Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
12/7/2017 - week 4, dag 2 (#SL, prep 1)
Deadlift up to knees

1x3 65 kg
1x3 75 k
1x3 90 kg
1x2 95 k
1x2 95 kg
1x1 100 kg
1x1 100 kg
1x1 100 kg
Lukte me niet helemaal lekker om alle cues voor elke rep goed te krijgen. Waren geen lelijke reps, alleen wel jammer.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x1 55 kg
1x1 55 kg
1x4 47.5 kg
Vrij easy allemaal :)

Rolling triceps extension -- dragon flags (oefenen)
5x6 9 kg -- geskipt

Lat pulldown
2x10 55 kg (ipv 5x6)

Trainingstijd: 65 min

• #1.405
Moest je die ene stomme bus halen?:(

Moest de abs skippen door darmproblemen en kwam toen helaas ook niet meer helemaal goed bij de lat pulldown :bang:

---

Gewicht weer 66.7, woog ik ook op 6 en 7 juli. Tussen deze dagen gewicht omhoog.

Lijkt wel alsod ik sinds zondag amper ontlasting kwijt raak dus verwacht alsnog gewichtsdrop aankomende dagen.

Oei! Dan hoop ik voor je dat de darmpjes weer snel terug normaal gaan werken.
Veel koffie in de ochtend is bij mij de trigger:D

Moest de abs skippen door darmproblemen en kwam toen helaas ook niet meer helemaal goed bij de lat pulldown :bang:

---

Gewicht weer 66.7, woog ik ook op 6 en 7 juli. Tussen deze dagen gewicht omhoog.

Lijkt wel alsod ik sinds zondag amper ontlasting kwijt raak dus verwacht alsnog gewichtsdrop aankomende dagen.
Miss helpt het om iets meer magnesium te nemen als licht laxeermiddel (vooral de oxide werkt daar prima voor en is super cheap bij de kruidvat). Heb er zelf ook sinds t dieet last van:/ Ik eet net te weinig onoplosbare vezels nu.

• #1.410
Miss helpt het om iets meer magnesium te nemen als licht laxeermiddel (vooral de oxide werkt daar prima voor en is super cheap bij de kruidvat). Heb er zelf ook sinds t dieet last van:/ Ik eet net te weinig onoplosbare vezels nu.

Neem al elke dag 400mg magnesium savonds en sochtends 20gr forlaxpoeder. Meer dan dat voor langere tijd is denk ik niet zo'n slim idee :p

Sinds zondag maar 2,5x hoeven te gaan. Let wel op m'n vezelinname, min 22 pd.

Wel vervelend dat jij er ook last van hebt, verstopping etc is naar...

In de cut schijt je gewoon minder door kcal inname.
ZO simpel is het.
Soms hoef je 2/3 dagen niet.

it is what it is.

• #1.412
In de cut schijt je gewoon minder door kcal inname.
ZO simpel is het.
Soms hoef je 2/3 dagen niet.

it is what it is.

Daar had ik nog geen eens aan gedacht :o

14/7/2017 - week 4, dag 3 (#SL, prep 1)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg

Board press
1x3 40 kg
1x3 47.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x1 55 kg
1x2 55 kg (ipv 2x1)
Deed het in het squatrack met de leggers als "board". First time deze oefening. Voelde wel goed.

Dumbell fly ss hyperextension
Naar morgen -- 4x8 bw +5kg

Trainingstijd: 55 min

Erg drukke dag vandaag. Naar m'n vader, met m'n vriend, met ov, om mountainbikes op te halen. Met bikes in de trein naar Amsterdam zuid-oost om afstudeeropdracht te bespreken. Fietsen naar decathlon voor fietsbroekje. Dan vanaf daar helemaal terug naar huis 48km.

Om te oefenen. Vriend en ik gaan een weekje met m'n vader naar zeeland en wij 2en gaan daar in 2 dagen naartoe fietsen. Om te kijken of het iets is wat we leuk vinden :D

Neem al elke dag 400mg magnesium savonds en sochtends 20gr forlaxpoeder. Meer dan dat voor langere tijd is denk ik niet zo'n slim idee :p

Sinds zondag maar 2,5x hoeven te gaan. Let wel op m'n vezelinname, min 22 pd.

