AndroidHealthClinic

Hoeveel rust neem jij gemiddeld tussen sets?

Hoeveel rust neem jij gemiddeld tussen sets?


  • Totaal stemmers
    520

Bezoekers in dit topic

Damn hoe lang zijn jullie dan in de gym. Stel 4x10 doe per oefening ben ik per oefening minimaal kwartier bezig dus stel je doet acht oefeningen per training ben je al 2u bezig? Bij compounds (5x5) snap ik het nog wel.
Geen acht oefeningen doen dan
 
Ik denk minder dan 30 sec. Ik doe alles achter elkaar in supersets kan nou eenmaal niet stilzitten. Het instellen van het gewicht is mijn rust tussen de sets door.
 
Damn hoe lang zijn jullie dan in de gym. Stel 4x10 doe per oefening ben ik per oefening minimaal kwartier bezig dus stel je doet acht oefeningen per training ben je al 2u bezig?
Bij compounds (5x5) snap ik het nog wel.

Hmm, als je het zo berekend denk ik dat ik eerder tussen de 1 en 2 minuten rust hou. Mijn trainingen duren nooit 2 uur.
 
Damn hoe lang zijn jullie dan in de gym. Stel 4x10 doe per oefening ben ik per oefening minimaal kwartier bezig dus stel je doet acht oefeningen per training ben je al 2u bezig?
Bij compounds (5x5) snap ik het nog wel.

Als je de oefeningen die je doet goed doet dan hoef je er ook niet zoveel te doen.
 
30 s tot een minuut

Ben er niet zo goed in.
 
1-2 minuten

Bij compounds (bp sq dl ohp) 2-3 minuten
 
Lang genoeg om te herstellen. Ben bezig met liften en beter worden in lifts, niet met hoe lang ik tussendoor zit
 
Damn hoe lang zijn jullie dan in de gym. Stel 4x10 doe per oefening ben ik per oefening minimaal kwartier bezig dus stel je doet acht oefeningen per training ben je al 2u bezig?
Bij compounds (5x5) snap ik het nog wel.

2 uur trainen is voor mij niet lang. Ik rain regelmatig 2.5 uur

vriend van me zat wel vaak over de 3 uur

beetje tussendoor wat praten met mensen enzo
 
2 uur trainen is voor mij niet lang. Ik rain regelmatig 2.5 uur vriend van me zat wel vaak over de 3 uur beetje tussendoor wat praten met mensen enzo

Als je al dat gelul er tussen uit knipt kom je waarschijnlijk alsnog op 45min "trainen" uit :D
 
Als je al dat gelul er tussen uit knipt kom je waarschijnlijk alsnog op 45min "trainen" uit :D

ombineer het lullen en rusten. Maar soms vergeet je hoeland je eigenlijk al aan het rusten was
 
Gemiddeld 2-3 minuten.
Squats (en andere zware compounds) 4-5 minuten
Isolatie 1-2 minuten
 
Ik doe supersets en rust dus eigenlijk helemaal niet. Als ik geen supersets doe ben ik veel te lazy en rust ik echt veel te lang.. denk dat het en dan zo 2+ minuten is. Altijd veel meer dan ik nodig heb.
 
2-4minuten voor compoundoefeningen
30-60 seconden voor isolatieoefeningen.
 
Alleen een afbouwset probeer ik meteen na de vorige te doen de rest varieert zal tussen de 30 seconden en 2 minuten zijn maar erop letten ? Neh.
 
Verschilt per oefening en aantal reps...

Na een zware set pak ik meestal 2 minuten rust, maar bij een isolatieoefening bijvoorbeeld vaak maar 1 minuut of minder zelfs..
 
1 minuut.
soms tel ik het zelfs af zo kan ik me beter focussen op de volgende set :)
 
Lang genoeg om te herstellen. Ben bezig met liften en beter worden in lifts, niet met hoe lang ik tussendoor zit

+++

Soms 1 minuut en soms 5 minuten en alles daartussen in. Zware squats moet ik echt wel effe van bijkomen voordat ik aan de volgende ronde begin. Bicep krullen in circa een minuut.
 
+++

Soms 1 minuut en soms 5 minuten en alles daartussen in. Zware squats moet ik echt wel effe van bijkomen voordat ik aan de volgende ronde begin. Bicep krullen in circa een minuut.

5 minuten is wel lang.
dan ben je zeker wel 3 uur in de sportschool?:eek:
 
Minuutje probeer ik altijd aan te houden. Klok op de sportschool heeft geen secondewijzer en ik heb geen broekzakken voor eventuele telefoon. Dus altijd beetje gokken en tellen.
 
Back
Naar boven