AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Inb4 84kg+ klasse en 450kg totaal:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.663
25/11/2018 - week 3, dag 4 (comp cycle)
Incline BP

1x5 35 kg (extra)
1x4 40 kg (extra)
5x3 45 kg

Deadlift from boxes
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x3 115 kg
1x2 132.5 kg
1x2 132.5 kg*
1x2 132.5 kg
Voor het eerst in lange tijd dat m'n duimen wat pijn deden met hookgrip.

Unilateral lat pulldown
1x6 13.5 kg per kant
3x6 18 kg per kant

Dumbell shoulder press (van dag 3)
4x6 10 kg

Walking lunges
4x5 12 kg per kant

High step up
1x12 bw per kant
1x10 bw per kant

Unilateral tricep pushdown (van dag 3)
4x6 5.7 kg per kant
Beetje licht maar anders te zwaar. Daarom zonder een seconde rust doorgegaan.

Trainingstijd: 110 min incl kletsen

Best een easy training vanwege de taper. Alles voelde ook goed aan.

---

Totaan afgelopen vrijdag stond voor 4/12 een herkansing (ik had een 5.0) op de planning van m'n eerste vak.
Ik moet alle tentamens binnen twee kansen halen. Haal ik eentje niet moet ik stoppen met de premaster en mag ik deze premaster nooit meer doen.
Best wel grote druk en studie heeft voor mij daardoor hoge prioriteit.
Afgelopen vrijdag inzage en had drie opmerkingen geplaatst. Van eentje wist ik zeker dat ik punten moest krijgen, rest was aankijken. Heb ik dus uiteindelijk een 5.7!

Voordat ik dit wist had ik in stilte besloten de DRC te gaan skippen. Door studiedrukte en in Veldhoven moeten gaan slapen omdat ik anders niet optijd kan komen (10:00u op plankier).
Ingeschreven voor Northside Barbell Cup, maar sta daar op de reservelijst.
Ik ga nu nog even hard nadenken of het verstandig is om DRC te gaan doen, omdat ik oa die week daarna een nieuw tentamen heb.
To be continued....

Vanwege leren training 3 geskipt en was gisteren dagje Bataviastad. Cba om 70 min te reizen naar USC na terugkomst. Dus vandaag training 4.
Aankomende week 3 trainingen volgens schema. Ik ga hoe dan ook door met afmaken van dit schema, wedstrijd of niet.

Studie gaat toch voor. Wedstrijden zijn er altijd wel:)

25/11/2018 - week 3, dag 4 (comp cycle)
Incline BP

1x5 35 kg (extra)
1x4 40 kg (extra)
5x3 45 kg

Deadlift from boxes
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x3 115 kg
1x2 132.5 kg
1x2 132.5 kg*
1x2 132.5 kg
Voor het eerst in lange tijd dat m'n duimen wat pijn deden met hookgrip.

Unilateral lat pulldown
1x6 13.5 kg per kant
3x6 18 kg per kant

Dumbell shoulder press (van dag 3)
4x6 10 kg

Walking lunges
4x5 12 kg per kant

High step up
1x12 bw per kant
1x10 bw per kant

Unilateral tricep pushdown (van dag 3)
4x6 5.7 kg per kant
Beetje licht maar anders te zwaar. Daarom zonder een seconde rust doorgegaan.

Trainingstijd: 110 min incl kletsen

Best een easy training vanwege de taper. Alles voelde ook goed aan.

---

Totaan afgelopen vrijdag stond voor 4/12 een herkansing (ik had een 5.0) op de planning van m'n eerste vak.
Ik moet alle tentamens binnen twee kansen halen. Haal ik eentje niet moet ik stoppen met de premaster en mag ik deze premaster nooit meer doen.
Best wel grote druk en studie heeft voor mij daardoor hoge prioriteit.
Afgelopen vrijdag inzage en had drie opmerkingen geplaatst. Van eentje wist ik zeker dat ik punten moest krijgen, rest was aankijken. Heb ik dus uiteindelijk een 5.7!