Wel vervelend dat jij er ook last van hebt, verstopping etc is naar...
Dat is al best veel indd. Vuistregel voor vezels is 14 g per 1000 kcal. Zal ook wel p.p. verschillen en afhangen van het type vezel. Merk zelf dat ik baat heb bij veel volkoren granen en dat eet ik nu veel minder (ook al eet ik wel ruim meer groente/fruit).
Denk dat ik zelf alles ff weer kritisch moet gaan kijken naar mijn voeding, kan altijd beter:p

Daar had ik nog geen eens aan gedacht :o

Erg drukke dag vandaag. Naar m'n vader, met m'n vriend, met ov, om mountainbikes op te halen. Met bikes in de trein naar Amsterdam zuid-oost om afstudeeropdracht te bespreken. Fietsen naar decathlon voor fietsbroekje. Dan vanaf daar helemaal terug naar huis 48km.

Om te oefenen. Vriend en ik gaan een weekje met m'n vader naar zeeland en wij 2en gaan daar in 2 dagen naartoe fietsen. Om te kijken of het iets is wat we leuk vinden :D

Carrière switch :D?

• #1.416
Dat is al best veel indd. Vuistregel voor vezels is 14 g per 1000 kcal. Zal ook wel p.p. verschillen en afhangen van het type vezel. Merk zelf dat ik baat heb bij veel volkoren granen en dat eet ik nu veel minder (ook al eet ik wel ruim meer groente/fruit).
Denk dat ik zelf alles ff weer kritisch moet gaan kijken naar mijn voeding, kan altijd beter:p

Ik dacht dat een ongeschreven regel van 10gr per 1000 kcals er was. Achja dat zal ook wel weer per bron verschillen.

Kan altijf beter, maar moet wel leuk blijven :)

Haha nee zeker niet :D

Eerst maar eens ondervinden of het iets is om wat vaker te gaan doen!

Kan je inmiddels alweer poepen? :D
Haaaaa, flauw..
Wat serieus vroeger als een tierelier bij me werkte: op nuchtere maag koffie/red bull met een sigaret erbij. Of dat gezond is, da's een tweede :o.

Wat tof om naar Zeeland te fietsen, kijk maar uit dat je geen zadelpijn krijgt ;).

Hardlopen werkt bij mij ook erg goed. Mijn hardlooptraining sluit ik vrijwel altijd af met een sprint. Een sprint richting het toilet welteverstaan. :D

Mocht je een gruwelijke hekel aan hardlopen hebben (kan het mij niet voorstellen, maar die mensen schijnen dus ook te bestaan) dan is wandelen ook nog een alternatief.

• #1.419
Kan je inmiddels alweer poepen? :D
Haaaaa, flauw..
Wat serieus vroeger als een tierelier bij me werkte: op nuchtere maag koffie/red bull met een sigaret erbij. Of dat gezond is, da's een tweede :o.

Wat tof om naar Zeeland te fietsen, kijk maar uit dat je geen zadelpijn krijgt ;).

Haha de twee koppen koffie vanochtend heeft denk ik geholpen...

Sigaretten :barf:

Heb vanochtend een broekje bij de decathlon gekocht en dat verlicht zóveel. Ook handschoentjes en dat is echt goede schokdemping.

Hardlopen werkt bij mij ook erg goed. Mijn hardlooptraining sluit ik vrijwel altijd af met een sprint. Een sprint richting het toilet welteverstaan. :D

Mocht je een gruwelijke hekel aan hardlopen hebben (kan het mij niet voorstellen, maar die mensen schijnen dus ook te bestaan) dan is wandelen ook nog een alternatief.

Ik meld me als persoon die echt een gruwelikke hekel heeft aan hardlopen, echt nog geen kilometer vind ik leuk :emo:

Meer wandelen maakt voor mij niet echt verschil heb ik gemerkt

• #1.420
Eerste dag tijdens de cut dat ik, ondanks al dat fietsen, toch over m'n kcals ben gegaan denk ik... AYCE sushi gegeten, god was ik daar aantoe :D

Toetjes waren buffet en heb me daarbij goed kunnen beheersen: zo'n 400gr fruit, twee mini stukjes brownies en een hapje vieze tiramisu

Terug
Naar boven