XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Prima gedaan op je deadlift. Nu heb je precies een goede periode om je voor te bereiden op NK junioren.
En leuk je ' in real life' gezien te hebben.

Dankjewel! Ja inderdaad, 5 maanden de tijd en een ervaring rijker.

Leuk je nu een keer gezien te hebben ja :) tot bij het USC!

• #2.542

Vanaf 3:13:00 deadlift beurt 3.
Toen die de grond af was wist ik dat ik hem had omdat ik fail vanaf de grond.

Waarom ben je pas om 4 uur naar bed gegaan dan? Spanning?

Nu verder bouwen naar volgende contest

Mooi DL PR!!
3de plaats is toch goed gedaan. :)

Goed gedaan! Weer een ervaring rijker.
Ik heb af en toe even gekeken.

Netjes hoor! Je bent sterkkkk!

• #2.547
Waarom ben je pas om 4 uur naar bed gegaan dan? Spanning?

Nu verder bouwen naar volgende contest

Nee was in één zin. Ik was vrijdag op zaterdag om 04:00 naar bed gegaan omdat ik pas 03:00 thuis was van werk.
Ga volgende keer gewoon niet zo kort op de wedatrijd nog zoveel werken.

Exactly!

Mooi DL PR!!
3de plaats is toch goed gedaan. :)

Goed gedaan! Weer een ervaring rijker.
Ik heb af en toe even gekeken.

Leuk dat je gekeken hebt :) stream deed het nu ook echt perfect geloof ik.

Netjes hoor! Je bent sterkkkk!

Dankjewel :D

Laatst bewerkt:
Jammer van je squat en bench. Wel mooie pr op dl en gefeliciteerd met je 3e plek. Volgend nk sta je er vast en zeker.

ow ja. nog een vraag. Ik zag ook sommigen sumo daadliften. Dat staat gelijk aan conventioneel?

Knap dat je je nog zo lekker kon focussen op die deadlifts als laatste! Gefeliciteerd met je PR en het brons natuurlijk:clap:.

De overwinningen nog gevierd met een goede eetsessie?:D

• #2.553
Je kreeg lint in je oog toen ik je medaille omhing, sorry was mijn eerste keer...

Was het vergeten maar oefening baart kunst ;)

Jammer van je squat en bench. Wel mooie pr op dl en gefeliciteerd met je 3e plek. Volgend nk sta je er vast en zeker.

Dankjewel! Ik had m'n voorbereiding een stuk beter, of eigenlijk minder slecht, aan moeten pakken. Denk dat dat al veel zou schelen.

Ben overigens gisteravond heel licht grieperig geworden dus hoop dat het niet doorzet :o

Ja stream werkte goed. Maar ik heb ook gekeken via de insta van Fox. Ik zag ook mensen uit Zwolle die ik herkende. Grappig, klein wereldje.

Ja die stream via instagram was leuk gedaan!
Grappig inderdaad, terwijl dr zelfs vrij weinig deelnemers en publiek was.

ow ja. nog een vraag. Ik zag ook sommigen sumo daadliften. Dat staat gelijk aan conventioneel?

Ja dat mag. Zolang je voeten maar niet de plates raken geloof ik.
Viel me wel op dat het percentage conventioneel nu hoger lag dan op de sbd binnen mijn liftgroep.

Knap dat je je nog zo lekker kon focussen op die deadlifts als laatste! Gefeliciteerd met je PR en het brons natuurlijk:clap:.

De overwinningen nog gevierd met een goede eetsessie?:D

Dankjewel :D
Ja m'n vriend had me helemaal hyped gekregen om voor de 3e plek te gaan. Ik dacht ook; al haal ik me knieën open ik trek die 132.5 omhoog.

Edit: ordinair mcdonalds op omdat we geen zin hadden om te koken of uit eten te gaan :p

Had trouwens voor DL wel riem strakker gedaan. Liep een beetje als een pinguin qua gevoel maar zorgde gelukkig voor goede brace behouden.

Damn, even niet actief gekeken en zie dat er van alles is gebeurd. Mooie wedstrijd gedraaid en (nog belangrijker!) afgestudeerd! Congratz! :klink:

Super goed gedaan! Jammer van je bench en squat, maar je deadlift zag er goed uit. Daar zat zeker nog wel ruimte in!
Nu weer ff lekker bouwen en goed voorbereiden voor de volgende keer :)

• #2.556
Damn, even niet actief gekeken en zie dat er van alles is gebeurd. Mooie wedstrijd gedraaid en (nog belangrijker!) afgestudeerd! Congratz! :klink:

Haha dat is soms juist wel leuk. Dan valt het pas goed op hoe hard iemand vooruit gegaan is.

Dankjewel en proost :klink:

Super goed gedaan! Jammer van je bench en squat, maar je deadlift zag er goed uit. Daar zat zeker nog wel ruimte in!
Nu weer ff lekker bouwen en goed voorbereiden voor de volgende keer :)

Een 135 was inderdaad waarschijnlijk gelukt. In ieder geval een goed geboel dat ik nu na een half jaar eindelijk een stuk vooruit ben gegaan met m'n deadlift.

Ga ik zeker doen :D

Beetje laat maar congratz met je derde plekkie! Echt helemaal top!

Heb je jammer genoeg niet zien liften, maar gefeliciteerd met je resultaten en pak de volgende keer 2 dagen van tevoren complete rust, werkte voor mij ook echt goed!

• #2.559
Beetje laat maar congratz met je derde plekkie! Echt helemaal top!

Dankjewel en zeker niet te laat! :)

Heb je jammer genoeg niet zien liften, maar gefeliciteerd met je resultaten en pak de volgende keer 2 dagen van tevoren complete rust, werkte voor mij ook echt goed!

Dat heb ik nu wwl geleerd inderdaad. Deload zit hem toch niet alleen in de training zelf om het maar zo te zeggen. Thabks voor de tip :)

Overigens lekker oor- en keelpijn en hoesten dus dat zal denk ik ook hebben meegespeeld.

---

Ga deze week beginnen met 4-daagse sheiko en train deze week alleen donderdag en zaterdag om op te kunnen laden.
Heb het schema al helemaal naar eigen wens aangepast dus ben erg benieuwd!

Goed gedaan pp!! Op naar de volgende meet:)

Terug
Naar boven