MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

straight arm pulldown moet je wel wat op kunnen vinden.

ja okee thanks :thumbs:!

nog ff een vraagje....zie dat je in je rep-range hoofdzakelijk 10/12 stuks(soms wel meer) hanteerd. terwijl je neem ik aan toch een stuk zwaarder kan gaan als je in de 4/8 gaat zitten. heb je daar een speciale reden voor...? of hanteer je nu een lichter schema..../?

• Like
Waarderingen: D77
  • Topic Starter Topic Starter
Ik merk dat als ik tussen de 8-12 reps hanteer er het beste op reageer.
Er zitten ook wel eens momenten tussen dat ik rond de 4-6 reps zit, maar wil je nog een stap verder, dan zou je eigenlijk helemaal geen reps moeten tellen en alles tot faillure doen. Maar da's weer een ander verhaal:D

Ik hoop voor je dat je nergens straps voor gebruikt anders gaat het nog lastig worden in raalte :D

why not? lekker straps gebruiken als je dat liever doet

220 kilo deadliften WTF!!!
Dan heb ik wel meer nodig als straps, wacht dacht je van een hijskraan pfoeii....

Is goed Kuki dan gaan we eerst zwaar deadliften en dan over op supersetten oke??

Is goed Kuki dan gaan we eerst zwaar deadliften en dan over op supersetten oke??

ibo wil je aub de woord suppersetten niet meer noemen in mijn aanwezigheid? mijn lichaam slaat spontaan over in een katabole fase :(

supersetten is niet gemaakt voor mij heb te lage hemoglobine waarde voor zulke trainingen.

Heb je wel eens van die ochtenden en heel stijf wakker wordt.
Nee dan heb ik het niet over je piemol, maar je onderrug.
Ik ben zelf een type wat graag op mijn zij lig. Slaap met veel kussens om me heen om mijn benen er op te leggen, anders draait mijn lichaam te ver door.
Slaap zelf op een hele goede pocketvering matras, juist speciaal gekocht destijds voor zware mensen, dus goed geveerd. Maar ik denk dat het nu tijd wordt voor een nieuw matras.
Kennen jullie dit gevoel ook en wat heb je er toen aan gedaan, oftewel een nieuw matras aangeschaft en zoja wat voor een.
De een zweert bij een waterbed en de ander niet.
Maar de optie waterbed valt al bij mij af, daar moet je een flink dragende vloer voor hebben en de meeste appartementen hebben dat niet.
Iemand tips

Heb je wel eens van die ochtenden en heel stijf wakker wordt.
Nee dan heb ik het niet over je piemol, maar je onderrug.
Ik ben zelf een type wat graag op mijn zij lig. Slaap met veel kussens om me heen om mijn benen er op te leggen, anders draait mijn lichaam te ver door.
Slaap zelf op een hele goede pocketvering matras, juist speciaal gekocht destijds voor zware mensen, dus goed geveerd. Maar ik denk dat het nu tijd wordt voor een nieuw matras.
Kennen jullie dit gevoel ook en wat heb je er toen aan gedaan, oftewel een nieuw matras aangeschaft en zoja wat voor een.
De een zweert bij een waterbed en de ander niet.
Maar de optie waterbed valt al bij mij af, daar moet je een flink dragende vloer voor hebben en de meeste appartementen hebben dat niet.
Iemand tips

Kerel,

ik ben toen bij de woonboulevard in Nijmegen Dukenburg geweest (daar bij de Matrixx).
Was zelf ook een zware kerel. Ik zeg tegen hem wat voor Matras adviseer jij me nu?
Hij zegt: voor jou, zijn er eigenlijk maar 3 goed.
En wees mij dus 3 aan. De duurste had hij zelf. Vond ik iets minder. Die daar net onder die lag voor mij ook lekker (wel vrij hard). Die heb ik toen gekozen.
1750 voor mijn deel van het matras. Die van haar, kreeg ik er bij:)
Standaard dingetje.
En een topper erop.

Aardige man, goede adviezen, maar niet goedkoop.

Wat voor matras, pocketvering?
Kan ik gelijk na mijn rugtraining met jouw wel doen, dan ben ik toch bekaf:D

ik slaap op een boxspring... eigenlijk wel tevreden over!

Mijn bed kraakt en zakt steeds dieper in, maar ik word stukje bij beetje lichter dus het zal nu wel stoppen hopelijk :)

Ik heb zo'n Tempur-matras, keihard en je zakt er in weg.

Voordelen; slaap eigenlijk de hele nacht door, misschien 1 keer wakker om te pissen, vroeger werd ik vaak wakker van het woelen in bed, dat woelen heb je nu niet meer.

Nadelen; doordat je niet meer woelt / draait in bed, meer last van slapende handen, omdat je zenuwen afknellen. MINDER SEX, want als je ligt dan lig je en kruip je minder snel naar melkaar toe. 's-winters is het matras hard / beetje koud.

Persoonlijk zou ik niet weer een tempur kopen, maar slaap er wel goed op.

Nog bedankt voor de KIPTIP, smaakt nu stukken beter.

Terug
Naar boven