- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
Eens , doelde ook meer op het feit dat de meeste top sporters zich wel bewust moeten zijn van hun kcal intake / ondersteunden KT.De vraag blijft welke topsporten je wilt gaan vergelijken. Prof BB is voor organen natuurlijk niet gezond, maar hetzelfde kan gesteld worden over heel veel andere topsporten.
Om maar één voorbeeld te geven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_profwielrenners_overleden_tijdens_de_beoefening_van_hun_sport
Dat is nog maar één sport en alleen de statistieken over de wedstrijden, niet wat er buiten de wedstrijden gebeurd. Mensen focussen op die paar prof BB die in de zoveel jaar tijd overlijden en negeren vervolgens alle topsporters die overleden zijn in andere sporten.
Topsport is altijd zwaar/schadelijk/potentieel dodelijk voor het lichaam, zowel in BB als in andere fysiek zware sporten.
---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 15:08 ----------
olympia niveau?Duretica kun je zeker vermijden, zelfs op hoog niveau!
Maar waarom doen mensen dit dan , kan mij echt wel voorstellen dat iemand die naast hun hgh clen , hele compound lijst EN met diuretics aanzienlijk beter uit zullen komen te zien dan iemand die op dezelfde middelen ziet en zonder Diu.
Iedereen wilt je aanpraten '' ja maar naturel kun je ook ver komen'' , ''nee zonder die shit kun je ook een goed fysiek krijgen ''ja dat is allemaal waar maar zo werkt het niet in competitie land , daar moet je de beste zijn.
Tevens lijkt me zeer frappant dat als dit zo zou zijn zoals je zegt waarom de mensen dan zulke risico volle middelen gebruiken als dit duidelijk niet nodig is, ik geloof niet dat zij dit gaan gebruiken als compenserings middel sinds zij hun compounds kunnen verhogen bij aanpassingen.
Tevens ben ik zeer tegen diuretics , maar laten we wel gewoon eerlijk en realistisch blijven.

Tegenwoordig heb je overal een pilletje voor