AndroidHealthClinic

Hoeveel tijd van jouw leven heb jij al in de sportschool doorgebracht?

ff rekenen:

Vroeger 5 jaar, 4 keer per week, 2 uur, marge inbouwen: laten we zeggen 50 weken x 4 x 2 = 400 uur per jaar x 5 jaar = 2000 uur. (excl. neven activiteiten als mountainbiken, downhillen, klimmen)

Op dit moment (lange tijd ertussen gezeten): 6 maanden, 3 x per week, 1 uur = 72 uur maakt

2072 uur.

16 jaar, 20 uur per week. Ik ga het niet eens uitrekenen.

10,5 uur x 52 weken x 3 jaar = 1638 uur ongveer.

iedereen zit hier op 10+ uur per week?

wat neer komt op 4 trainingen per week van ieder minimaal 2.5 uur?

iedereen zit hier op 10+ uur per week?

wat neer komt op 4 trainingen per week van ieder minimaal 2.5 uur?

Not me, geen doen aangezien ik mijn vrouw aan het helpen ben met het behalen van haar cito-toets. Inmiddels zijn we bij het spellen van haar naam aangekomen.

Interresant topic wel.

Hier durf ik pas over enkele jaren zonder schaamte op te antwoorden :$

Hier durf ik pas over enkele jaren zonder schaamte op te antwoorden :$

Respect voor diegenen die dedicated jaren hun sport uitoefenen maar ook respect voor de beginners (waar ik mezelf ook onder schaar aangezien mijn periode van 5 jaar al lang achter me ligt) die dedicated zijn.

Uren zeggen niets, motivatie en discipline wel

• Topic Starter Topic Starter
grove schatting:

29 jaar x 52 weken x gemiddeld 10 uur per week = een dikke 15000 uur, 600+ dagen, 1,72 jaar

Oh shit het ging om in de sportschool, neem dan maar 0,1 % van al deze waarden...

Wow!

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 20:26 ----------

Respect voor diegenen die dedicated jaren hun sport uitoefenen maar ook respect voor de beginners (waar ik mezelf ook onder schaar aangezien mijn periode van 5 jaar al lang achter me ligt) die dedicated zijn.

Uren zeggen niets, motivatie en discipline wel

Vind het zelf leuk om te zien hoeveel uur trainen er achter de 'nickname' zit. Er zijn er bij die in redelijk weinig tijd een zeer net fysiek hebben neergezet!

Gadverdamme wat een smerige foto. Eelt kan je heel simpel weghalen zonder dat je ineens tere en kwetsbare handjes krijgt....

Ot: te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Gadverdamme wat een smerige foto. Eelt kan je heel simpel weghalen zonder dat je ineens tere en kwetsbare handjes krijgt....

Ot: te weinig.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 20:44 ----------

Trouwens een zwakke reply on the actual topic, te weinig!? Heb je pics net gezien, hoeveel tijd heb je daar ingestoken? Ik ben serieus benieuwd.

In before seksueelgerelateerde opmerkingen.

2700 uur ongeveer = 112 dagen.

ben 1x geweest

nooit meer

:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 20:44 ----------

Trouwens een zwakke reply on the actual topic, te weinig!? Heb je pics net gezien, hoeveel tijd heb je daar ingestoken? Ik ben serieus benieuwd.

In before seksueelgerelateerde opmerkingen.
Ik weet niet precies: ben moddervet begonnen, en deed toen alles het tegenovergestelde van nu (resultaat: een vet botje). Ik heb niet echt een punt waar ik echt begonnen ben, want zelfs toen ik begon met een beetje 'echt' te trainen, deed ik vrijwel alleen beentrainingen en wat rugtrainingen. Gewoon omdat ik dat leuk vond :o

Eelt kan je trouwens heel makkelijk onder de douche verwijderen, met een oud stomp scheermesje. Zeker als je wat langer gedoucht hebt wil dat heel makkelijk. Op die manier kan je eelt ook niet scheuren, aangezien gescheurd eelt nogal pijnlijk schijnt te zijn en langzaam te herstellen.

halfuurtje, wat een k*tsport

Terug
Naar boven