Voordat ik dit wist had ik in stilte besloten de DRC te gaan skippen. Door studiedrukte en in Veldhoven moeten gaan slapen omdat ik anders niet optijd kan komen (10:00u op plankier).
Ingeschreven voor Northside Barbell Cup, maar sta daar op de reservelijst.
Ik ga nu nog even hard nadenken of het verstandig is om DRC te gaan doen, omdat ik oa die week daarna een nieuw tentamen heb.
To be continued....

Vanwege leren training 3 geskipt en was gisteren dagje Bataviastad. Cba om 70 min te reizen naar USC na terugkomst. Dus vandaag training 4.
Aankomende week 3 trainingen volgens schema. Ik ga hoe dan ook door met afmaken van dit schema, wedstrijd of niet.
0,7 erbij na een inzage, female privilege.. :p

• #3.666
Groot gelijk in :)
Denk dat ik maar verstandig moet zijn en aan ga kijken of NBC in februari lukt qua reserve staan en anders daarna weer wedstrijd.

Niet als het doorrekenfouten waren :P
En juiste spss-output 0 pt voor gekregen ipv 3 pt die zouden moeten
Weet je op welke reserve plaats je staat of is dat niet te zien?

Hoe is de witte chocolade pindakaas van de pindakaaswinkel? Zag het voorbij komen op je myfitnesspal. Toevallig nog meer smaken geprobeerd?

Groot gelijk in :)
Denk dat ik maar verstandig moet zijn en aan ga kijken of NBC in februari lukt qua reserve staan en anders daarna weer wedstrijd.

Niet als het doorrekenfouten waren :P
En juiste spss-output 0 pt voor gekregen ipv 3 pt die zouden moeten
vraag me bij zulke verschillen altijd wel af hoe die docenten in de eerste instantie nakijken:o

Hmm met wat goede planning moet de DRC cup wel lukken, toch? Anders gewoon in de gym PR'en en doorbouwen naar NSB of anders NJK?

• #3.671
Weet je op welke reserve plaats je staat of is dat niet te zien?

Op moment van inschrijven was ik 8e. Maar kan niet zien hoeveelste ik nu sta en/of hoeveel mensen al doorgeschoven zijn

Hoe is de witte chocolade pindakaas van de pindakaaswinkel? Zag het voorbij komen op je myfitnesspal. Toevallig nog meer smaken geprobeerd?

Geen andere smaken van de pindakaaswinkel geprobeerd. Had deze vorig jaar gehaald bij de Plus (kom daar verder nooit)
Vind hem lekker. Hij is echt wat romiger/boteriger zoals je ook met witte chocolade hebt. Enige minpunt is dat er weinig witte choco chunks inzitten.

vraag me bij zulke verschillen altijd wel af hoe die docenten in de eerste instantie nakijken:o

Ik dus ook :o

Hmm met wat goede planning moet de DRC cup wel lukken, toch? Anders gewoon in de gym PR'en en doorbouwen naar NSB of anders NJK?

Zou vast wel kunnen met een strakke planning. Plannen ben ik ook goed in.
Daar komt dan nog bovenop dat ik daar hotel moet boeken (lees: 150eu verder ofzo).
Ik kan het me sowieso wel permitteren om in de gym te pieken (2,5-3 uur) vs weekend DRC (1,5 dag).
Plus mentale aftermath van een wedstrijd, heb ik toch altijd wel een beetje.

Ik vind romig/boterig eigenlijk wel nice altijd, want dan kan je het makkelijk verspreiden over rijstwafels etc. Kan je eens een fototje posten :D? Kan ook in whey topic aangezien dat toch een mini food topic wordt :roflol:

• #3.673
Ik vind romig/boterig eigenlijk wel nice altijd, want dan kan je het makkelijk verspreiden over rijstwafels etc. Kan je eens een fototje posten :D? Kan ook in whey topic aangezien dat toch een mini food topic wordt :roflol:

Zit nog maar één eetlepel in, dus valt weinig aan te zien denk ik? :o
Snel even nieuwe halen dus. Ga uit nieuwsgierigheid dan wel voor een andere smaak.
Hij lijkt qua structuur erg op 100% pindakaas van de appie. Maar dan net iets minder waterig, dus net wat vaster. Goed smeerbaar in ieder geval.

