- Waardering
- 7.886
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker
17/7/2017 - week 1, dag 1 (#SL, prep 2)
Squat
1x5 55 kg
1x5 65 kg
1x3 75 kg
1x7 75 kg
1x4 75 kg
1x8 75 kg
1x2 75 kg
1x5 75 kg
Janken dit zeg... Sinds vanmiddag ook hoofdpijn, wat totaal niet meewerkte hierbij.
BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
Facepull
3x8 10 kg
Hierna naar huis gegaan, door al het bracen knalde m'n kop zowat uit elkaar. Nu even naar de super kwark kopen, in bed serietje kijken en op tijd slapen.
Dumbell fly ss rolling tricep extension
Geskipt
Dragon flags (oefenen) ss bench squeeze
Geskipt
Trainingstijd: 50 min
Valt me best mee
Hmm dit was er 1 met 6 sets op 70%, meestal toch <5 min rust op lagere reps en 7-8 min op hogere reps, dan ben je wel binnen 50 min/1 uur klaar toch. Wanneer 9 reppers in de ladder komen is het wel een stuk kutter.

Sterk man!Door die koppijn wilde ik zsm de training doorgaan. Ben gewoon verder gegaan zodra m'n benen niet meer strak stonden, meestal na 2-3 min.
9 reppers, wil je dood gaan
---
Vanavond wederom mountainbiken. Compenseer al die cardio toch vaak wel met extra eten. Maar ik verbrand zoveel, ook met heen en weer fietsen naar de route, dat ik alsnog extra verbrand. Bovenop kcal deficit dus.

Vandaag wel wat zweverig of hoe je het ook wilt noemen. Hoop dat ik vanavond gewoon wat extra energie krijg tijdens het fietsen.Aankomende woensdag zal al m'n laatste dag van de cut zijn. Heb gemerkt dat lang fietsen tijdens cutten echt zwaar is. Ik vertrek volgende week vrijdag met per dag 90-100km op de fiets (voor het eerst zo'n afstand) en wil de donderdag daarvoor zeker al op onderhoud eten.
Zit wel te twijfelen of ik de laatste week (vanaf vandaag) nog wat extra gas erop wil zetten of niet... Hoe groot is de kans op krachtsverlies als ik een week nog wat extra onder m'n deficit duik?
Ben je al tevreden? Ja, lekker naar onderhoud. Helemaal als je veel gaat fietsen, daar verbrand je veel kcal mee.

Ik zit nu om het punt van tevredenheid heen; ik vind het erg mooi, en een weekje extra zou net de kers op de taart kunnen zijn voor mezelf.
Denk inderdaad na dit weekend al naar onderhoud nu je het zegt. Heb even gekeken en met dat fietsen verbrand ik 2800-3100 per dag
Even goed bijtanken van tevoren.
Ik zou een buffer gaan creëren. Zeker na het weekend al lekker wat meer gaan eten. Die paar dagen erna gaan ect niet het verschil brengen, en het moet ook leuk blijven he :-). Nou we zien de before and after pics wel verschijnen.

*ontvolg*Klinkt goed, je hebt me goed geholpen met m'n beslissing
Dit is wel een shape waar ik verder op wil en kan gaan bouwen, dus dat is ook mooi natuurlijk.
Hehe pics komen er niet. Op z'n hoogst nog een heel erg klein uitgesneden stukje rug oid...

Aah, maja natuurlijk tenzij je een trans bent dan ben je gewoon getikt ipv vrouw of man.Thanks!
Mag vrouw ook?
Ja best welVandaag wel wat zweverig of hoe je het ook wilt noemen. Hoop dat ik vanavond gewoon wat extra energie krijg tijdens het fietsen.
Zalig toch dan kan je lekker smullen... dat is dus het mooie he. Weten dat je kan en mag maar dat er iets tegenover moet staan dat je helpt en ook goed voor je is.Ik zit nu om het punt van tevredenheid heen; ik vind het erg mooi, en een weekje extra zou net de kers op de taart kunnen zijn voor mezelf.
Denk inderdaad na dit weekend al naar onderhoud nu je het zegt. Heb even gekeken en met dat fietsen verbrand ik 2800-3100 per dag
Even goed bijtanken van tevoren.