Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He mannen, niemand die over foto's begint. Wat is er aan de hand?
Sommige mensen moeten minder laisez faire zijn ze moeten meer controle houden over eten en trainen. Dat zijn de wat luie en gemakzuchtige mensen. Maar mensen met de aanleg voor een eetstoornis moeten juist leren de boel op zijn beloopt te laten gaan. Een sport als BB kan dan risicovol zijn want het draait om controle en perfectie. Wees je bewust van dit feit.
Ik denk dat jij gaat groeien als je minder control freak bent met eten en niet zo doorslaat zoals met 300+ crunch. Doe eens een keer per week een junk dag, ga relaxed niks aan sport doen een dag per week en pak er een pizza hamburger en een stuk ijs bijKan je daarna weer 6 dagen gediciplineerd doen. Het klinkt tegenstrijdig maar wedden dat je door die rust, extra eten en het leren loslaten van controle juist gespierder kan worden zonder vet te worden.
Ik trainde zelf op een gegeven moment 7x in de week 2.5uur. Mensen zeiden dat ik minder moest trainen maar ik luisterde niet tot ik opeens helemaal in stortte. Dus kijk hier voor uit! Lange nasleep gehad, wil je niet meemaken. Het is verstandiger 3 of 4x in de week een intensieve training te pakken en cardio erbij. Half uurtje crosstraining na je KT bijvoorbeeld. Verder zou ik me zoals ik al las in andere reacties me ook wat in mijn voeding verdiepen, op de eiwitjes letten enzo.
Ik ben meer mezelf, ernstig ondergewicht veroorzaakt naast lichamelijke klachten ook vermindering van gevoelens, ik voelde amper wat, veel verdriet dat wel. maar kan me geen moment herinneren dat ik gelachen heb. nu kan ik dat weer, heb vaker zin in leuke dingen, en zie ook al wel dat m'n huidige lijf veel gezonder oogt. mooi was ik toen ook zeker niet, wel blijft het lastig om van het vertekende lichaamsbeeld af te komen. het gaat stap voor stap, want ook al heb ik nog wel ondergewicht ik voel me vrijwel meestal nog wat te "dik" rond de middensectie.
Kortom ik voel me om veel redenen beter als toen!
Maar zijn er nog wel momenten dat ik terug zou willen naar die scheinveiligheid.

..
ik voel me vrijwel meestal nog wat te "dik" rond de middensectie.

dat zal een grote stap worden!