Zit nog maar één eetlepel in, dus valt weinig aan te zien denk ik? :o
Snel even nieuwe halen dus. Ga uit nieuwsgierigheid dan wel voor een andere smaak.
Hij lijkt qua structuur erg op 100% pindakaas van de appie. Maar dan net iets minder waterig, dus net wat vaster. Goed smeerbaar in ieder geval.
Ah oke, ben benieuwd. Zal binnenkort eens proberen, moet eerst door m'n kilo van myprotein heen komen tho die tegen valt..

• #3.675
Ah oke, ben benieuwd. Zal binnenkort eens proberen, moet eerst door m'n kilo van myprotein heen komen tho die tegen valt..

Heb ook een keer van myprotein zo'n t*ring grote pot besteld en vond het echt naar bos smaken.
Heb het gewoon de prullenbak ingedaan, veelste zonde om daar doorheen te grinden als pindakaas echt lekker kan zijn. Zeker voor die kcals.

Kan hier trouwens verkooppunten vinden:
https://depindakaaswinkel.nl/verkooppunten/

School gaat voor, no matter what:)
Balen van de wedstrijd, maar gelukkig worden er inderdaad meerdere in een jaar georganiseerd:yes:

Als ik nog even mag inhaken op de pindakaasconversatie: Dadel-kaneel pindakaas van de Pindakaaswinkel is bij uitstek mijn favoriet!drool:

• #3.679
School gaat voor, no matter what:)
Balen van de wedstrijd, maar gelukkig worden er inderdaad meerdere in een jaar georganiseerd:yes:

Als ik nog even mag inhaken op de pindakaasconversatie: Dadel-kaneel pindakaas van de Pindakaaswinkel is bij uitstek mijn favoriet!drool:

True that! Natuurlijk kan ik alles wel zodanig plannen dat het uitkomt. Maar met 24/7 bezig zijn ga ik me kut voelen. En de dag na een wedstrijd ben ik sowieso niet productief.

Oeh klinkt lekkerrrr. Ga ik die eens proberen te scoren :D even langs de Plus dus binnenkort.

26/11/2018 - week 4, dag 1 (comp cycle)
BP paused

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x1 60 kg
1x1 60 kg
1x1 60 kg
BP en squat omgedraaid ivm drukte bij squatrek.
Voelde, net zoals vorige sessie, echt nice om 1 vingerbreedte bdz smaller te benchen. Veel natuurlijker.

Squat
1x3 60 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x2 97.5 kg
1x2 97.5 kg
1x2 97.5 kg
1x2 97.5 kg
Nog steeds drukte bij squatrek. Ivm onderhand bijna sluiten van de portschool daardoor onderstaande geskipt.

Cable chest fly ss rear delt fly
Geskipt

Hypextension (ipv goodmorning)
3x8 bw +15 kg

Dead hang
2x15 sec rechts - links
1x25 sec beide

Trainingstijd: 80 min

Beetje hoofdpijn die net 10 min voor de training opkwam. Maar was gelukkig na 3 setjes benchen weg.

• #3.680
28/11/2018 - week 4, dag 2 (comp cycle)
Deadlift

1x2 80 kg (ipv 77.5 makkelijker)
1x2 92.5 kg
1x2 110 kg
1x2 110 kg
1x2 110 kg
DL en BP omgeruild om niet te wachten.
Voelde het best wel in m'n glutes. Misschien omdat ik maandag hyperextensions deed na lange tijd niet, maar had gelukkig geen spierpijn.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Unilateral seated row
3x6 23 kg per kant

Ab rollouts
3x6 bw

Trainingstijd: 45 of 50 min :emo:

Terug