XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

blijft interesant dit logje....

grt.

• Topic Starter Topic Starter
Haha wat een belachelijk sterke shoulder press. Maak je gewoon een volle ROM?

Tis wel op de shoulderpress machine he;) Plate loaded. En ja het zijn volle roms.
Behalve de laatste set, dat ging wel erg moeilijk, dus voorlopig is dat mijn grens.

Oke ff een update;

Gisteren stond bij mij de borst en rug op de planning, alleen dit keer hebben we gekozen voor een iets andere training.
10x10
Oftewel je kiest de 2 favoriete oefeningen voor deze spiergroepen en doe daar 10 sets van met 10reps.
Alleen was de temperatuur echt niet aangenaam, de combinatie platte dak en warm weer, zorgt niet echt voor aangename temperaturen:(
Chestpress, na de nodige warming-up;
5sets van 10reps @ 140kilo
6 t/m 8e set 10 reps @ 100kilo
set 9 en 10 ook weer op 10reps nu op 80kilo (maar heel rustig uitgevoerd)
Een flinke pomp was hier van de uitkomst.

Nu over op de rug.
Machine row
5 sets van 10reps @ 160kilo
set 6 t/m 8 10reps @ 120kilo
set 9 en 10 10 reps @ 100kilo (ook heel rustig uitgevoerd)
Ik had de rug nog zo lang mogelijk zwaar willen uitvoeren, maar van de 5e op de 6e sets ging het ineens niet meer, dus moest ik wel terug met mijn gewichten, anders ging het ten koste van mijn uitvoering:(

Nu ik klaar was met de combi had ik nog een supersetje die ik moest afronden.
De combi low-row (zittend, maar nu met een touw, zodat ik de lats goed kan squeezen op het eind) en cable fly's voor de borst.
De combi doe ik niet op 10 sets, wordt iets teveel van het goede.
Nope 5 sets is meer als voldoende.
voor de low-row gebruikte ik een gewicht van 35kilo en voor de cable fly's gebruikte ik 15kilo.
Oke niet al te zware gewichten, maar dat is ook niet de bedoeling.
Beschouw dit meer als isolatieoefeningen.

De pomp die je overhoudt aan een rug/borst is heerlijk.:p

Een training zoals hierboven beschreven (dus 10x10) doe ik niet vaak, maar voor de afwisseling is het wel een keer lekker.

Gisteravond laat nog deze film gezien, Unthinkable.
Mooie film om te zien, verrassende einde, watch it!!
http://www.youtube.com/watch?v=vLufgELgjhk

Waarom mis ik altijd de beste logs?
Was je nog bij NK dit jaar?
Heb je die n*ger gezien die tot 100 en overall won?
Fokking beest. Naam ben ik kwijt.
Succes.

Thx man, bedoel je de NK van de NBPF of NBBF?
Op de nnbf was ik er niet bij, de NBPF wel, hielp ik met de organisatie mee en wat dames atleten ingesmeerd (zware taak hoor :) )

Schiedam eind april.
William heet ie volgens mij

Goed bezig man!

mt 40, heheheh :D

• Like
Waarderingen: D77
Oh die ja, komt uit de stal van Mile, brute atleet idd en een geweldige poser.
ala Kai Green style.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Goed bezig man!

mt 40, heheheh :D

Ja ondertussen heb ik nu wel 3 verschillende maten kleding in mijn kast hangen.:p
Blijft ook een dure sport zeg, thank god for my sponsor:D

Benendag.
Vandaag helaas niet volgens planning kunnen eten ivm de nodige gesprekken, vergaderingen. Gelukkig was ik wat eerder vrij, waardoor ik rondom mijn trainingen wel weer wat heb kunnen inhalen.
Eenmaal aangekomen op de gym, kon ik al gelijk merken dat het weer lekker benauwd was.
Na een lagen tijd niet meer gesquat te hebben, heb ik vandaag besloten om weer eens te squatten in de smith (we hebben helaas geen losse squat rek.
Dit keer niet ass to ground maar parallel, zoals de powerlifters het eigenlijk ook doen. Dus een bankje onder je reet en zakken tot op het bankje eff een tel wachten en weer opstaan.
Na een grondige warming-up gingen we met volle moed 10 sets afwerken.
Was iets makkelijker gezegd dan gedaan.
1e 120kilo 10reps
2e 180kilo 8reps (voelde niet lekker aan, net te zwaar)
3 tm 5 140kilo 10 reps
6,7e 100kilo 10reps
8 t/m 10 80kilo 12 reps

Wederom een lekkere pomp, waarbij zowel de quads als de hams goed vol waren.

