Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Ziet er gewoon goed uit. Heb hem een aantal keer gezien in de sportschool.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er gewoon goed uit. Heb hem een aantal keer gezien in de sportschool.
Jammer dat ik mn eigen post niet kon like, vond hem best goed.Ik snap jouw punt wel @Brotoscience over die bodybuilders, je gaat toch ook geen boek over AAS lezen van iemand die er geen ervaring in heeft :s :s
Heerlijk dat tren kaakje.
Je gooit weer alles door elkaar. Het enige wat mijn punt was is dat het bij BB in grote mate gaat over genen. Je kan alles perfect doen en toch nooit een bepaald niveau halen, zonder of met roids. En hoewel ik ook opkijk naar de toppers (van het klassieke BB wel te verstaan) kan ik best meer respect hebben voor iemand die er harder voor moest werken door minder aanleg te hebben, zelfs als die persoon ook gekuurd heeft. Verder ben je wel erg obsessief wat betreft BB en drugs. Drugs worden door allerlei groepen in de bevolking gebruikt, ook degene die je daar opnoemt.
Verder ben je wel erg obsessief wat betreft BB en drugs.
kai green heeft zijn pro status ook gewonnen bij een natural organisatie.... nouja hoe natural dat is...
en van insiders heb ik gehoord dat "onze" Roelly als kool groeide van wat simpele tabletjes.
dan heb je dus goede "anabole groei" genen
Zn vriendin is een 9,5 en zn auto een Maserati GT maar ik bemoei niet (Kermit met een kop thee)Is allemaal fotoshop, zn wijf is irl een 5,5 en zn range rover een opel kadett
Er gaat niets boven een paar honderd milligram trenbolone enankaak.
Klopt, ik rij inderdaad een Maserati GT maar mijn vriendin is een 10 bro, geen 9,5Zn vriendin is een 9,5 en zn auto een Maserati GT maar ik bemoei niet (Kermit met een kop thee)
Klopt, ik rij inderdaad een Maserati GT maar mijn vriendin is een 10 bro, geen 9,5
Gr Tavi

Zn vriendin is een 9,5 en zn auto een Maserati GT maar ik bemoei niet (Kermit met een kop thee)
is er trouwens iemand die uit betrouwbare bron weet of er echt getest wordt bij de WBFF?

Waarom zou hij ooit nog het podium op gaan, hij is veel te druk met zn eigen kledingmerk en coaching/begeleiding. En alsof een Maserati GT uit Duitsland goedkoop is...die heeft hij recent uit duitsland gehaald.
geld verdienen in de fitness/bb industrie is net zoiets als geld verdienen met pokeren; het gaat er niet om wat je hebt maar wat andere denken dat je hebt....
die jongen gaat toch nooit meer het podium op, hij kan alleen maar verliezen. (van de aas test ;-))
Waarom zou hij ooit nog het podium op gaan, hij is veel te druk met zn eigen kledingmerk en coaching/begeleiding. En alsof een Maserati GT uit Duitsland goedkoop is...