MuscleMeat

Hossel's Log

Sterke row zo met 1 hand 12 reps.

Geen last van elleboog?

Ik zat ff te denken he.
Heb je weleens tricep extension gedaan dat je rechtop zit en achter je hoofd laat zakken?
Toen mijn linker elleboog fucked up was kon ik die wel goed doen, dus misschien kan je die doen ipv liggend

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat ff te denken he.
Heb je weleens tricep extension gedaan dat je rechtop zit en achter je hoofd laat zakken?
Toen mijn linker elleboog fucked up was kon ik die wel goed doen, dus misschien kan je die doen ipv liggend
Jaa die heb ik wel eens gedaan. Wel lang geleden dus weet niet meer of ik veel last had.

die zou ik dan wel met ez bb doen ipv rechte stang.

belast wat minder.

Lowbar goodmorning
8x40
8x40
8x40

Squat
5x60
5x60
5x60
5x60

Lying legcurl
12x30
12x30
12x30
12x30

Hanging leg raises
12x
12x
12x
12x

Cardio

Bench
1x50
1x57.5 fail
1x55

Close grip
5x35
5x35
5x35
5x35

Ohp
12x20
12x20
12x20
12x20

Db row
8x22
8x22
8x22
8x22

Heel vreemd dat je niet vooruit gaat.
Ik heb Westside Barbell gister gemaild of ik bepaalde aanpassingen in het systeem moet doen wanneer het voor een vrouw bedoeld is en ik kreeg als antwoord dat Louie mij hierover gaat antwoorden als ie tijd heeft.
WSB zou namelijk ook gewoon bij vrouwen moeten werken. (en natural ja)

Bench
5x35
5x35
5x35
3x45
3x45
3x45

Incl db press
8x14
8x14
8x14

Close grip bench press
8x35
8x35
8x35
8x35

Tricep pulldown
10x15
10x15
10x15

Straight bar pushdown
10x15
10x15
10x15

Ik kreeg dit terug van de grote baas van Westside Barbell

Hi Jay, this is from Louie:

The training is the same for both. Does she have potential? Does she have a strong base? Does she have confidence? Does she really want to do the training? These are the questions you must ask.

-Louie

Ik denk dat je potentie en een sterke basis hebt aangezien je na een jaar al je eigen gewicht drukt bijvoorbeeld, maar over de rest kan ik weinig zeggen want ik zie je nooit trainen.

Dl
5x60
5x70
3x80
3x80
3x80

Cable row
10x45
10x45
10x45

Latt pulldown
10x35
10x35
10x35

Sldl
10x30
10x30
10x30

Bb curl
7x25
6x25
6x25

concentration curl
10x8
10x8
10x8

Beetje buik spieren.

sterke deadlifts meis!

Zeker nette deads.

Ff over dat progressie boeken.

Hossel was toch niet aan het bulken?

Progressie in de cut is niet eenvoudig.

ik heb een vraag. Als ik zwaarder lift. dus 80 ipv 60. Probeer ik dezelfde houding aan alleen ben ik dan meer bezig met mn rug recht houden dan hoe ik sta. Ik probeer mn kont meer nabeneden te doen dan eerst en meer rechtop ipv na voren. Maar ik voel me dan zo instabiel en t voelt veel zwaarder bij mn bovenbenen. Wat kan il hieraan doen.
Zeker nette deads.

Ff over dat progressie boeken.

Hossel was toch niet aan het bulken?

Progressie in de cut is niet eenvoudig.
Ik bulk niet, maar ik cut ook niet.

ik heb een vraag. Als ik zwaarder lift. dus 80 ipv 60. Probeer ik dezelfde houding aan alleen ben ik dan meer bezig met mn rug recht houden dan hoe ik sta. Ik probeer mn kont meer nabeneden te doen dan eerst en meer rechtop ipv na voren. Maar ik voel me dan zo instabiel en t voelt veel zwaarder bij mn bovenbenen. Wat kan il hieraan doen.

Ik bulk niet, maar ik cut ook niet.

lastig om te zeggen zonder video. Je moet iig niet zo ver naar achter dat je schouders achter de halter hangen.

ik zou niet te veel nadenken over rechter op of heupen hoogte. Ik zou aanraden gewoon in een positie te staan die sterk voelt en enige dan is borst omhoog forceren. Dus eerder denken in borst omhoog ipv heupen omlaag

lastig om te zeggen zonder video. Je moet iig niet zo ver naar achter dat je schouders achter de halter hangen.

ik zou niet te veel nadenken over rechter op of heupen hoogte. Ik zou aanraden gewoon in een positie te staan die sterk voelt en enige dan is borst omhoog forceren. Dus eerder denken in borst omhoog ipv heupen omlaag
Oke dankje. Ik heb meer moeite met mn rug rechthouden als het zwaarder word. Zal even een filmpje maken volgende week.

There's more than one way to skin a cat natuurlijk, maar imo wordt hier een prima setup op de deadlift heel duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Als je deze positie aanneemt en er gebeurt nog steeds iets onwenselijks zoals te veel bolling van de rug dan is het waarschijnlijk eerder een kwestie van strength imbalance dan techniek.

Hopelijk heb je er wat aan. :)

Probeer naast je kont naar beneden te doen hem ook harder aanspannen waardoor je heup extensie krijgt.
Je krijgt dan automatisch een wat rechte/gearchte rug en de lift wordt makkelijker doordat de glutes meer geactiveerd worden.

Terug
Naar boven