MuscleMeat

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken?

Bezoekers in dit topic

Tegenwoordig 5 min lopen.

Vroegâh ging ik met ov naar een hardcore gym. Was 2 tot 3 uur kwijt aan reistijd...



Tegenwoordig heb ik daar niet de tijd en motivatie meer voor. Maar toch paar jaar gedaan destijds. Uiteindelijk verhuisd richting de hardcore gym. Dus minder reistijd.


Nu gewoon bij de lokale gym. Prima. 5 min is soms veel moeite:)
 
ik heb 2 gym abbo's

ene is 2min omrijden op de weg terug van werk.

andere is 10min fietsen of 10 min met de auto van huis
 
Al die belgische strongman/powerlifterts gebruiken dem trenbolona's!

:lol:

In Vlaanderen misschien, in Limburg en de Kempen iig niet.

Well-Here-we.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Het is voor sommigen blijkbaar moeilijk te geloven dat er ook mensen zijn die gewoon keihard en dedicated trainen en stilaan sterker worden zonder gebruik van AAS, ik vraag me af waar je het haalt om iets als bovenstaande te posten als je niemand kent van de groep waar ik op doelde.

Kap nu maar met heel die onzin en terug on topic.
 
Haha did not dissapoint! :D

Ik ben ook full natty nu tho!
 
Het is voor sommigen blijkbaar moeilijk te geloven dat er ook mensen zijn die gewoon keihard en dedicated trainen en stilaan sterker worden zonder gebruik van AAS, ik vraag me af waar je het haalt om iets als bovenstaande te posten als je niemand kent van de groep waar ik op doelde.

Kap nu maar met heel die onzin en terug on topic.

Jij bent gewoon altijd zo makkelijk op de kast te jagen mbt dat onderwerp :kiss: Mij interesseert het echt helemaal niks lol.
 
Jij bent gewoon altijd zo makkelijk op de kast te jagen mbt dat onderwerp :kiss: Mij interesseert het echt helemaal niks lol.
:roflol:

Ja, ik kan me er best over opwinden :o
 
10 á 15 minuten met de auto. Heb er ook een aantal dichterbij, maar die hadden allen geen squatrack en waren op meer punten ruk. Toen ik verhuisde ben ik gewoon elke training een gym gaan bezoeken steeds verder van huis tot ik er 1 had die ok was. Het is de woonwijk uit en dan een hele lange provinciale weg rechtdoor tot op een industrieterrein, dus makkelijke rit. Heb ook een homegym, maar deadliften op zolder maakt teveel herrie en af en toe in een gym trainen met gelijkgestemden is ook wel zo leuk.
 
15 Min met de auto. Dichterbij zijn wel gyms maar die kunnen mij niet bekoren.
 
Op zich klopt het wel, van tren wordt je enorm lui en ligt een homegym in de lijn der verwachting..
 
Als je in Rotterdam woont en vrijwel altijd rond 18u traint neem je de dichtsbijzijnde... 3 min met de auto dus.
Hoewel het geen topper is kan ik er alles doen, hoewel het soms toch wel kriebelt met veel meer (goede) gyms in de buurt.
 
5 min met de auto. Ik heb ook tegen mijn vriendin gezegd dat ik nooit verder dan 5 km van mijn gym af zou willen wonen dus daar houdt zij ook rekening mee.
 
15/20 min met de scooter of auto :)
 
5 min met de auto. Ik heb ook tegen mijn vriendin gezegd dat ik nooit verder dan 5 km van mijn gym af zou willen wonen dus daar houdt zij ook rekening mee.
Klinkt als echte liefde. :heart:
 
Of 10 of 20min met de auto al naar gelang naar welke van de 2 gyms ik ga
 
Back
Naar boven