SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje. [emoji11]
Geen idee. Zal.vandaag ff in gym vrage
Geen idee. Zal.vandaag ff in gym vrage
---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------
Goodeveningg
Benen!!
Frontsquat geprobeerd
1x1x40
Deed beetje pijn aan mn polsen
Squat
3x10x70
DL
2x8x60
1x8x70
Leg extention
3x8x80
Lying legcurl
3x8x40
Glute kickback ( in leg extention )
3x10x35
Ja denk t.moest je wennen aan de clean grip dat je je polsen voelde?
lekker!Ja denk t.
Maar mn back squat ging al veel beter. Ging heel langzaam en focussen op houding[emoji16]
Doe jij ook frontsquats?
Hoe zwaar doe je dit dan?jazeker....heerlijke oefening
Maar ik ben ook redelijk lenig in mijn polsen en train ook wel vaker overhead squats, snatches en jerks
je zou nog wrist stretches kunnen proberen en anders cross grip? doen er meer hier
Hoe zwaar doe je dit dan?
Jaa kan het proberen, veel oefenen ook.
Okee netjes. dus voor mijn beginners frontsquat is t wel goed [emoji39]heb ze de laatste tien weken niet meer gedaan...
de eerste 6 maanden dat ik trainde had ik hetzelfde gewicht met de backsquat als de frontsquat, daarna bleef de frontsquat iets achter.
Heb even teruggezocht: laatste keer was voor de zomer en was setje van 5 x 15, 5 x 25, 5 x 35, 5 x 45, 3 x 50, 2 x 52,5 en 1 x 55
voor een strongman of powerlifter ok.
zeker wetenOkee netjes. dus voor mijn beginners frontsquat is t wel goed [emoji39]
En je backsquats dan?Ik deed vanavond ook 1x1x40kg frontsquat. Rip polsen indeed![]()