AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
maandag 12 september.

Vanochtend een half uur cardio op nuchtere maag, gevolgd door ontbijt
6 ei-eiwitten
50gr bambix met 40gr whey

meal 2: 150gr tilapia met 75gr rijst
meal 3: 150gr tilapia met 200gr doperwten
meal 4: 60gr whey met 20gr gepelde hazelnoten
Half uurtje powernap, dit heeft me zeker goed gedaan. voelde mij weer lekker opgeladen.
meal 5: 4 bcaa en 1 granny smit (groene appel) maaltijd voor de training
Waarom deze meal 5, omdat ik nu deze week ff mijn gewicht omlaag moet krijgen, maar tegelijk zo min mogelijk massa inleveren.

Training rug only

latt pulley (steekgewichten)
4x 12x90kg

seated low row ( per arm)
1x12x80kg
1x10x120kg
1x8x200kg
1x6x220kg ( per arm kom je uit op 110kg row)

Seated high row icm latt pulley op de plate loaded
4x10x60kg
Deze voelde pittig aan, begon goed te branden

Straight arm row met smalle grip
4x10x40kg

Laatste maaltijd:
150gr magere biefstuk met 200gr broccoli.

Nu nog ff mijn maaltijden klaarmaken voor morgen. Idd je raadt het al vis en nog eens vis:(
Straks nog een kleine 30minuten cardio en dan lekker weer slapen (lees groeien :D)

Goed bezig Ibo, blijven volhouden:D

Poef ibo, heavy ass shit, buddy.
Wat zitten wij toch totaal anders inelkaar! Enige wat ik zou doen op zoveel eiwitten is ruften!
En bij powernaps word ik 2x moe wakker :D

Bambix, is dat te vergelijken met brinta of havermout?

Dat wordt dus cardio tegen 24:00 :D lekker hoor
Wordt je het niet beu (eten klaarmaken)
In de cut stond ik wel eens 1,5 kg kip schoon te maken en te snijden en dan was ik blij dat ik klaar was.
Slaap lekker straks :wave:

In de cut stond ik wel eens 1,5 kg kip schoon te maken en te snijden en dan was ik blij dat ik klaar was.

Tuurlijk vind hij dat niet leuk, herinner die armen man er toch niet steeds aan hoe zielig hij is! Hahaha

• #2.227
Goed bezig Ibo, blijven volhouden:D

Thx man.

Poef ibo, heavy ass shit, buddy.
Wat zitten wij toch totaal anders inelkaar! Enige wat ik zou doen op zoveel eiwitten is ruften!
En bij powernaps word ik 2x moe wakker :D

daarom ook niet langer als 30minuten slapen he. Is voldoende om lekker op te laden. Slaap je langer dan blijf je lekker suf:)

Bambix, is dat te vergelijken met brinta of havermout?

Qua voedingswaardes is het idd vergelijkbaar, alleen bambix rijstebloem houdt minder vocht vast, vandaar dat het een geliefd product is in de cut.

23.00uur cardio;)

Tuurlijk vind hij dat niet leuk, herinner die armen man er toch niet steeds aan hoe zielig hij is! Hahaha

Eten klaar maken vindt ik een van de leukste onderdelen van mijn wedstrijdprep. Houdt mij lekker bezig.
Ook offseason sta ik graag in de keuken, alleen dan heb ik natuurlijk meer ingredienten wat ik gebruik :D

Ibo: de dansende turk die graag in de keuken staat.
Het is dat je een vrouw en kinder hebt......

• #2.229
Dansende turk...volgens mij fantaseer je teveel over mij dude :D
Als er 1 ding is wat ik niet kan is het wel dansen haha

Je laat weinig aan de fantasie over hoor met die flesjes in je broek, hahahaha.

• #2.231
hahahaha, roep dat nou niet teveel ....ssstttt:D

echt respect hoe jij bezig bent met eten en cardio en kt natuurlijk.
Ben benieuwd hoe je erbij staat dalijk,veel succes nog en ik blijf je log volgen,vind het erg interessant.

Op hoeveeo kcal zit je nu? Is die bambix ook lekker in vergelijking met brinta,of id het gewoon snel naar binnenwerken omdat goed voor je is in de cut?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 06:44 ----------

echt respect hoe jij bezig bent met eten en cardio en kt natuurlijk.
Ben benieuwd hoe je erbij staat dalijk,veel succes nog en ik blijf je log volgen,vind het erg interessant.

Op hoeveeo kcal zit je nu? Is die bambix ook lekker in vergelijking met brinta,of id het gewoon snel naar binnenwerken omdat goed voor je is in de cut?

• #2.233
Thx Sim1986.
Kcal tel ik niet, maar kan je wel zeggen dat het laag is, omdat het gewicht omlaag moet.
Bambix rijstebloem icm je favoriete smaak whey smaak heerlijk, gooi er nog wat rozijnen bij en je hebt een heerlijk toetje.
Zelfs offseason eet ik het. Houdt minder vocht vast in vergelijking met brinta of havermout.
Havermout eet ik ook wel eens, maar dan wordt het vaak gebruikt om pancakes mee te bakken.

Vandaag een zeer low carb dag, rond de 50gr....wordt afzien denk ik.
Drukke dag op het werk. Eiwitten blijven stabiel.
Dag begonnen met 30minuten cardio op de hometrainer.
Net mijn ontbijt op:
8 ei-eiwitten
1 glaasje cranberrysap (anti-oxidanten)
mijn vitamientjes/mineralen.

Hé we hebben het hier wel over "het" tuig van Deventer en die kan wel wat hebben :p

Eten klaar maken vindt ik een van de leukste onderdelen van mijn wedstrijdprep. Houdt mij lekker bezig.
Ook offseason sta ik graag in de keuken, alleen dan heb ik natuurlijk meer ingredienten wat ik gebruik :D

Mm.. :o dit past dan weer niet helemaal binnen het profiel :D

• #2.235
Haha ja wijk af en toe wel eens af van het profiel:D

Thx Sim1986.
Kcal tel ik niet, maar kan je wel zeggen dat het laag is, omdat het gewicht omlaag moet.
Bambix rijstebloem icm je favoriete smaak whey smaak heerlijk, gooi er nog wat rozijnen bij en je hebt een heerlijk toetje.
Zelfs offseason eet ik het. Houdt minder vocht vast in vergelijking met brinta of havermout.
Havermout eet ik ook wel eens, maar dan wordt het vaak gebruikt om pancakes mee te bakken.

Vandaag een zeer low carb dag, rond de 50gr....wordt afzien denk ik.
Drukke dag op het werk. Eiwitten blijven stabiel.
Dag begonnen met 30minuten cardio op de hometrainer.
Net mijn ontbijt op:
8 ei-eiwitten
1 glaasje cranberrysap (anti-oxidanten)
mijn vitamientjes/mineralen.

Die bambix is dus goed te eten, misschien ook maar eens overwegen. Goeie tip! :)
Ik heb vaker gehoord dat men door oats bloated raakt, maar dat zal toch wel verwaarloosbaar zijn als je per dag 100-150gr oats eet?

Die bambix is dus goed te eten, misschien ook maar eens overwegen. Goeie tip! :)
Ik heb vaker gehoord dat men door oats bloated raakt, maar dat zal toch wel verwaarloosbaar zijn als je per dag 100-150gr oats eet?

op zo'n laag bf helpen alle beetjes

Terug
Naar boven