Definitely door Pun intended voorzetje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was te snel met antwoorden. Bedoelde in de wagen.Zat de denken aan het broodje aap verhaal dat je er mee mag liggen rondrijden als je er een balletje en een handschoen bij hebt liggen. Thuis mag het gewoon. Maar mss kan een overijverige agent het bij een huiszoeking wel in beslag nemen.
Kruisboog mag je trouwens ook gewoon in huis hebben.
Meegemaakt dat zo'n overijverige (motor)agent tijdens het pakken van autopapieren uit het handschoenenvakje, waardoor een alarmpistool eruit viel, wild werd. Werd nog in beslag genomen ook. Na enkele weken kwam er een enigszins excuusbrief met het alarmpistool terug.
Sonntag ist ein Feiertag.. Vrachtwagens mogen ook de weg niet op.. In sommige opzichten heerlijk rustig, maar in andere opzichten natuurlijk bizar. Moet je eens proberen in kleine dorpjes te pinnen bij een eettentje ofzo, grote kans dat er of een minimumbedrag is, of dat je 3 dorpen verderop een pinautomaat moet opzoeken. Duitsland loopt op veel gebieden nog heel erg achter, ze staan heel erg op hun gewoonten wat dat betreft.
Meegemaakt dat zo'n overijverige (motor)agent tijdens het pakken van autopapieren uit het handschoenenvakje, waardoor een alarmpistool eruit viel, wild werd. Werd nog in beslag genomen ook. Na enkele weken kwam er een enigszins excuusbrief met het alarmpistool terug.
Dit speelde zich af rond '98. Toen mocht het nog. Hij ging het helemaal navragen in zo'n container waar zijn vrienden zaten en die wisten het ook niet. Dus toen nam hij het maar in beslag. Het hielp geloof ik ook niet dat mijn vader zei dat hij eens rustig moest doen en zichzelf niet zo moest opwinden, en dat zo'n leren broek vast niet hielp bij hitte.Ik weet niet of je met de nieuwe wapenwetgeving een alarmpistool in je auto mag hebben liggen in BE.
Thuis mag het wel,maar mee liggen rondrijden denk niet dat dit nu nog mag. Maar ben ik niet zeker van. De wapenwetgeving rond vuurwapens ken ik,maar alarmpistolen niet echt.
Dit speelde zich af rond '98. Toen mocht het nog. Hij ging het helemaal navragen in zo'n container waar zijn vrienden zaten en die wisten het ook niet. Dus toen nam hij het maar in beslag.
Zou best kunnen idd. Nu zijn er alarmpistolen die niet van echt zijn te onderscheiden. Regelmatig mee geweest met jagen waarbij er geweren achterin de kofferbak lagen en dat moest allemaal wel gescheiden blijven van patronen die in aparte box moesten etc.
Werd gebruikt voor honden.Wat moet je eigenlijk met een alarmpistool, iemand wegjagen met een harde knal?
Een ekte turk zijnWat moet je eigenlijk met een alarmpistool, iemand wegjagen met een harde knal?
Wie zegt dat de volgende woning geen overlastgevende paupers hebben? Zo blijf je bezig. We zijn net klaar met alles in het huisje.
Ik laat mij door niemand wegjagen, laat staan uit mijn eigen woning, door een buitenlander.
De lafheid regeert in dit land, maar niet in huize Apfelstrudel.
Het punt is dat je dit niet van te voren kan weten. Je weet niet wat voor buren je gaat krijgen. Ik wil niet het risico nemen om mogelijk van de regen in de drup te belanden. Daarnaast heb ik de aankomende 5 maanden ook helemaal geen tijd om te verhuizen. Ik zit vanaf volgende week vol in m'n minors en moet daarnaast werken.Wat als je wel zou verhuizen, naar een nieuw huis (wat je zodra het klaar is ook sentimenteel huisje gaat noemen) en je hebt daar rustige buren zonder overlast en je kan er verder relaxt wonen zonder gezeik.
Zou je het je dan nog ook maar een seconde dwars zitten dat jij degene bent die weg is gegaan? Is het een strijd wie dit het langs vol zal houden, een soort last man standing?
Ik zal alle opties open houden en de principe kwesties maar even opzij zetten. Zo stonden er laatst in Londen 2 auto's uren een smalle eenrichtings weg te blokkeren, ze weigerden beiden achteruit te rijden en de ander voorrang te verlenen...want ja principes.
Wat als je wel zou verhuizen, naar een nieuw huis (wat je zodra het klaar is ook sentimenteel huisje gaat noemen) en je hebt daar rustige buren zonder overlast en je kan er verder relaxt wonen zonder gezeik.
Zou je het je dan nog ook maar een seconde dwars zitten dat jij degene bent die weg is gegaan? Is het een strijd wie dit het langs vol zal houden, een soort last man standing?
Ik zal alle opties open houden en de principe kwesties maar even opzij zetten. Zo stonden er laatst in Londen 2 auto's uren een smalle eenrichtings weg te blokkeren, ze weigerden beiden achteruit te rijden en de ander voorrang te verlenen...want ja principes.

Heb liever deze gast.
Ik was te snel met antwoorden. Bedoelde in de wagen.Zat de denken aan het broodje aap verhaal dat je er mee mag liggen rondrijden als je er een balletje en een handschoen bij hebt liggen. Thuis mag het gewoon,zonder handschoen en bal.Bijlen en messen mogen ook gewoon(uitgezonderd enkele uitzonderingen,werpmessen,messen ùet automatische opening,balisong mes) mogen ook gewoon thuis. Maar mss kan een overijverige agent het bij een huiszoeking wel in beslag nemen.
Kruisboog mag je trouwens ook gewoon in huis hebben.
Dat kan als je het nodig vind om je te laten gelden. Ik besteed mijn tijd er liever niet aan. Vandaar dat ik ook niet in deze situatie terecht kom.Ik zou door procederen tot ze eruit geflikkert worden en daarna zelf vrijwillig vertrekken
Baas boven baas
Typisch voor een linkse wegkijker...Dat kan als je het nodig vind om je te laten gelden. Ik besteed mijn tijd er liever niet aan. Vandaar dat ik ook niet in deze situatie terecht kom.
Heb jaren in een flat gewoond met een Somalisch gezin boven me waarbij de vrouw met een grinder op de vloer het eten zat te maken en de kinderen nooit buiten kwamen en met speelgoed op het beton zaten. Geen vloerbedekking of isolerende onderlaag.
Ik ben gewoon vertrokken en heb daar nooit spijt van gehad. Heb het nooit als verlies gezien maar als pure winst.