AndroidHealthClinic

Hoeveel km/u loop jij

1. leeftijd: 18
2. lengte: 1,90
3. Lievelingskleur:Groen
4. gewicht: 72,0
5. subjectief conditieniveau (slecht, middelmatig, goed, zeer goed, topniveau): Zeer goed
6. tijdsduur van de maximale inspanning: 20km
7. gemiddelde snelheid in km/u: Rond de 15

:scratch:

ik kan iets van 20km ben uur lopen maar dan maar iets van 50 meter daarna ben ik moe:p

Ik doe meest interval +- 25 min.
Begin op 10 km p/u dan ga ik na 2 min naar 12km p/u en doe de interval op 17á18 km p/u 15x en de laaste 7 min lekker uit lopen op 11km p/u.

Gr

Heb nu al 5 halve marathons gelopen.

Snelste tot nu toe 1h 25m 52s

Dus 21.1 km tegen een gemiddelde van 14.7 km/h

Hoe snel loop je op de loopband als je 10 minuten zou moeten lopen op tijd? Zeer eerlijke mening gevraagd!! En na die 10 minuten is het de bedoeling dat je geen seconde langer zou kunnen lopen. Indien je het niet weet mag je altijd vermelden hoe snel je kan lopen op een door jouzelf bepaalde tijd. Voorbeeld:
Op een tijd van 5 minuten kan ik met een gemiddelde snelheid van 60 km/u lopen, voorbeeld 2: op 30 minuten kan ik met een gemiddelde snelheid van 11 km/u lopen. (waarden kunnen afwijken van de werkelijkheid :D)

1. leeftijd:
2. lengte:
3. Lievelingskleur:
4. gewicht:
5. subjectief conditieniveau (slecht, middelmatig, goed, zeer goed, topniveau):
6. tijdsduur van de maximale inspanning:
7. gemiddelde snelheid in km/u:

ik gebruik geen gay-loopband ... ik ga buiten lopen ... wtf hebben we een loopband voor nodig? ???

er was nog iemand in m'n klas hoor die evenveel liep als mij, ook enkele de slechts paar hondersten achterkwamen. niet zo bijzonder dus

maja wereldniveau :s gwn 2 maanden een loopschema volgen en ook steeds je trainingsdoelen iets verhogen en je geraakt er ook wel :p
mijn wedstrijdtempo is 15/u ... voor 15km afstand voor 2,4km iets boven de 17/u maar persoonlijk vind ik lopen maar saai en je word er zo smal van als een haarsprietje :(

Kick van de week en met 3 km in 9:20 neem ik aan dat je bij een atletiekclub traint.

2. lengte: 187cm
3. Lievelingskleur: Wit
4. gewicht: 84 kg
5. subjectief conditieniveau (slecht, middelmatig, goed, zeer goed, topniveau): op dit moment goed , half jaar terug zeer goed
6. tijdsduur van de maximale inspanning:7.25minuten over 2km
7. gemiddelde snelheid in km/u: 16.2km

Coopertest was een 11-12 minuten had 18/20 , bieptest had ik 12/10 en dan de 5km heb ik in 21min gelopen dat was ook 18/20. Ik moet het wel onderhouden aangezien ik voor lo leerkracht ga :'). ( + bio en engels )

Heb geen idee over mijn tijd op de 100m sprint , zou hem wel graag eens weten.

2. lengte: 1m79
3. Lievelingskleur: blauw :D
4. gewicht: guess
5. subjectief conditieniveau (slecht, middelmatig, goed, zeer goed, topniveau): zeer goed
6. tijdsduur van de maximale inspanning: 100 meter in 12,7 seconden dit jaar... Is ooit eens afgeklokt op 11,9 maar dat geloof ik zelf niet :D
7. gemiddelde snelheid in km/u: euhm... iemand? :p

Dit dus... Voor zover het topic nog leeft:p

Terug
Naar boven