- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa rows zijn altijd sterk geweest.Sterke row zo met 1 hand 12 reps.
Geen last van elleboog?
Jaa die heb ik wel eens gedaan. Wel lang geleden dus weet niet meer of ik veel last had.Ik zat ff te denken he.
Heb je weleens tricep extension gedaan dat je rechtop zit en achter je hoofd laat zakken?
Toen mijn linker elleboog fucked up was kon ik die wel goed doen, dus misschien kan je die doen ipv liggend
die zou ik dan wel met ez bb doen ipv rechte stang.
belast wat minder.
Ohja ik snap je. die kan ik wel heel licht met 1 hand.1 hand met dumbell bedoelde ik. Als je met 2 handen doen wil zou ik geen stang maar zwaardere dumbell pakken en deze met 2 handen vasthouden
Hi Jay, this is from Louie:
The training is the same for both. Does she have potential? Does she have a strong base? Does she have confidence? Does she really want to do the training? These are the questions you must ask.
-Louie
ik heb een vraag. Als ik zwaarder lift. dus 80 ipv 60. Probeer ik dezelfde houding aan alleen ben ik dan meer bezig met mn rug recht houden dan hoe ik sta. Ik probeer mn kont meer nabeneden te doen dan eerst en meer rechtop ipv na voren. Maar ik voel me dan zo instabiel en t voelt veel zwaarder bij mn bovenbenen. Wat kan il hieraan doen.
Ik bulk niet, maar ik cut ook niet.Zeker nette deads.
Ff over dat progressie boeken.
Hossel was toch niet aan het bulken?
Progressie in de cut is niet eenvoudig.
ik heb een vraag. Als ik zwaarder lift. dus 80 ipv 60. Probeer ik dezelfde houding aan alleen ben ik dan meer bezig met mn rug recht houden dan hoe ik sta. Ik probeer mn kont meer nabeneden te doen dan eerst en meer rechtop ipv na voren. Maar ik voel me dan zo instabiel en t voelt veel zwaarder bij mn bovenbenen. Wat kan il hieraan doen.
Ik bulk niet, maar ik cut ook niet.
Oke dankje. Ik heb meer moeite met mn rug rechthouden als het zwaarder word. Zal even een filmpje maken volgende week.lastig om te zeggen zonder video. Je moet iig niet zo ver naar achter dat je schouders achter de halter hangen.
ik zou niet te veel nadenken over rechter op of heupen hoogte. Ik zou aanraden gewoon in een positie te staan die sterk voelt en enige dan is borst omhoog forceren. Dus eerder denken in borst omhoog ipv heupen omlaag