MuscleMeat

Hoeveel gram eiwitten eten jullie p dag?

Ik neem rond de 1.2- 1.8 p/kg per dag en werkt prima.
Dat iemand hierboven spiermassa gaat verbranden als hij onder de 220gram komt, gaat er bij mij niet echt in.

@ ts, Ik zou eerder kijken naar gezondheids effecten, dan naar fysieke effecten als je wat minder eiwit gaat eten ipv die gigantische hoeveelheid.

Er is gelukkig ook nog een tussenweg

.

Laatst bewerkt:
Dat eiwitten overhypet is is true,eigelijk hoef je maar 1 eiwit per lean bodyweight als NATTY bodybuilder en in de cut is het maybe optimal om het te verhogen naar 1,4 ,maar meer dan dat eten is wat je persoonlijk fijner vind.

1 gram? Waar haal je deze "wijsheden" vandaan?
Voor zover ik weet is namelijk 1.8gr/kg ideaal voor de eiwitsynthese, maar dat is natuurlijk bs

Op trainingsdagen 203gr
Op rustdagen 168gr
Lichaamsgewicht 77kg
77 x 2.5 = 192.5gr
Weet iemand of het negatieve gevolgen heeft als ik er te ver boven zit op trainingsdagen, ook al is het maar 10gr ?
Kwam niet precies uit met voedingsschema dus daarom zit die op 203gr met trainingsdagen

.

Laatst bewerkt:
Thanks voor de snelle reactie :)

toch zeker zon 900

• Topic Starter Topic Starter
opzich wel handig 900 gram. Als je dan gaat zweten tijdens het sporten, word iedereen die aanwezig is spontaan anabool door die lucht!

Tja, liever teveel dan te weinig. Maar dat lijkt er meer op dan 1gr :p

Ja ik eet meestal 2kg kip per dag. Daarnaast vaak nog 10 gekookte eieren en 2.5L magere kwark. Zit je al gauw aan de 900gr inderdaad

haha 2.5L kwak, moet er niet aan denken.
Nee ik doe ong 30 shakes op een dag, dus dat tikt ook wel aan.

300 gram ongeveer

Teveel aan eiwit word gewoon afgebroken door je lever. Is niet erg

Ik zit bijna tegen de 300 gram aan

440 op goede eetlust dagen, 350-400 op normale dagen en 300 op een slechte dag. Gemiddeld 300 uit vlees, 100 uit whey.

440 op goede eetlust dagen, 350-400 op normale dagen en 300 op een slechte dag. Gemiddeld 300 uit vlees, 100 uit whey.

Waarom zoveel? 300 is toch meer dan genoeg, om er nog eens 100 aan whey bij te nemen???
Je eigen bedrijf werkt wel mee in ieder geval aan eiwitten uit vlees, zo zou ik het ook wel willen.

Waarom zoveel? 300 is toch meer dan genoeg, om er nog eens 100 aan whey bij te nemen???
Je eigen bedrijf werkt wel mee in ieder geval aan eiwitten uit vlees, zo zou ik het ook wel willen.

Groeide niet meer op 300. Dat kan natuurlijk ook aan heel veel andere factoren liggen maar de opbouw van 300 naar 400 heeft mijn fysiek een boost gegevens.

• Topic Starter Topic Starter
Groeide niet meer op 300. Dat kan natuurlijk ook aan heel veel andere factoren liggen maar de opbouw van 300 naar 400 heeft mijn fysiek een boost gegevens.

Ja met jou lengte en gewicht ben je natuurlijk wel een uitzondering haha. Ik ben nu van 320-340 naar de 220-250 gegaan afgelopen 2 3 weken en merk eigenlijk niet veel verschil. Ben wel aan het cutten nu dus voel me sowieso al sneller moe en heb meer en langer last van spierpijn

175-220 hier

Off cycle: ~200
On cycle: ~300

Terug
Naar boven