XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

article-0-1c2a3e8200000578-879_634x670.jpg

someone said genetics?

eindelijk een foto van @Stunna gevonden..

Das nu eens echt ne voorbeeldfysiek.

Dat. Zelfs verandering van één nucleotide van één gen is voldoende om VER boven het gemiddelde uit te steken. Aanschouw:
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa040933

De moeder had één puntmutatie op het myostatine-gen als heterozygoot en was een professioneel atleet (huh wat toevallig, vast rijst, kip en hard work, no genetics), de zoon had de puntmutatie op beide allelen en ik citeer:

En:

I rest my case.

Onderzoek is van 2004. Ik heb toendertijd foto's gezien van dat mannetje.
Nu moet hij ouder zijn dan 15.
Wat doet hij nu en is hij gezond?

De onderzoekers zullen hem blijven opvolgen want ze waren benieuwd naar het verband tussen myostatine en de uitwerking op diens hart.

Onderzoek is van 2004. Ik heb toendertijd foto's gezien van dat mannetje.
Nu moet hij ouder zijn dan 15.
Wat doet hij nu en is hij gezond?

De onderzoekers zullen hem blijven opvolgen want ze waren benieuwd naar het verband tussen myostatine en de uitwerking op diens hart.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb gezocht naar een follow-up, maar kon deze helaas niet vinden.

Je kan mail sturen naar de auteurs :)

Ik begrijp dat synthol, wanneer juist gebruikt, een meerwaarde kan zijn voor mannen die op een podium komen. Maar dit soort freaks misbruiken het gewoon, ik heb nooit begrepen waarom iemand zichzelf zo zou willen verminken.

Mocht ik geen schrik hebben van spuiten deed ik het ook.

Nu tape ik gewoon lappen rundsvlees rond mn armen.Geeft wel wat plekken in mn kleren maar je moet er iets voor over hebben om er buff uit te zien vind ik.

Oké we dwalen af.

Maar ben ook benieuwd.. zijn die gasten zoals Simeon Panda en bovenstaande nou year round on tren?

Pauzes van 4 weken dr tussen. minicruise van tren zegmaar.

wat is 1 stukje taart nou ik at in me refeed 8000-9000 cal weg (ieder weekend) en door de weeks 2800 en viel nog steeds een kilo of meer per week af.. genoeg roids en t3 en je kan evengoed vreten als een paard

Lol, wat zet je dan als ik vragen mag

deed evengoed 7x cardio erbij hoor :o

Ik verlaag liever mn kcals en doe 0 cardio. Maar ik ben ook wel erg lui :o

Maar de vraag is, wat zette je dan?
Lijkt me echt ziek om vet te blijven verliezen op zon gemiddeld van 3.5k++ of deed je 2 uur p dag cardio?

Echt benieuwd naar je protocol

Hij schrijft 2800kcal.. met een dikke refeed (wat overigens overbodig is op T3).

Hij schrijft 2800kcal.. met een dikke refeed (wat overigens overbodig is op T3).
Ik had het ook over een average (die 2.8k x de dagen + die zieke refeed / 7 dagen = week gemiddelde aka average)
En ik vraag wat hij zette aan anabolen en orals niet qua eten wat hij "zet"

Terug
Naar boven