XXL Nutrition

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken?

Bezoekers in dit topic

30 seconden lopen. Tegenover mijn huis :thumb:
 
30 min enkel heen 30 terug elke dag naar nederland rijden thanks dopingcontrole :roflol:
 
30 min enkel heen 30 terug elke dag naar nederland rijden thanks dopingcontrole :roflol:
Doping controle is voor openbare gyms toch?

Kun je een gym geen besloten vereniging maken om onder die onzinnige regels uit te komen?
 
Gym is net om de hoek op amper 200 meter.
Stap er dus amper op 2 minuten naartoe.

Als die gym die op een tiental km van je huis verwijderd is echt een goede gym is vind ik dat zeker de moeite waard om wat brandstof kosten te hebben.
Liever een eind rijden naar een goede gym dan bij de basic shit om de hoek
 
ik train 1 deur verder in huis. 1 seconden
 
Doping controle is voor openbare gyms toch?

Kun je een gym geen besloten vereniging maken om onder die onzinnige regels uit te komen?
Nope of je moet al compleet homegym gaan maar geen plaats voor heb het rijden er wel voor over ^^
 
homegym op zolder & werkgym 15 etages met de lift
 
10 minuten met de auto
 
ong 20 min fietsen, fiets wel sneller dan de meeste.
 
5-10 minuten fietsen
 
1 minuutje wandelen. En een pracht van een bedrijfsgym 6 etages onder m'n bureautje:thumbup:
 
1 minuutje wandelen. En een pracht van een bedrijfsgym 6 etages onder m'n bureautje:thumbup:
De leef!

Ik geef al jaren aan dat wij ook een gym op het terrein zouden moeten hebben, in het kader van corporate vitality. :D

Willen ze helaas niet aan ivm mogelijke aansprakelijkheid bij ongevallen. :(
 
Door de opkomst van alle ''budget'' fitness keten, zit er altijd wel één of meerdere in een straal van 2-3km.

10 jaar terug was dat wel ff anders :-D

Maar zelfs onder de budget sportscholen heb je enorm veel verschil!
 
10 min met de auto.
 
Back
Naar boven