeding, kennis over training.

(Gedeelde plaats bij 3)

Laatst bewerkt:
Misschien niet het juiste topic. Maar stel je doet je eerste kuurtje test e 500mg. Mag je wel een kilo of 6-8 verwachten. Hoeveel kg zou je in 12 weken kunnen gainen als je bijvoorbeeld 1-2g test 1-2g tren 100mg dbol +20iu pharma hgh + slin zou zetten :P?

Misschien niet het juiste topic. Maar stel je doet je eerste kuurtje test e 500mg. Mag je wel een kilo of 6-8 verwachten. Hoeveel kg zou je in 12 weken kunnen gainen als je bijvoorbeeld 1-2g test 1-2g tren 100mg dbol +20iu pharma hgh + slin zou zetten :P?

volgens mijn berekeningen zou dat neer komen op 16,78 kg spiermassa

op 20iu pharma gh zet je niet zo weinig aas.

Dat is niet de conclusie die ik trek nooch mn redenatie. Beter begrijpend lezen volgende keer. Ik hoop dat je de wetenschappelijke literatuur niet zo leest in je vrije tijd en hier als een beunhaas de "kenner" uithangt :)
Ik lees de wetenschappelijke literatuur inderdaad iets anders dan jouw posts :roflol:

Terug
Naar boven