XXL Nutrition

Hoeveel gram eiwitten eten jullie p dag?

Trainingsdagen zoon kleine 300gr, en op rust ongeveer 230.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 09:49 ----------

440 op goede eetlust dagen, 350-400 op normale dagen en 300 op een slechte dag. Gemiddeld 300 uit vlees, 100 uit whey.

Waarom zoveel? 300 is toch meer dan genoeg, om er nog eens 100 aan whey bij te nemen???
Je eigen bedrijf werkt wel mee in ieder geval aan eiwitten uit vlees, zo zou ik het ook wel willen.

Hij is niet al te klein he haha!
Maar 400 is inderdaad lekker veel, maar goed vlees eten wie wilt dat nou niet:cool:

ik zit op zo'n 135gr per dag, dit is aan standaard eiwit producten. Met de rest eromheen zal ik op ongeveer 160-170gr zitten.

Varierend.. 130-170 gr per dag.

2,5g/kg

Rond de 1.2 g/kg. Dit is wat de sportdietist mij voorschreef. Wanneer je aan topsport doet (meer dan 3 uur sporten/trainen pd) zou je meer kunnen pakken. Maar in mijn geval (wat ik vreemd vindt aangezien iedereen op dit forum tegen de 2g/kg aanzit) dus niet.

Rekenen jullie de plantaardige eiwitten dan ook mee? Ik tel persoonlijk alleen de dierlijke, en kom dan uit op 210 gram.

Ik zit op 1.8g/kg op rustdagen en 2g/kg op trainingsdagen (Niet bewust gedaan het komt gewoon zo uit :o).

Dit is dan wel alleen de eiwitten van het vlees, vis, zuivel, whey. Alle eiwitten bij elkaar gerekend zit ik op 2.7-3g/kg

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou je de plantaardige eiwitten niet meetellen?

trainingsdagen 80-90 gram, op rust 50-75.

170 gr eiwitten (alle eiwitten dan)

Gisteren nog gesproken met dietist. Nu zei ze dat je rond de 1,5 wel kon aanhouden, dat 1,2 toen met mijn vp te maken had. Voor periode in de bulk niet meer dan 2.

Meestal rond de 180

Terug
Naar boven