- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoop voor je dat je nergens straps voor gebruikt anders gaat het nog lastig worden in raalte![]()

Damn ben net begonnen om met straps te trainen
Dus dan maar lastig![]()

220 kilo deadliften WTF!!!
Dan heb ik wel meer nodig als straps, wacht dacht je van een hijskraan pfoeii....

220 kilo deadliften WTF!!!
Dan heb ik wel meer nodig als straps, wacht dacht je van een hijskraan pfoeii....
Is goed Kuki dan gaan we eerst zwaar deadliften en dan over op supersetten oke??

Heb je wel eens van die ochtenden en heel stijf wakker wordt.
Nee dan heb ik het niet over je piemol, maar je onderrug.
Ik ben zelf een type wat graag op mijn zij lig. Slaap met veel kussens om me heen om mijn benen er op te leggen, anders draait mijn lichaam te ver door.
Slaap zelf op een hele goede pocketvering matras, juist speciaal gekocht destijds voor zware mensen, dus goed geveerd. Maar ik denk dat het nu tijd wordt voor een nieuw matras.
Kennen jullie dit gevoel ook en wat heb je er toen aan gedaan, oftewel een nieuw matras aangeschaft en zoja wat voor een.
De een zweert bij een waterbed en de ander niet.
Maar de optie waterbed valt al bij mij af, daar moet je een flink dragende vloer voor hebben en de meeste appartementen hebben dat niet.
Iemand tips

Wat voor matras, pocketvering?
Kan ik gelijk na mijn rugtraining met jouw wel doen, dan ben ik toch bekaf![]()