XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Verklaart meer waarom ik een offtopic antwoord krijg :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.263
Een nieuwe week die lekker had moeten beginnen.

Na een grondige warming-up wilde ik de benen ff goed aanpakken.
Dus eerst begonnen om legg extensions te doen, om de knieën goed warm te draaien.
Vervolgens wil ik gaan hacksquatten.
Eerst set 8x70kg (makkelijk)
Tweede set 8x120kg, ging ook makkelijk maar door een misstapje tijdens het drukken, schiet het ineens in mijn rug :mad:
Dus squatten vroegtijdig afbreken.
Ben vervolgens ruim 30minuten lang legg extension gaan doen op 40 en 60kg (plate loaded)
Dit afgewisseld met donkey calf.
na de training 5 minuten op de loopband met 20gr helling. Rustige tempo en grote stappen nemen.
Neem zo nog een warme douche en mijn rug ff insmeren met emla zalf. Is een soort verdovende creme.

Meals van vandaag:

ontbijt:
-2 grote lachmacun (nee ff geen havermout:D)
-2 hele eieren
-10 olijven
-10gr leucine

meals op mijn werk
-11 sneetjes volkoren brood
-200gr kalkoenfilet
-2 plakjes 20+ kaas
-halve komkommer
-1 appel
-1 mandarijn

meal 4:
-300gr tagliatella
-10gr leucine
-30gr noten mix

Training

meal 5:
-10gr leucine
-150gr tagliatella

meal 6:
-500gr magere fruitkwark

Wil mijn brood maaltijden nog effe een paar weken voorzetten.
Vanaf januari stap ik weer over op rijst, rice and protein etc.
Ben recent nog geswitch van job. Een baan in de logistiek met een grote verantwoordelijk, vandaar nu de keuze op brood ivm mijn draai vinden in het bedrijf.
Als ik de structuur (rust, ritme en routine) voor mijn eigen planning in kaart hebt gebracht, kan ik ook makkelijk mijn maaltijden op vaste tijden inplannen.

merk jij in je fysiek eigenlijk verschil als je brood eet? of maakt het niet zo heel veel uit?

Succes met de nieuwe job!
Bodybuilder in de logistiek = dozen sjouwen? :p

• #3.266
Pfff 300 man!
Dat zal het bodybuilding investerings fonds: turkish delight, geen schade doen denk ik zo :D

needs update!

• #3.269
Update time:D

Na een volle dag gelopen te hebben met een warmte pleister, een diclofinac en een spierverslapper ging het gisteren al weer wat beter met mijn rug.
Maar helemaal over was het nog niet.

Training gisteren: Borst en triceps

Incline chestpress
1x12x40kg
1x10x70kg
1x8x100kg
1x6x130kg

Seated Chestpress
1x10x130kg
1x8x180kg
2x6x250kg

Peck Deck fly's
3x8x70kg

Triceps superset style

triceps pushdown met extra brede stang met wijde grip
vs
triceps reversed grip pushdown
vs
pushdown met rope

4 rondes waarbij de eerste 2 oefeningen 8-10reps (zwaar) en de laatste oefening
tot faillure.
Gevolg, super pomp

Meal1:
-100gr havermout
-25gr brinta
-40gr whey
-50gr cranberries
-10gr leucine

meals op werk
10 sneetjes bruinbrood
200gr kalkoenfilet
50gr pindakaas
100gr weightgainer shake

meal voor de training
300gr rijst
100gr kip
Vermicelli/kleine gehaktballen soep

Training

pwo meal
-10gr leucine
-1100kcal shake

Daarna als een baby geslapen :)

heerlijk al dat brood nomnomnom

• #3.271
Ik ben het eigenlijk wel weer zat, zal volgende week wel overstappen op mijn bakjes met rijst.
Mijn nieuwe collega's zijn al zowiezo benieuwd naar mijn voeding:D

Zou zeggen, zet iedereen verplicht op een bbing schema en krijg een dik kerstpakket omdat de efficiency met 200% is gestegen :p

Hoe ga jij trouwens door je rug (niet de eerste keer toch in de afgelopen maanden? Zwakke plek?).
Schiet het er zomaar in of was het echt een hele verkeerde beweging met die misstap?

Ik ben het eigenlijk wel weer zat, zal volgende week wel overstappen op mijn bakjes met rijst.
Mijn nieuwe collega's zijn al zowiezo benieuwd naar mijn voeding:D

Dat ken ik, mijn collega's zijn ook steeds nieuwschierig wat er in mijn bakjes zit :p

• #3.274
Zou zeggen, zet iedereen verplicht op een bbing schema en krijg een dik kerstpakket omdat de efficiency met 200% is gestegen :p

Hoe ga jij trouwens door je rug (niet de eerste keer toch in de afgelopen maanden? Zwakke plek?).
Schiet het er zomaar in of was het echt een hele verkeerde beweging met die misstap?

HEb vandaag al veel pakketten mogen uitdelen en zelf ook 1 in ontvangst mogen nemen. Het is maar goed dat ik niet op dieet ben, met al het lekkere eten:)
Normaliter let ik heel goed op mijn houding met trainen, maar dit wat een kleine misstapje tijdens het wegdrukken met hacksquatten.
Mijn stand van de voeten stonden niet goed, dus wilde ik mijn linkervoet iets verschuiven en toen schoot het er in:(

ivm nationale veiligheid kan ik niet vertellen wat ik voor werk doe.
Mijn werk is zo geheim dat ik niet eens weet wat ik doe:D

Mijn collega studenten zijn altijd nieuwschierig wat ik in mijn broek heb zitten, niveau verschil :D

2x6x250kg
Op zo'n Hamer strenght?:eek::eek:

• #3.277
2x6x250kg
Op zo'n Hamer strenght?:eek::eek:

Yep,klinkt zwaar maar in verhouding met gewone bankdrukken valt het enigzins wel mee hoor:p
Heb met Tremendes wel eens de 400kg aangetikt, dus het streven is er wel om dat weer hopelijk te drukken;)

Bank je nooit meer los?

Terug
Naar boven