- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ibo ik wil je overigens nog bedanken..in killy z'n log verscheen een video met een squat-variatie die me wel van pas kwam, die 1 legged squats met 2 plates, gister geprobeerd en voelde goed aan. Heb momenteel wat klachten waardoor ik niet kan squatten

Ibo ik wil je overigens nog bedanken..in killy z'n log verscheen een video met een squat-variatie die me wel van pas kwam, die 1 legged squats met 2 plates, gister geprobeerd en voelde goed aan. Heb momenteel wat klachten waardoor ik niet kan squatten

Graag gedaan voor het filmen en bewerken en opslaan en posten er van![]()

He niet zo piepen, jij wilde mijn assistent to the assistent of the vice producer worden @ T.D enterprises![]()

ik dacht dat jij alvast je plek aan het veilig stellen was in team killy bv?

He niet zo piepen, jij wilde mijn assistent to the assistent of the vice producer worden @ T.D enterprises![]()

Ik heb wel een aantal x gewoon geprobeerd te squatten/leg-pressen ging vaak goed, maar de dag erna zaten m'n onderrug/bekken zodanig vast dat ik met moeite kon lopen en zelfs met zitten last ervan had. Tot nu toe voelt me rug nog steeds goed, blijvertje dus tot dat ik hersteld ben.Graag gedaan Keun, zwaar trainen is leuk, maar blessure vrij trainen is leuker![]()

Ik heb wel een aantal x gewoon geprobeerd te squatten/leg-pressen ging vaak goed, maar de dag erna zaten m'n onderrug/bekken zodanig vast dat ik met moeite kon lopen en zelfs met zitten last ervan had. Tot nu toe voelt me rug nog steeds goed, blijvertje dus tot dat ik hersteld ben.
Doe jij deze variant vaak en ken je nog andere? ik weet bv. de sumo dl/sq die ik roelly een heletijd terug heb zien doen en ik zou die behind back bb hacksquats ook kunnen proberen.
fijn weekend nog en herstel ze nog!
Ja morgenavond, dan ga ik een stelletje hongerige beren filmen met hun jaarlijkse vreetfestijn![]()

)
)Beetje eentonig rug training (allemaal rows), pak je dan je rug wel van alle kanten zonder bv een pulldown/pullup/pullover?
En waarom 6 reps en niet 8-10?
Ik heb wel een aantal x gewoon geprobeerd te squatten/leg-pressen ging vaak goed, maar de dag erna zaten m'n onderrug/bekken zodanig vast dat ik met moeite kon lopen en zelfs met zitten last ervan had. Tot nu toe voelt me rug nog steeds goed, blijvertje dus tot dat ik hersteld ben.
Doe jij deze variant vaak en ken je nog andere? ik weet bv. de sumo dl/sq die ik roelly een heletijd terug heb zien doen en ik zou die behind back bb hacksquats ook kunnen proberen.
fijn weekend nog en herstel ze nog!
Beetje eentonig rug training (allemaal rows), pak je dan je rug wel van alle kanten zonder bv een pulldown/pullup/pullover?
En waarom 6 reps en niet 8-10?
Eentonig? 130 kg barbell rows en 70 kg dumbbell rows is toch beter dan al die pomp lat oefeningen voor rug die hij voorheen deed.

Ben dat filmpje even gaan opzoeken, is toch gewoon bulgarian squat.
Maar dat weighted met in elke hand een plate.
Kan ook met een barbell in de nek.
Goeie rugtraining, flink gebeukt.
Oke voor mij ook geen sportschoolruil dan, eet wel lekker met jullie mee![]()