AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Its on! 2 challenge's in 1 week, ik ga nog een keer groot worden :D

Voeding maakt je groot

6x140, dat gaat wel lukken,
1x170 ook wel, dus ik pak de 1x175 wel :)

Dat doet Hitman met 1 hand zagbe :cool:

Dinsdag vreetdag:D
Ben ook geen type wat gelijk aan de slaappillen gaat, dus ga aankijken of ik door wat aanpassingen in mijn voeding hier wat mee kan, anders eventueel wat natuurlijke slaapmiddelen gebruiken?

Zma al eens geprobeerd?

Ik las trouwens dat je bepaalde maaltijden 200 gram rijst eet. Is dat ongekookt gewogen? :D

Jij moest zo nodig opscheppen over je deadlift kunsten,dus een deadlift challenge:D

Je weet dat Killy met dead liften iets anders bedoeld he?

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 17:26 ----------

Hey dat had je ook bij je nieuwe fotootje gemaild hahaha, jezus man als jij de NK zou kunnen doen is het snel bekeken met iedereen, die rug is echt aso groot......bijna Haney-aans zo wijd!!! :eek:

Volgens mij is mack mini en proberen jullie een grote troll actie te maken!

• #2.909
Zma al eens geprobeerd?

Ik las trouwens dat je bepaalde maaltijden 200 gram rijst eet. Is dat ongekookt gewogen? :D

ZMA heb ik momenteel niet in mijn medicijnenkastje, maar zal het idd weer toevoegen.
En al de gewichten zijn onbereid, ongekookt ja.
Net weer een maaltijd op met 300gr rijst met 1 gebakken ei.
500gr magere kwark, met een sheutje druivensiroop er doorheen, 1 in kleine stukjes gesneden appel en een handjevol noten.

Je weet dat Killy met dead liften iets anders bedoeld he?

Killy heeft zo'n sick mind, dat ik zelfs af en toe moeite heb om nou te achterhalen wat hij nou precies bedoeld.
Want kan je nou van zo'n persoon verwachten die een naakt topic wilt openen met mannen erin zoals Skinnie, Hummer, Corpaul etc:eek::eek:
Scary shit...

Het is jouw little minion Ibo, jij hebt hem die dingen geleerd en eist ook dat ie die dingen doet, je kian het hem niet kwalijk nemen :)

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 17:50 ----------

Volgens mij is mack mini en proberen jullie een grote troll actie te maken!

Volgens jou heb je ook talent en train je goed en zwaar, klopt ook geen ruk van, dus laat dat denken nou maar, Mack is echt groot.

• #2.912
:eek: Zieke shit, doe je er wat bij voor de smaak?

Ja een lekker glaasje cranberry sap:D
Ben een makkelijke rijst eter. Een zak van 25 kilo gaat bij mij er snel doorheen. Gooi er meestal een theelepel pittige turkse kruiden doorheen, soort chilikruiden.
Alleen is het bij mij wel zo dat hoe meer ik eet,des te sneller mijn verbranding.
Dus ik moet mijn kcal weg hoog houden wil ik enigzins gainen.

Geweldig :)

Ja een lekker glaasje cranberry sap:D
Ben een makkelijke rijst eter. Een zak van 25 kilo gaat bij mij er snel doorheen. Gooi er meestal een theelepel pittige turkse kruiden doorheen, soort chilikruiden.
Alleen is het bij mij wel zo dat hoe meer ik eet,des te sneller mijn verbranding.
Dus ik moet mijn kcal weg hoog houden wil ik enigzins gainen.

We moeten x wedstrijd houden.
Me record staat op 1,6 kg rijst in 1 dag.
Durf je? :p

Overal gaat het over eten!!!!

Euh dat was 1x

Vanaf maandag weer kilo rijst per dag.
Opblazen als een malle.

• #2.920
Terug
Naar boven