MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

pics van de dame in kwestie ajb? :)

Ik ben bang dat ik dan gelijk een aanklacht krijg met geneuzel over portretrecht etc :( plus een betalend lid minder.
Tis gewoon net Carmen Electra maar dan met hoogblond haar :)

Geloof er niks van, dat had ik heus wel gemerkt :mad:

Nou blijkbaar niet, Mas zei het ook nog "nou Killy zal zeker alleen naar ..... hebben zitten staren"...."niet 1 keer Mas" zei ik nog.
"Zou die dan homo zijn???"
Nou en blijkbaar zijn wij niet de enige, als je ook ziet hoe je Ibo aanbid, dat is best aardig homo-achtig.

Dan heb je zijn privé berichtjes naar "ons" nog niet gezien...
Want hij valt eigenlijk op "wat forser" :D

en je doet natuurlijk fysiotherapie.. wat eigenlijk gewoon een smoes is om aan mannen te zitten

Make us proud 'bout Y'r Deadlifts Killy. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.949
He stelletje relnichten, ben ik ff 5 minuten weg en gelijk staat er veel crap in mijn log:D

ik denk dat ik hier eens vaker kom, gebeuren allemaal leuke spannende dingen hier:)

Zijn er echt mensen die dat doen???? :eek:

Die zijn wel heel desperate he?Killy is meer desperate naar mannen blijkbaar :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 15:43 ----------

en je doet natuurlijk fysiotherapie.. wat eigenlijk gewoon een smoes is om aan mannen te zitten

??? en daar hebben we nog niet eens aan gedacht, maar je hebt nog gelijk ook, laatst ging ie me al pm-en daarover en hij was er heel snel bij toen Rob S zijn hamstring verrekte met trainen!
En laatst vroeg hij of dit liedje op mocht met trainen...

http://www.youtube.com/watch?v=wbdxDDM2Kco

Eigenlijk durfde hij me niet te vragen denk ik :rolleyes:

wat een logvervuilers zeg! :finger:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.956
Oke jongens kappuh nu met het offtopic gezeik..

+1

Gelijk spel! Allebei op 1x180 blijven haken, 190 kwam niet van de grond af.

Filmpjes komen nog, ibo zijn vorm was wel iets beter bij de 180. Maar lekker boeiend! :p

ik ben de draad kwijt:(

Terug
Naar boven