MuscleMeat

Hoeveel bench-pressen jullie nou en wat is jullie doel?

• Topic Starter Topic Starter
als je je spieren een flinke boost geeft dus wat haak al zegt 120kg negative te doen. Wennen je spieren aan een zwaarder gewicht. Dus mijn advies 120kg en met een mooi woord excentrisch remmen die handel.

Of.. je doet je warming up als

8x50
3x80
1x100
zovaak x 110
zovaak x 100
zovaak x 90

Dus.. ipv zoals alle bodybuilders dat je je moe gaat maken bij de lichtere gewichten.. begin je je setje met het zwaarste gewicht en doe je een 'reverse pyramid' naar beneden.

ik doe momenteel 1 x 110
Maar weet je wat mij ergert ?
Ik druk 100 voor 8 keer
En wanneer ik 110 wil drukken dan lukt het mij maar 1 keer.
Iemand een uitleg hiervoor ?

Je hebt van die handige schijfjes van 1.25kg;)

Sommige mensen vinden dat gay, maar eigenlijk zijn die dingen heel handig.

Jesaja zeker een punt. Voorvermoeien om vervolgens met geforceerde herhalingen te gaan werken is niet erg handig en gezond.

Laatst bewerkt:
Of.. je doet je warming up als

8x50
3x80
1x100
zovaak x 110
zovaak x 100
zovaak x 90

Dus.. ipv zoals alle bodybuilders dat je je moe gaat maken bij de lichtere gewichten.. begin je je setje met het zwaarste gewicht en doe je een 'reverse pyramid' naar beneden.

Dat doe ik dus ook altijd...

Dacht dat iedereen dat deed? Zwaarste gewichten en zwaarste oefeningen als eerste?

Dat doe ik dus ook altijd...

Dacht dat iedereen dat deed? Zwaarste gewichten en zwaarste oefeningen als eerste?

Haha, de meeste bodybuilders niet :o

Die gaan al 30 reppers maken met 50.. en vragen zich dan af waarom ze nooit fatsoenlijk setjes kunnen drukken met 100.

De spiegel liegt.

Ik doe 1x85kg bench press
Doel is om tegen in mei of juli 90kg

Mijn max ligt nu op de flatbench op 30 kg :D, komt door blessure. Muahahah

Kan ik er wat aan doen dat ik een ijzere staaf in me borstkas heb, dat ding belemmert me in van alles hoor :D

Bankdruk ongeluk ? ? ?

Lijkt me trouwens wel een voordeel bij de IkStuiterDatGewichtWelVanMeBorst-techniek.

:D

Zou het niet weten nu, wel 2x100 incline op 30° (gemakkelijk, 3 met klein beetje hulp). Alleen telkens het lekker begint te gaan, blesseer ik mij weer, ik ga dus nooit meer onder de 5 reps vanaf nu.

een borstkas die naar binnen stond?

Terug
Naar boven