- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgensmij bak je die kip te lang, ik heb namelijk nooit last van droge kip. Maar het ziet er allemaal erg smakelijk uit

heb jij nooit last ervan dat je juist sneller volzit van pittig eten?

"Koken met IBO", is dat geen goed idee voor een kookprgramma, speciaal voor Bodybuilders en krachtatleten!
Tof dat je alles zo gedetailleerd beschrijft!

Training van vandaag triceps en kuiten
pushdowns met rechte stang
2x15x20kg
3x12x50kg
Skullcrushers met dumbbells
4x10x12kg
Pulldowns met gebogen stang waarbij je rug strak tegen een leuning aan zit. Dus geen ruimte om te cheaten.
4x10x20kg (zwaarder zou ten koste gaan van de uitvoering)
Crossover cable extensions
4x10x15kg
Dit was voor deze training wel voldoende.
Om de training af te maken heb ik nog 10 sets tot faillure calf raises gedaan op de seated legpress.
De hele training binnen 30minuten afgewerkt. Weinig rustpauzes tussen de sets door en flink rekken en strekken voor een goede doorbloeding.
Qua voeding hetzelfde eigenlijk, met vandaag minder carbs.
Cardio heb ik helaas niet kunnen doen, want heb me een spierpijn in mijn binnenkant dijbenen. Komt door de abductor, of was het de addductor.
Elke stap die ik zet voel ik gewoon en fietsen is nu ook een no go
Morgen staat rug only op de planning, dus zal ik extra nadruk leggen op compound oefeningen. Althans als ik de mogelijkheid heb in de gym waar ik morgen ga trainen.
De Pelikaan, gym in Apeldoorn (niet echt een hardcore gym), maarja wel een lekkere sauna en zwembad.
Dus zal ik na de training daar zeker gebruik van maken.
Staat het raar als ik in mijn wedstrijdslipje zwem
Of toch maar een Zyzz broekje aantrekken??

)Maak je wel eens foto's of doe je daar niet aan. Ik ben benieuwd hoe je erbij staat![]()

had je je broek niet per onge
luk in de magnetron gelegd![]()

Ik heb je foto's gezien, er zit volgens mij wat meer massa erop sinds je vorige wedstrijdfoto. Of zit ik fout?
Ziet er heel goed uit. Ik vind je benen er goed uitzien:-)
Ik heb je foto's gezien, er zit volgens mij wat meer massa erop sinds je vorige wedstrijdfoto. Of zit ik fout?
Ziet er heel goed uit. Ik vind je benen er goed uitzien:-)
Ik vind de wedstrijd foto's er vertekend uit zien, hij oogde real-life veel groter op het nk

Hoe vind je dat 4x10 trainen? Lijkt me persoonlijk niks dat je van de 4 sets er maar 1tje tot failure gaat.