Vervolgens een superset met de legg ext icm legg curl

1e set ; 10reps @ 80kilo legg ext / 20reps @ 40kilo legg curl
2e set ; 20reps @ 60kilo legg ext / 10 reps @ 60kilo legg curl
3e set ; als nummer 1
4e set ; als nummer 2

Een korte maar krachtige training, maar voldoende om er voor te zorgen dat we de trap met moeite op konden lopen.
Maar volgens mij wordt het nog een zware zomer als de temperaturen hoog oplopen en het zo benauwd blijft.

Na de training nog even een banaan en portie bcaa's.
Vervolgens half uur later mijn Rice & Protein (100gr) opgedronken.
Nu effe chillen, straks voor het slapen gaan mijn laatste maaltijd nog even benutten.

bankje squats zijn meestal boven par (of je moet heel groot zijn) ;) wel flinke gewichten voor bench squats ook!

(maar wtf.. geen los squatrack :sad:)

Ben niet heel groot hoor, maar volgens bb maatstaven wel lang.
1.81m
De bankjes van technogym zijn wel iets lager, waardoor als je eenmaal op het bankje zit volkomen parallel zit.
Gewichten, mag niet klagen, had wel iets meer verwacht van de 160kilo, maar ging vandaag niet lekker.
Maargoed lange tijd niet gesquat. Legg press gaat met 460 lekker en 160 kilo squatten is dan weer moeilijk. OKe zijn wel verschillende oefeningen, maar zo zie je maar.
En ja idd k*t dat er geen losse squatrek is.

OK, dat is wel handig... bij panatta bankjes zit ik nog zeker 10cm boven par en ik ben 1m95

en squatten is idd ander truukje dan legpress... beter squat :)

• Like
Waarderingen: D77
Ja I know, maar ben ook wel een beetje een luie sporter hoor.
Als ik mag kiezen tussen legg press en squatten, kies ik voor legg press, terwijl squatten toch wel net iets beter is.
Dat is dan wel weer jammer dat ik niet met iemand train die een beetje dezelfde doelen heeft als ik, zodat we elkaar daarin kunnen pushen.
Ja en ugly Kuki komt niet bij ons trainen en ik ga niet meer terug naar mijn oude gym wegens gezeik met de eigenaar die de boel verwaarloosd, maarja thats another story;)

luie sporter... misschien moet je gaan powerliften :D

Ja moet nog zeker een keer bij Robbert in Raalte langsgaan.
Ik denk dat daar de squat en deadlifts sessies zeker zullen bijdragen aan mijn progressie.

Dat is op zondag, dan zou ik robbert vragen wat erop de planning staat want het verschild per week aangezien we ook meestal een onderdeel doen op zondag dus de deadlift vervalt nog wel is maar over het algemeen zit er altijd wel een squat variant in met bands of chains.

Box squats in smith zijn niet erg een succes heb het ook is geprobeerd maar je kan niet lekker naar achteren zitten ( zonder dat je er een Goodmorning van maakt)

Ja moet nog zeker een keer bij Robbert in Raalte langsgaan.
Ik denk dat daar de squat en deadlifts sessies zeker zullen bijdragen aan mijn progressie.

in DH ben je altijd welkom voor een squat & deadlift sessie, I'll be brutal :cool:
(al is het wel erg ver rijden)

Brutal sessie en dan weer helemaal terug rijden, oeiiii dat wordt pijnlijk:D

Terug
Naar boven