ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
WIST jij trouwens dat er in China voor elke 100 meisjes 116 jongens geboren worden?
Ga bij ik hou van Holland solliciteren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WIST jij trouwens dat er in China voor elke 100 meisjes 116 jongens geboren worden?
Think out of the box.Weet je dat het zonder gekheid niet eens bij mij opgekomen was dat Chinezen gewoon ''een ander'' zouden kunnen nemen?
LOL
hahahahahahahahahaha
Sommige opa's hebben het al wat moeilijker om mee te gaan met hun tijd, is oké.

Wow, noem jij brutus nu een opaSommige opa's hebben het al wat moeilijker om mee te gaan met hun tijd, is oké.![]()

Ik ben nog maar jong. Maar ik begrijp de tijd niet meer. Ik werk toevallig ook erg veel met bejaarden...Sommige opa's hebben het al wat moeilijker om mee te gaan met hun tijd, is oké.![]()
pssssssst maak je weg jij.. Ik ben dr al aan het versieren dat zie je toch?
Badass, I know XD
Naar het schijnt zijn Chinezen alleen geïnteresseerd in Chinezen, dus moet ik niet echt schrik hebben tochO kut we moeten on topic blijven...
Zeg als jij dan naar de fitness toe fietst hé... Kijk dan wel uit dat er geen sjieneezen achter bosjes verscholen staan aub

hahahaha o ja dat klopt Maar dat zijn enkel de politiek correcte sjieneezen bleek na eerder onderzoek.Naar het schijnt zijn Chinezen alleen geïnteresseerd in Chinezen, dus moet ik niet echt schrik hebben toch![]()
Ooooow, dan zal ik zeker oplettenhahahaha o ja dat klopt Maar dat zijn enkel de politiek correcte sjieneezen bleek na eerder onderzoek.
Vind jij nu enkel de vindt ik leuk op jou opmerking leuk? @ThuggishRuggish jij zelfingenomen narcist
Je herkent ze aan hun rode petjes.
Bueno