Fitness Seller

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen

Bezoekers in dit topic

Knap dat je je zo kon beheersen nog uiteindelijk. Ik ben zelf vrij rustig van mezelf en totaal niet agressief. Zou nooit een eerste klap uitdelen, maar op de een of andere manier gaat er een steekje los als iemand begint tegen mij ofzo.

Roidrage?

:rolleyes:
 
Wordt vervolgd.
Lekker man. Toch beheerst kunnen afreageren, en er wordt nu iets gedaan. Meestal snappen dergelijke holbewoners ook maar 1 taal, en dat is het recht van de sterkste. Nu heb je ook de tijd achter je staan, hopelijk, doordat je al tijden aangeeft overlast te hebben.
 
Dus jij staat binnenkort op straat en mag een vergoeding aan je buren betalen?
Hij kan niets waarmaken. En daarnaast, zij pasten als eerst geweld toe. Ik verdedigde mezelf alleen. Mijn vriendin is m'n getuige.

Volgens de politie had het voor beide kanten geen nut om aangifte te doen aangezien het een 'ja en nee' strijd zou worden die hoogstwaarschijnlijk geseponeerd zou worden. Ik heb laten weten geen aangifte te doen zolang de dikke hobbit dit ook niet zou doen. Dat bureaucratische gerompslomp heb ik geen zin in.

Het enige wat wij willen is een normale nachtrust.
 
Laatst bewerkt:
Je vriendin was getuige? Dus jullie pleegden beide huisvredebreuk.
 
Je vriendin was getuige? Dus jullie pleegden beide huisvredebreuk.
:roflol:

Nee, zij stond buiten en ik werd gevraagd om naar binnen te komen. Kheb 25 minuten aan geluidsopnames gemaakt van het hele gebeuren. Hierop is o.a. te horen dat hij zegt "kom binnen". Er is tevens op te horen dat ze mij aanvallen en ik zeg dat ze hun handjes thuis moeten houden.
 
Het zat er aan te komen.

Gisteren weer een hele dag overlast. Uiteindelijk langs gegaan om te zeggen dat het nu eens moest stoppen. Man deed open en wilde vervolgens de deur in m'n neus dichtgooien dus stak ik mn voet ertussen. Werd vervolgens een schreeuwpartij waarin ik duidelijk maakte pas weg te gaan als de overlast stopte. De man probeerde mij te intimideren door zn vuiste te ballen waarop ik hem uitlachte. Een dikke hobbit van 1,70m met een bierbuik is niet bepaald intimiderend :roflol:.

Zijn hoofddoek vrouwtje begon zich er vervolgens ook mee te bemoeien, op een aggresieve manier. Opeens viel ze mij uit het niets aan waarop ik haar van mij af duwde (ze vloog de woonkamer in lol). Hierdoor flipte de man waarna hij mij sloeg. Jammer voor hem was ik te snel waardoor hij mij alleen schampte, waarna hij een volle poffer op zn oog kon incasseren. Ipv hem helemaal kapot te slaan (wat natuurlijk niet slim is om te doen) stapte ik zijn woning uit. Echter viel hij mij weer aan op de gallerij, terwijl dit gewoon de openbre ruimte is. De kleine vatsige hobbit kon ik makkelijk van mij af houden door hem gewoon terug zijn huis in te duwen.

Andere buren hadden inmiddels politie al gebeld want die kwamen binnen een paar minuten met 2 busjes en 3 auto's aan racen. 8 man politie..

Toen ze boven de lift uit kwamen was ik heel beheerst terwijl die primaat helemaal uit zinnen was.

Kheb rustig de situatie uitgelegd en gezegd dat het een kwestie van tijd was voor dit ging gebeuren aangezien alle instanties hun handen er van af houden. En dat het een volgende keer mogelijk wat minder fijn voor iemand af zal lopen en dat er nu dus gewoon actie ondernomen moet worden. De tijd van polderen is voorbij.

Net telefonisch weer gesproken met de instanties en er lijkt nu toch iets te gaan gebeuren.

Wordt vervolgd.
Laat je ons weten hoe de jilla is?
 
Jezus wat een verhaal, het doet mij denken aan waarom ik een huis gekocht heb in een witte wijk.

Ik ben ook gevlucht voor vluchtelingen.
vooral de hele dag lawaai maken tot diep in de nacht, al zou ik mijn best doen met een drumstel krijg ik het nog niet voor mekaar.

Ik begrijp je volledig, als je nog iets kwijt wil kan het altijd bij mij, ik denk dat we elkaar goed kunnen steunen en je hoeft mij niks uit te leggen, het is een zware lijdensweg.

Sterkte
 
hopen dat deze problemen en slaaptekort je geen gains heeft gekost, wij zaten er ook helemaal doorheen.

zijn nu verlost, hoekhuis in een rustige wijk met koophuizen, het voordeel van een koophuis is de voorwaarde voor een baan.

En mensen met een baan te slapen snachts.
 
Heel jammer aangezien niemand hier op zit te wachten. Maarja, de instanties willen lekker pappen en nathouden om vervolgens verbaast te zijn als er gewonden vallen.

Waar hebben we dat vaker gezien in dit land..
Vergeet je je Nelson Biederman the 4th face niet op te zetten als je voortaan de gallerij oversteekt?
 
...

letsgotoprison.jpg
 
Inderdaad, sterkte man! Topic ff doorgelezen en heb met je te doen! Hopelijk pakken ze een eind op en krijg je leuke, geen overlastgevend, bovenburen.
 
Inderdaad, sterkte man! Topic ff doorgelezen en heb met je te doen! Hopelijk pakken ze een eind op en krijg je leuke, geen overlastgevend, bovenburen.
Het is volgens mij in de sociale sector vrij standaard dat je allochtone buren krijgt die zondags gehele dagen boren,timmeren stront in de tuinen smijten etcetcetc
Laatst kwam er een boze Marrokaanse man bij een collega de spreekkamer in stormen met een enorm grote muil omdat ie al 10 minuten zat te wachten... Beschaving is zeker niet door ons uitgevonden maar ook zeker niet door hun :D
 
Back
Naar boven