Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe vind je dat 4x10 trainen? Lijkt me persoonlijk niks dat je van de 4 sets er maar 1tje tot failure gaat.
Gaat goed hier! Nog bedankt voor de tip heerlijk die jasmine rijst
Alleen blijft wel plakken, is het wel droog te eten ?

Hey hitman,
die skullcrushers met dumbbells.
Hou je je armen in een rechte lijn of draai je ze nog voor andere hoek?

Optimale vetverbranding.
omdat je lichaam nog niets aan voeding binnen heeft gekregen, dus in principe ook niets heeft te verbranden, spreek je daarom eerder je vetreserves aan.
Om spier afbraak tegen te gaan, neem ik mijn dosis bcaa en leucine in.
Optimale vetverbranding.
omdat je lichaam nog niets aan voeding binnen heeft gekregen, dus in principe ook niets heeft te verbranden, spreek je daarom eerder je vetreserves aan.
Om spier afbraak tegen te gaan, neem ik mijn dosis bcaa en leucine in.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/leucine-echt-goed-197846/#post3492025BCAA's nemen het best op waneer de verhouding leucine:isoleucine:valine, 2:1:1 is.
Ga je extra leucine erbij nemen dan verstoor je de verhouding wat de opname van de overige twee negatief beinvloed.
Je kan wel extra leucine nemen, maar dan moet je het juist los van de BCAA's nemen en in vrij grote hoeveelheid (leucine wordt van de BCAA's het meest verbruikt tijdens KT)
Ok thx! Ga ik ook in mijn cut toepassen. Ik had ooit een post gelezen over de combinatie van leucine met bcaa. Enkel bcaa doet toch ook zijn werk?
Hier de post van 3XL:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/leucine-echt-goed-197846/#post3492025

Hey IBO.
Vraagje, waarom doe je op nuchtere maag eigenlijk cardio? Neem je dan geen risico qua spierafbraak of is dat overrated?![]()
Ben en Jerry is lekker hè Ibo
vandaag ook 4 bakkies op mmmmm
---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 23:12 ----------
Spierafbraak tijdens de cardio op lege maag is idd overdreven.
4 bakjes

Je klinkt een beetje als een Turk Ibo..?Daarna nog met mijn résistance band ff de lichaam trainen.

Lijkt me heerlijk zo weinig eten
Gaat lekker ibo, doe rustig met de thee.

Heb jij leg press thuis staan of ff naar de gym toe?