Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Juist!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind buiten makkelijker lopen, als ik voor mijn gevoel dezelfde intensiteit loop ga ik buiten harder. Het heeft volgens mij iets te maken met het feit dat binnen de omgeving stilstaat, dat geeft toch andere impulsen en spierspanning dan buiten. Bovendien heb ik binnen enorm last van de warmteontwikkeling, ik zweet me een ongeluk maar koel niet voldoende af, dus ik loop aan het eind eigenlijk altijd met "koorts" en dat limiteert dan de intensiteit die ik aan kan.
Vorige zomer had ik zelfs mijn eigen ventilator in de gym, die zette ik op vol aan, recht op mij gericht. Dan koel ik (net als buiten) wel voldoende af en dat scheelt aanzienlijk in totale prestatie.
Ik weet ook heel zeker dat ik buiten sneller loop dan op zo'n band.Je hebt het gevoel dat je buiten harder loopt, maar dit kan (door de verkeerde signalen--> geen wind/beweging etc) fout zijn, hoeft niet uiteraard!

Over overgewicht gesproken1. leeftijd: 20
2. lengte: 16,4 cm
3. Lievelingskleur: CyaanBlauw
4. gewicht: 84 kilo
5. subjectief conditieniveau (wereldamateur niveau):
6. tijdsduur van de maximale inspanning: 12.2 seconde (windje tegen, geen warming-up
7. gemiddelde snelheid in km/u: 29.5

Ik weet ook heel zeker dat ik buiten sneller loop dan op zo'n band.
Naar mijn idee is hiervan de oorzaak:
- motivatie, het is zoo saai om op een loopband te lopen Discipline
- meer frisse lucht, dus zuurstof <-- Nee, evenveel zuurstof als buiten..
- niet op hoeven te letten dat je naast de band stapt Hier kan ik inkomen, buiten is ook leuker imo!- geen precieze constante snelheid, gewoon lekker op je eigen tempo Je eigen tempo kun je zowel buiten als binnen lopen.
Toen ik de 5km onder de 20min liep, deed ik dit door de bossen. Op asfalt haal ik dat ook een stuk moeilijker omdat het te saai is, en op een loopband al helemaal niet.
Maar smaken verschillen. Mijn vriendin liep mij er uit op een loopband, maar buiten kon ze mij niet bij houden![]()
(en lekkerder)En dan bijna 30 Kmpu... da's best snel voor een wombat!
Kom op zeg.. de ene keer vragen ze naar lengte.. ben altijd gewent op de lengte van mijn geslacht te vertellen. Lengte van personen zie je met het blote ook ook wel.. Gewicht is wat moeilijker te schatten!

Kom op zeg.. de ene keer vragen ze naar lengte.. ben altijd gewent op de lengte van mijn geslacht te vertellen. Lengte van personen zie je met het blote ook ook wel.. Gewicht is wat moeilijker te schatten!

Hoe snel loop je op de loopband als je 10 minuten zou moeten lopen op tijd? Zeer eerlijke mening gevraagd!! En na die 10 minuten is het de bedoeling dat je geen seconde langer zou kunnen lopen. Indien je het niet weet mag je altijd vermelden hoe snel je kan lopen op een door jouzelf bepaalde tijd. Voorbeeld:
Op een tijd van 5 minuten kan ik met een gemiddelde snelheid van 60 km/u lopen, voorbeeld 2: op 30 minuten kan ik met een gemiddelde snelheid van 11 km/u lopen. (waarden kunnen afwijken van de werkelijkheid)
1. leeftijd: 18
2. lengte: 1.79
3. Lievelingskleur: groen
4. gewicht: 73
5. subjectief conditieniveau (slecht, middelmatig, goed, zeer goed, topniveau): zeer goed
100 meter: 13.0 seconden
gemiddelde van 23 km/u?