Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Respect, respect. Het gaat je gewoon lukken:-)

Ik hoop dat je training een beetje naar tevredenheid is verlopen.
Zet em op man nog 4 weekjes, wie doet je wat? :cool:
Hail too het tuig van Deventer :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Hey Ibo, wie is die gespierde man die steeds verschijnt op de Banner van Bodylab!;):D
Succes nog met trainen en je gaat een superprestatie naar zetten op de AC! Dat kan niet anders!

Haha is mijn tweelingbroer ibozzzz:)

Respect, respect. Het gaat je gewoon lukken:-)

Thx mss stuiterbal;)

Ik hoop dat je training een beetje naar tevredenheid is verlopen.
Zet em op man nog 4 weekjes, wie doet je wat? :cool:
Hail too het tuig van Deventer :bow:

Vanochtend gewogen, 94 kilo. Halve kilo zwaarder. Dat willen we juist niet. Daarom weer de plannen aanscherpen!!
Ga nu maar eerst ff een flinke ronde lopen.

And thx for the support!!!

sjonge jonge, ik ben een weekje weg en je komt een halve kilo aan :mad:

ik moet de riem dus weer wat strakker aantrekken!

• #2.205
Kon het niet aan dat je weg was, zoveel stress:)
Maar maak je geen zorgen Killy, nu je weer terug bent en ik jouw volledige support weer heb komt het helemaal goed.
Vanochtend had ik al een extra lange loop, bijna 2 uur. Was prachtig weer.
Voeding heb ik al weer iets aangescherpt. Doel is bekend, planningen zijn afgestemd hierop en indien nodig kan er altijd bijgestuurd worden;)

gewoon vanuitgaan dat het een halve kg spiermassa is :)

Niet te veel junken na je wedstrijd he, wil je nog wel even shredded zien op jbc he! :)

• #2.208
Haha maakt niet uit wat het is, ik moet straks wel op 89 kilo komen, anders ben ik te zwaar voor mijn klasse. Heb er alle vertrouwen in. Anders doe ik nog een besnijdenis, scheelt al zo 3 kilo :)

• #2.210
Wel spannend:-( :-) of gaat er met het vochthuishouding nog veel eraf?

• #2.212
Met vocht raak ik ook nog wel wat kwijt idd, dat calculeer ik allemaal door.
Als ik wil kan ik 1 week wel 4 kilo kwijtraken, maar dan raak ik ook kostbare spiermassa kwijt. Doel is om geleidelijk aan af te bouwen en niet te snel, maar daar in tegen ook niet te langzaam. Kijkende naar mijn shape voor 4 weeks out, lig ik helemaal op planning.
En dat zeg ik niet zelf maar ook de kenners die mij de laatste tijd hebben gezien.
Maar blijft ook wel een mind**** game, naarmate de wedstrijd vordert je vaker onzeker wordt over jezelf wordt. Gaat het goed, sta ik er goed bij etc...

ik vind je mooi hoor ibo! ;)

• #2.215
Dank je wel CP.... Wait whut???:D

Ja dat is echt wel spannend, maar geeft wel aan dat je heel goed in je vel zit. Anders kan je dit psygologisch spelletjes niet aan.
Vandaar respecto(nu stop immer het woordje, anders zitten er teveel veren in je.....).

• #2.218
Oké een per week dan. Hahaha

• Like
Waarderingen: D77
Terug
Naar boven