XXL Nutrition

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toch voelde ik meer sympathie voor die man die hardhandig werd opgepakt dan voor de overmacht die dat deed; misschien omdat de woordvoerder zijn gezicht niet echt mee heeft?

Jij bent racist.
 
Yess.
Ben inmiddels nog een paar keer boven geweest en meneer wordt met de dag aggresiever. Ik stond laatst voor de flat bij mn motor klaar om naar werk te gaan, kwam die gast aanlopen met z'n vrouw. Terwijl ik m'n slot aan het losmaken ben kijk ik zijn kant op waarna ik natuurlijk meteen de o zo standaard "watser? Wats probleem?" Naar mij toegeworpen krijg (omdat ik dus kijk..).

Ik sta op en begin te lachen natuurlijk, waarop hij nogal aggresieve niet verstaanbare klanken uitpoept. Ik vroeg hem vervolgens dat als hij iets wilde bespreken we dit hier en nu wel zouden kunnen oplossen. Had ik ook wel zin in. Helaas bijten blaffende honden niet en vervolgde meneer zijn weg naar binnen toen zijn vrouw hem aan zijn arm naar binnen sleurde. Waarop ik hem keihard uitlachde.


Helaas, een gemiste kans.


Daarnaast weer contact gehad met BeterBuren. Zweverige kut instantie probeert nu de schuld in mijn schoenen te schuiven omdat ik meer respect moet tonen voor zijn cultuur en moeilijke/zielige achtergrond. Ik heb ze gevraagd of ze wel helemaal 100 waren? Dit kwam het gesprek niet ten goede natuurlijk :D. Er zou een bemiddelingsgesprek plaatsvinden afgelopen woensdag maar de tegenpartij liet opnieuw afweten.

Ik snap het ook wel. Werkloze uitkeringtrekkers hebben immers een immens druk leven.


Wordt vervolgd.
 
Snachts 3 uur. Bivakmuts. Ziekenhuis.

Zo nodig herhalen.

Dan is het zo af met dat gezeik.
Geweld is nooit de oplossing. Vreedzaam polderen wel.


:roflol:
 
Het zat er aan te komen.

Gisteren weer een hele dag overlast. Uiteindelijk langs gegaan om te zeggen dat het nu eens moest stoppen. Man deed open en wilde vervolgens de deur in m'n neus dichtgooien dus stak ik mn voet ertussen. Werd vervolgens een schreeuwpartij waarin ik duidelijk maakte pas weg te gaan als de overlast stopte. De man probeerde mij te intimideren door zn vuiste te ballen waarop ik hem uitlachte. Een dikke hobbit van 1,70m met een bierbuik is niet bepaald intimiderend :roflol:.

Zijn hoofddoek vrouwtje begon zich er vervolgens ook mee te bemoeien, op een aggresieve manier. Opeens viel ze mij uit het niets aan waarop ik haar van mij af duwde (ze vloog de woonkamer in lol). Hierdoor flipte de man waarna hij mij sloeg. Jammer voor hem was ik te snel waardoor hij mij alleen schampte, waarna hij een volle poffer op zn oog kon incasseren. Ipv hem helemaal kapot te slaan (wat natuurlijk niet slim is om te doen) stapte ik zijn woning uit. Echter viel hij mij weer aan op de gallerij, terwijl dit gewoon de openbre ruimte is. De kleine vatsige hobbit kon ik makkelijk van mij af houden door hem gewoon terug zijn huis in te duwen.

Andere buren hadden inmiddels politie al gebeld want die kwamen binnen een paar minuten met 2 busjes en 3 auto's aan racen. 8 man politie..

Toen ze boven de lift uit kwamen was ik heel beheerst terwijl die primaat helemaal uit zinnen was.

Kheb rustig de situatie uitgelegd en gezegd dat het een kwestie van tijd was voor dit ging gebeuren aangezien alle instanties hun handen er van af houden. En dat het een volgende keer mogelijk wat minder fijn voor iemand af zal lopen en dat er nu dus gewoon actie ondernomen moet worden. De tijd van polderen is voorbij.

Net telefonisch weer gesproken met de instanties en er lijkt nu toch iets te gaan gebeuren.

Wordt vervolgd.
 
Jammer dat het zo moet gaan.
Heel jammer aangezien niemand hier op zit te wachten. Maarja, de instanties willen lekker pappen en nathouden om vervolgens verbaast te zijn als er gewonden vallen.

Waar hebben we dat vaker gezien in dit land..
 
Ik mis de molotov cocktails richting de politie in dit verhaal.
Klopt. Maar je mist dan ook de Franse politie die protesterende Franse burgers aanvalt in dit verhaal.

:roflol:
 
Heb je nog bevroren pis gebruikt?
Ze hebben geen brievenbus of andere opening in de voordeur. Een bevroren pisplaat in hun postvakje zal ook de postvakjes eronder treffen wanneer deze smelt. Helaas is dit dus geen optie ;)

Ps. Nu ik er over nadenk is dit wel een optie bij hun box. Daar kan ik hem gewoon onder de deur door glijden.
 
Knap dat je je zo kon beheersen nog uiteindelijk. Ik ben zelf vrij rustig van mezelf en totaal niet agressief. Zou nooit een eerste klap uitdelen, maar op de een of andere manier gaat er een steekje los als iemand begint tegen mij ofzo.
 
Back
Naar boven