AndroidHealthClinic

Hossel's Log

Was wel stuk na dl maar het lijkt me wel leuk. Ik weeg niet zoveel dus zal flink moeten aankomen ofniet? En ff een belt aanschaffen, ik doe alles zonder belt.
Zal heel even wachten met belt aanschaffen ze zitten te denken om belt regels te veranderen vanaf januari (met welke je op wedstrijden mag dragen) dus je kan het beste daarna even kijken of ze dat in nederland ook willen invoeren.
Verder heb je bij dames powerliften gewichtsklassen:
-52, -57, -63, -72. -84 en +84
En leuk dat het je beviel, miss ontmoet ik je ooit als je wedstrijden wil gaan doen leuk!

Was wel stuk na dl maar het lijkt me wel leuk. Ik weeg niet zoveel dus zal flink moeten aankomen ofniet? En ff een belt aanschaffen, ik doe alles zonder belt.

nee hoor, je zou mee kunnen doen in de -57kg klasse. Powerliften is vooral anders training dan bodybuilden

• Topic Starter Topic Starter
Zal heel even wachten met belt aanschaffen ze zitten te denken om belt regels te veranderen vanaf januari (met welke je op wedstrijden mag dragen) dus je kan het beste daarna even kijken of ze dat in nederland ook willen invoeren.
Verder heb je bij dames powerliften gewichtsklassen:
-52, -57, -63, -72. -84 en +84
En leuk dat het je beviel, miss ontmoet ik je ooit als je wedstrijden wil gaan doen leuk!
Dankje voor de info. Gefeliciteerdd nog & hoelang doe jij al powerlifting?
nee hoor, je zou mee kunnen doen in de -57kg klasse. Powerliften is vooral anders training dan bodybuilden
Ah maar moet wel sterker worden hehe.
Jij ook Gefeliciteerdd[emoji123]

Dankje voor de info. Gefeliciteerdd nog & hoelang doe jij al powerlifting?
Dankjee, nog niet zo lang ben vorig jaar september begonnen met liften, maar wel meteen powerlifting gericht getraind. Als je meer info wilt ofzo kan je altijd vragen lijkt me wel leuk om wat meer vrouwen te hebben die powerlifting doen zijn er zo weinig nu (jammergenoeg).

Dankjee, nog niet zo lang ben vorig jaar september begonnen met liften, maar wel meteen powerlifting gericht getraind. Als je meer info wilt ofzo kan je altijd vragen lijkt me wel leuk om wat meer vrouwen te hebben die powerlifting doen zijn er zo weinig nu (jammergenoeg).
Ja nou het komt eigenlijk door jou dat ik het wou proberen, ik zag je uitslag enzo en dacht misschien lukt mij dat ook wel. ik heb nog geen beginners schema dus als je er 1 hebt zou chill zijn.

leuk powerlifting!!!
wordt nog interessanter je log.
Mooie cijfers al, vooral squat en bp!

Thanks haha eerst is kijken hoelang ik het vol hou

Leuk dat je interesse hebt in powerliften! In mei 2015 is er een beginnerswedstrijd, ik doe daaraan mee (eerste wedstrijd haha), misschien ook wat voor jou? :D
Of kijk je eerst of de trainingen zelf wel bevallen?

Leuk dat je interesse hebt in powerliften! In mei 2015 is er een beginnerswedstrijd, ik doe daaraan mee (eerste wedstrijd haha), misschien ook wat voor jou? :D
Of kijk je eerst of de trainingen zelf wel bevallen?
Ja kk had yvonne al gesproken zal wss mee doen als ik t leuk vind.
Wat zijn jou stats dan?

Licht blijven heeft ook zn voordelen als je in lage klasse dikke pr's kunt zetten

powerlifting leuk te lezen succes, je hebt kracht zat in ieder geval.

Ja kk had yvonne al gesproken zal wss mee doen als ik t leuk vind.
Wat zijn jou stats dan?

Die staan in mijn handtekening, zijn vrij recent.

SQ 3x50
BP 1x45 T&G, paused geen idee nog
DL 1x100

Als je het leuk vind en je wilt wedstrijden doen, is het handig om met de beginners mee te doen. Is wat luchtiger volgens mij en dan hoef je ook nog geen lid van NPB te zijn (scheelt geld, mocht je het toch niks aan vinden :p ).

Die staan in mijn handtekening, zijn vrij recent.

SQ 3x50
BP 1x45 T&G, paused geen idee nog
DL 1x100

Als je het leuk vind en je wilt wedstrijden doen, is het handig om met de beginners mee te doen. Is wat luchtiger volgens mij en dan hoef je ook nog geen lid van NPB te zijn (scheelt geld, mocht je het toch niks aan vinden [emoji14] ).
Ja dat had ik al gehoord. Hoelang doe jij t al?
powerlifting leuk te lezen succes, je hebt kracht zat in ieder geval.
Dank u daank u

Ja dat had ik al gehoord. Hoelang doe jij t al?

Dank u daank u

Ik train specifiek op kracht sinds midden september of zo, weet niet precies. Vanaf dat moment de keuze gemaakt om powerliften te gaan doen en ik ben er gek op :D
Zelf train ik sinds juni 2013, maar toen meer BB gericht ;)

Ik train specifiek op kracht sinds midden september of zo, weet niet precies. Vanaf dat moment de keuze gemaakt om powerliften te gaan doen en ik ben er gek op :D
Zelf train ik sinds juni 2013, maar toen meer BB gericht ;)
Ben je ook een beetje buff dan

• Like
Waarderingen: LM
Hell is zo buff dat haar stats in streepjes worden weergeven

• Like
Waarderingen: GPRO
Nee, moet dat dan..?

ik weet niet wat jij precies buff vindt, maar mijn beenspieren en biceps mogen er opzich wel zijn hoor (al zijn ze niet echt zichtbaar door het vet :o ), maar dat is voor mij een bijkomend effect bij liften :D

Sowieso :cool:
Pl zn meestal buff toch. moet toch beetje spieren hebben.

Terug
Naar boven