MuscleMeat

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen

Bezoekers in dit topic

Genoeg oranje, lijkt me toch wel strikt noodzakelijk niet?
Hier hoeven de kinderen, kennelijk, niet naar school. Denk je dat die kinderen terug willen. En ze kunnen nu mooi helpen in het huishouden en dan hoeft papa minder te doen. En dat ook nog eens gesubsidieerd. Ik zie de prikkel niet 123 voor mensen om terug te gaan, uit eigen beweging.
 
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?
 
Waar komen ze vandaan? inb4 er staat een gekkie met een kapmes voor de deur, oh wacht het is mijn oude buurman die zijn kinderen kwijt is en nu noodgedwongen op straat leeft :o
Ik heb hier een heel scherp geslepen kapmes (Cold Steel 18") naast de deur liggen dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen om. (is legaal trouwens)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?
Sinds ze onder een "kneiterlinks" gemeentebestuur vallen.

Een ‘kneiter-links’ akkoord: dat was de belofte van GroenLinks-leider Rutger Groot Wassink toen duidelijk werd dat zijn partij de grootste van de stad was geworden.
oXQ9yI3l.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Improved fix: een of andere beschermde parasitaire diersoort.
Baas boven baas. :clap:

Ik maak mij wel enige zorgen over de geestelijke gemoedstoestand van roei- en fietsfanaat zodra hij deze pagina's leest. Moeten we hem niet waarschuwen, om het enigszins zachter te laten landen?
 
Ik heb hier een heel scherp geslepen kapmes (Cold Steel 18") naast de deur liggen dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen om. (is legaal trouwens)

:D Ik zou toch meer voldoening halen uit een ouderwetse honkbalknuppel.
 
:D Ik zou toch meer voldoening halen uit een ouderwetse honkbalknuppel.
Wordt ook in beslag genomen. Been there. Was een prachtig exemplaar overigens.
 
:D Ik zou toch meer voldoening halen uit een ouderwetse honkbalknuppel.
Die hangt in de kapstok :roflol:. Zo'n kleine uit Lloret de mar.

Het kapmes is niet om daadwerkelijk te gebruiken, het is alleen om mee te dreigen (stel er is een inbreker of whatever). En ik gebruik em tijdens survival trips met de boys.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja dus je voldeed niet aan alle voorwaarden :rolleyes:
 
Huur zo een asielzoeker op straat in en laat die het probleem 'oplossen'. Ben jij 50 euro en een paar irritante buren kwijt.
 
Ja dus je voldeed niet aan alle voorwaarden :rolleyes:
Een of andere eenheid noemde het vorderen uit voorzorg handelen en de bewoners tevreden stellen. Mocht ik de knuppel terugwillen, mooi exemplaar, kon ik een verzoek indienen. Ik vertelde dat ik hoopte dat zijn zoontje of dat van een collega er wel zuinig mee zou doen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In belgie kom je hier niet mee weg.

Dus in Belgie is honkbal een verboden sport? Of worden alle knuppels achter slot en grendel bewaard? Beetje zoals we met vuurwapens doen in NL?
 
Dus in Belgie is honkbal een verboden sport? Of worden alle knuppels achter slot en grendel bewaard? Beetje zoals we met vuurwapens doen in NL?

Ik was te snel met antwoorden. Bedoelde in de wagen.Zat de denken aan het broodje aap verhaal dat je er mee mag liggen rondrijden als je er een balletje en een handschoen bij hebt liggen. Thuis mag het gewoon,zonder handschoen en bal.Bijlen en messen mogen ook gewoon(uitgezonderd enkele uitzonderingen,werpmessen,messen ùet automatische opening,balisong mes) mogen ook gewoon thuis. Maar mss kan een overijverige agent het bij een huiszoeking wel in beslag nemen.

Kruisboog mag je trouwens ook gewoon in huis hebben.
 
Back
Naar boven