Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Ibo ik wil je overigens nog bedanken..in killy z'n log verscheen een video met een squat-variatie die me wel van pas kwam, die 1 legged squats met 2 plates, gister geprobeerd en voelde goed aan. Heb momenteel wat klachten waardoor ik niet kan squatten

Ibo ik wil je overigens nog bedanken..in killy z'n log verscheen een video met een squat-variatie die me wel van pas kwam, die 1 legged squats met 2 plates, gister geprobeerd en voelde goed aan. Heb momenteel wat klachten waardoor ik niet kan squatten

Graag gedaan voor het filmen en bewerken en opslaan en posten er van :mad:

ik wou jou nog persoonlijk belonen in natura, nu verpest je het weer, zoals altijd :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.204

Het hoesten heb ik redelijk onder controle, nou nog een beetje de koorst wegwerken die eergisteren is opgedoken, maar verwacht fris en fruitig op maandag weer te trainen. Thx

Graag gedaan Keun, zwaar trainen is leuk, maar blessure vrij trainen is leuker;)

Graag gedaan voor het filmen en bewerken en opslaan en posten er van :mad:

He niet zo piepen, jij wilde mijn assistent to the assistent of the vice producer worden @ T.D enterprises:D

Graag gedaan Keun, zwaar trainen is leuk, maar blessure vrij trainen is leuker;)
Ik heb wel een aantal x gewoon geprobeerd te squatten/leg-pressen ging vaak goed, maar de dag erna zaten m'n onderrug/bekken zodanig vast dat ik met moeite kon lopen en zelfs met zitten last ervan had. Tot nu toe voelt me rug nog steeds goed, blijvertje dus tot dat ik hersteld ben.

Doe jij deze variant vaak en ken je nog andere? ik weet bv. de sumo dl/sq die ik roelly een heletijd terug heb zien doen en ik zou die behind back bb hacksquats ook kunnen proberen.
fijn weekend nog en herstel ze nog!

• #3.209

Ja morgenavond, dan ga ik een stelletje hongerige beren filmen met hun jaarlijkse vreetfestijn:D

Ik heb wel een aantal x gewoon geprobeerd te squatten/leg-pressen ging vaak goed, maar de dag erna zaten m'n onderrug/bekken zodanig vast dat ik met moeite kon lopen en zelfs met zitten last ervan had. Tot nu toe voelt me rug nog steeds goed, blijvertje dus tot dat ik hersteld ben.

Doe jij deze variant vaak en ken je nog andere? ik weet bv. de sumo dl/sq die ik roelly een heletijd terug heb zien doen en ik zou die behind back bb hacksquats ook kunnen proberen.

Heb nog veel varianten/trainingen die ik toepas.
Die zullen ook nog wel gepost worden.
En thx jij ook een fijn weekend.

• #3.211
Ter info:

157jfpz.jpg

• #3.212
Gelukkig weer een beetje over het hoesten heen, alhoewel tijdens de training wel een beetje irritatie optrad, maar gelukkig niet hinderlijk.

Training: Rug en biceps

Bent-over barbell rows
1x12x40kg
1x10x60kg
1x6x90kg
1x6x110kg
1x6x130kg
1x6x130kg

One-arm row
1x12x50kg
1x10x60kg
4x6x70kg

Seated low pulley
1x12x50kg
1x10x70kg
1x10x80kg
3x6x100kg

Biceps

Seated dumbbell curls (achterover leunend/beide armen tegelijk)
2x6x15kg
2x6x17,5kg

Preacher curl
6x6x50kg

Lekkere training, probeer nu weer zwaarder te gaan met mijn gewichten en hanteer daarbij zoveel mogelijk 6x6.

Meals:

Uitgebreide ontbijt
zelfgemaakte verse brood (ongeveer 10sneetjes)
gekookte eieren, kaas, sesam pasta gemixt met druivensiroop
10gr leucine

meal2:
1100kcal shake (pvl, tripple chocolate:D)

meal3: (heb een grote pan pasta met kip/paprika/uien voorbereid)
125gr pasta
100gr kip
10gr leucine

meal4:
125gr pasta
100gr kip
4 bcaa (was mijn leucine thuis vergeten:p)

meal5:
50gr wheypro
3bananen
10gr leucine

Beetje eentonig rug training (allemaal rows), pak je dan je rug wel van alle kanten zonder bv een pulldown/pullup/pullover?

En waarom 6 reps en niet 8-10?

Beetje eentonig rug training (allemaal rows), pak je dan je rug wel van alle kanten zonder bv een pulldown/pullup/pullover?

Eentonig? 130 kg barbell rows en 70 kg dumbbell rows is toch beter dan al die pomp lat oefeningen voor rug die hij voorheen deed.

Ben dat filmpje even gaan opzoeken, is toch gewoon bulgarian squat.
Maar dat weighted met in elke hand een plate.
Kan ook met een barbell in de nek.

Goeie rugtraining, flink gebeukt.

• #3.216

Focus is nu zoveel mogelijk op dikte. Pulldown etc komen straks wel weer aan bod.

Eentonig? 130 kg barbell rows en 70 kg dumbbell rows is toch beter dan al die pomp lat oefeningen voor rug die hij voorheen deed.

;)
Ben dat filmpje even gaan opzoeken, is toch gewoon bulgarian squat.
Maar dat weighted met in elke hand een plate.
Kan ook met een barbell in de nek.

Goeie rugtraining, flink gebeukt.

Yep is Bulgarian squat. KAn met schijven, dumbbells of barbell

nice BOR t*ring :P haha

Ik zou meegaan maar is heerlijk middagje en avondje van sinterklaas met de familie..Chocolade letters, gevuld speculaas, banketstaven, marsepijn. Afgetopt met hartige hapjes als sausijzen broodjes, wordtebroodjes, bitterballen, vlammetjes etc... Mmmmm nu al zin an!

• #3.219
Oke voor mij ook geen sportschoolruil dan, eet wel lekker met jullie mee :D

Terug
Naar boven