AndroidHealthClinic

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

verdomd vermakelijk topic dit haha.
maar over de genetics ben ik het eens, al kan ik geen oordeel hebben over trt, extreem hoog/lang doseren en slin en gh, maar is het niet gewoon zo dat je er niet knapper/mooier van wordt maar wel groter? haha

Wat is er mis met een goeie tren kaak???

Je gooit weer alles door elkaar. Het enige wat mijn punt was is dat het bij BB in grote mate gaat over genen. Je kan alles perfect doen en toch nooit een bepaald niveau halen, zonder of met roids. En hoewel ik ook opkijk naar de toppers (van het klassieke BB wel te verstaan) kan ik best meer respect hebben voor iemand die er harder voor moest werken door minder aanleg te hebben, zelfs als die persoon ook gekuurd heeft. Verder ben je wel erg obsessief wat betreft BB en drugs. Drugs worden door allerlei groepen in de bevolking gebruikt, ook degene die je daar opnoemt.

Ik wilde er geen drugs discussie van maken hoor.
Ik wilde alleen maar het punt maken dat talent/genen nu eenmaal in alle takken van doorslaggevend belang is.
BB is daar volgens mij helemaal geen uitzondering op.

En verder is het heel normaal dat mensen met het meeste talent de top bereiken als ze hard genoeg werken, en daarvoor geprezen worden. Talent is wat we terecht allemaal bewonderen en het drijft de biologische evolutie de juiste richting uit.

Verder ben je wel erg obsessief wat betreft BB en drugs.

Ja de rol die ik hier een beetje probeer te spelen is om mensen zo veel mogelijk vanuit alle standpunten te laten nadenken over PED gebruik in het BB, en niet enkel vanuit het standpunt van grotere, sterkere, hardere, drogere spieren. De DBB-er een beetje uit de DBB "collective social bubble" trekken zeg maar (om het met een wetenschappelijke term te zeggen).

Laatst bewerkt:
Talent/genen/werkethiek vrij belangrijk denk ik.

Talent/genen/werkethiek vrij belangrijk denk ik.

kai green heeft zijn pro status ook gewonnen bij een natural organisatie.... nouja hoe natural dat is...
en van insiders heb ik gehoord dat "onze" Roelly als kool groeide van wat simpele tabletjes.
dan heb je dus goede "anabole groei" genen

kai green heeft zijn pro status ook gewonnen bij een natural organisatie.... nouja hoe natural dat is...
en van insiders heb ik gehoord dat "onze" Roelly als kool groeide van wat simpele tabletjes.
dan heb je dus goede "anabole groei" genen

iemand die kuurt maar der geen klote voor doet (werkethiek) zal er ook niet raken zelfs met alle a.s. van de wereld.

waarmee ik niet wil zeggen dat als je goede genen werkethiek en talent hebt je er zal raken zonder a.s.

Zn vriendin is een 9,5 en zn auto een Maserati GT maar ik bemoei niet (Kermit met een kop thee)

die heeft hij recent uit duitsland gehaald.

geld verdienen in de fitness/bb industrie is net zoiets als geld verdienen met pokeren; het gaat er niet om wat je hebt maar wat andere denken dat je hebt....
die jongen gaat toch nooit meer het podium op, hij kan alleen maar verliezen. (van de aas test ;-))

is er trouwens iemand die uit betrouwbare bron weet of er echt getest wordt bij de WBFF?

die jaco heb ik in het echt gezien en is echt wel groot maar ook een beetje vreemd fysiek als je er om heen loopt. maar zulke schouders en borst.....
die terry is wel een stuk kleiner, wel mooier en geloofwaardiger

die heeft hij recent uit duitsland gehaald.

geld verdienen in de fitness/bb industrie is net zoiets als geld verdienen met pokeren; het gaat er niet om wat je hebt maar wat andere denken dat je hebt....
die jongen gaat toch nooit meer het podium op, hij kan alleen maar verliezen. (van de aas test ;-))
Waarom zou hij ooit nog het podium op gaan, hij is veel te druk met zn eigen kledingmerk en coaching/begeleiding. En alsof een Maserati GT uit Duitsland goedkoop is...

Waarom zou hij ooit nog het podium op gaan, hij is veel te druk met zn eigen kledingmerk en coaching/begeleiding. En alsof een Maserati GT uit Duitsland goedkoop is...

ik bedoelde ook niet dat hij goedkoop is.... maar dat hij die sinds kort heeft.

Terug
Naar boven